Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Створення та використання DLL.

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2024
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Системне програмування

Частина тексту файла

Cистемне програмування Лабораторна робота №7. Створення та використання DLL. Мета: Ознайомитись з технологією створення бібліотек динамічного компонування, навчитись їх створювати та використовувати Загалом в створенні не має нічого особливого. Структура програми при написанні DLL нічим не відрізняється від структури звичайних програм, до яких всі звикли. Відрізняється лише процес компонування DLL та EXE-програм. Створення DLL в середовищі розробки Microsoft Visual Studio (MVS). Середовище MVS надає розробнику зручні засоби для створення та використання dll бібліотек. Система автоматично налаштовує всі потрібні опції компілятора для отриманні на виході DLL, бібліотеку імпорту (.lib) і бібліотеку експорту (.exp). Розглянемо детальніше послідовність кроків для створення dll бібліотек. 1. Створюємо новий проект та в налаштуваннях вибираємо тип проекту, так як показано на рис. 1:  Рис.1. Вибір типу проекту для створення DLL засобами MVS 2. Створюємо заголовний файл («хедер») для забезпечення експортування інтерфейсів функцій. Приклад файл наведено нище. Заголовний файл (DLLTEST.H) #ifndef _DLLTEST_H_ #define _DLLTEST_H_ #include <iostream.h> #include <stdio.h> #include <windows.h> extern "C" __declspec(dllexport) void NumberList(); extern "C" __declspec(dllexport) void LetterList(); #endif 3. Створюємо .срр файл з вмістом коду бібліотеки. Приклад файлу наведено нище. Код бібліотеки (DLLTEST.CPP) #include "dlltest.h" #define MAXMODULE 50 char module[MAXMODULE]; extern "C" __declspec(dllexport) void NumberList() {     GetModuleFileName(NULL, (LPTSTR)module, MAXMODULE);     cout << "nnThis function was called from "     << module     << endl << endl;     cout << "NumberList(): ";     for(int i=0; i<10; i++)     {        cout << i << " ";     }     cout << endl << endl; } extern "C" __declspec(dllexport) void LetterList() {     GetModuleFileName(NULL, (LPTSTR)module, MAXMODULE);     cout << "nnThis function was called from "     << module     << endl << endl;     cout << "LetterList(): ";     for(int i=0; i<26; i++)     {        cout << char(97 + i) << " ";     }     cout << endl << endl; } Зауважимо, що нічого особливого в коді немає. Програма, використана для прикладу, - консольна, так що тут просто запрограмовані дві функції, що виводять текст. Рядок extern "C" __declspec(dllexport) означає, що функцію буде видно зовні DLL (тобто її можна викликати з іншої програми). Після компіляції ми одержимо DLL - бібліотеку. Використання DLL бібліотек при написанні програм Можливими є два варіанти зв’язування EXE-програм та бібліотек DLL – явне зв’язування та неявне. Неявне зв’язування (зв’язування під час завантаження) є простішим з двох вказаних варіантів. Передбачається використання DLL разом з бібліотекою імпорту (dlltest.lib), яка виходить при компіляції попереднього прикладу. Цей метод дуже простий, оскільки у такому разі потрібно просто включити заголовний файл бібліотеки і саму бібліотеку в проект. Приклад: Приклад неявного зв’язування DLL бібліотеки #include <conio.h> #include <dlltest.h> void main() {     NumberList();     LetterList();     getch(); } Однак цей спосіб буде працювати лише у випадку, коли у вас є заголовний файл і бібліотека імпорту (dlltest.lib), яка знаходиться в каталозі, прописаному в бібліотечних шляхах. Для використання функцій оголошених в DLL необхідно включити заголовний файл з інтерфейсами функцій та бібліотеку імпорту *.lib, яка створюється разом із DLL (Рис. 2).  Рис.2. Підключення бібліотеки імпорту в проект Явне зв’язування (зв’язування під час виконання) Явне зв’язування вимагає, щоб в програмі користувача явним чином вказувалось в який момент потрібно завантажити чи вивантажити DLL бібліотеку. Далі програма отримує адрес точки входу в бібліотеку та використовує його як вказівник, при виклику функцій. В програмі, що викликає функцію з DLL бібліотеки, оголошується не сама функція, а змінна – вказівник на функцію. Тому при компонуваванні програми на...
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини