Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Побудова графіка функцій за допомогою засобів мови програмування С#

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Кафедра захисту інформації

Інформація про роботу

Рік:
2011
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Програмування комп’ютерної графіки
Група:
УІ-32

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» Кафедра ЗІ  Звіт до лабораторної роботи № 3 Побудова графіка функцій за допомогою засобів мови програмування С# З дисципліни “Програмування комп’ютерної графіки” Виконав ст. гр. УІ-32 Перевірив: Львів – 2011 Мета роботи - набути практичних навиків в складанні програм для побудови графіків функцій за допомогою засобів мов програмування С#. ЗАВДАННЯ Домашня пiдготовка до роботи Ознайомитися з методами побудови графіків функцій на екрані монітора комп’ютера. Вивчити основні процедури мови Турбо-Паскаль для виведення тексту в графічному режимі. Написати програму, яка будує в середині екрану систему координат XY і на ній графік функції Y=F(X), використовуючи графічні оператори мови Турбо Паскаль, якщо аргумент або параметр змінюється на проміжку [a;b] з кроком h. Варіанти завдань беруть з таблиці 1 за вказівкою викладача. Таблиця 1. N% п/п Функція Інтервал Крок  15  t=[-100;100] h=0.5   Список ідентифікаторів констант, змінних, процедур і функцій, використаних в програмі, та їх пояснення. Glut.Init - ініціалізація бібліотеки Glut Glut.glutInitDisplayMode() - функція встановлення режиму відображення : GLUT_RGB - режим бітової маски вікна GLUT_DOUBLE - подвійна буферизація вікна, з метою усунення мерехтіння, яке виникає в результаті швидкого перемальовування кадрів декілька раз підряд GLUT_DEPTH - вказується при ініціалізації вікна, якщо в додатку буде використовуватись буфер глибини Gl.glClearColor() - встановлення кольору очистки вікна Gl.glViewport(0,0,OnGl.Width,OnGl.Height) - встановлення порту виводу (в нашому випадку охоплює всю область елемента OnGl) Gl.glMatrixMode(Gl.GL_PROJECTION) - задає матричний режим, в якому будемо виконувати операції, GL_PROJECTION - матриця проекцій Gl.glLoadIdentity() - очищення матриці, функція заміняє поточну матрицю на одиничну Glu.gluPerspective(кут візуального охоплення, відношення сторін порту перегляду, ближня, дальня площина перегляду) - будує піраміру охоплення видимості GL_MODELVIEW - об'єктно-видова матриця Gl.glEnable() - включення необхідних опцій для коректної візуалізації сцени ScreenW, ScreenH – змінні, що задають розмір вікна. elements_count – кількість елементів в масисі. GrapValuesArray – масив, який буде зберігати значення точок х,у графіка. devX, devY - змінні, що відповідають за вдношення сторін вікна візуалізації. pointPosition - номер комірки масиву, з якої будуть взяті координати для червоної точки, для візуалізації поточного кадру. lineX, lineY - допоміжні змінні для побудови ліній від курсору миші до координатних осей. functionCalculation() - функція, яка виробляє обчислення координат графіка і яка заносить їх у масив GrapValuesArray. PrintText2D() – функція візуалізації тексту. AnT_MouseMove() – обробка руху миші над елементом AnT. PointInGrap_Tick() - функція, обробник події таймера. DrawDiagram() – візуалізація графіка. Draw() - функція, керування візуалізацією сцени. Повний текст програми using System; using System.Collections.Generic; using System.ComponentModel; using System.Data; using System.Drawing; using System.Linq; using System.Text; using System.Windows.Forms; // для работи з бібліотекою OpenGL using Tao.OpenGl; // для работи з бібліотекою FreeGLUT using Tao.FreeGlut; // для работи з елементом управління SimpleOpenGLControl using Tao.Platform.Windows; namespace WindowsFormsApplication8 { public partial class Form1 : Form { public Form1() { InitializeComponent(); AnT.InitializeContexts(); } // размеры окна double ScreenW, ScreenH; // отношения сторон окна визуализации // для корректного перевода координат мыши в координаты, // принятые в программе private float devX; private float devY; // массив, который будет хранить значения x,y точек графика private float[,] GrapValuesArray; // количество элементов в мас...
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини