Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Примітиви OPENGL, основні прийоми побудови двовимірних об'єктів.

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Кафедра захисту інформації

Інформація про роботу

Рік:
2011
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Програмування комп’ютерної графіки
Група:
УІ-32

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» Кафедра ЗІ  Звіт до лабораторної роботи № 2 Примітиви OPENGL, основні прийоми побудови двовимірних об'єктів. З дисципліни “Програмування комп’ютерної графіки” Виконав ст. гр. УІ - 31 Перевірив: Львів – 2011 Порядок виконання роботи Мета роботи. Знайомство з примітивами OPENGL, призначеними для виведення крапок, ліній і багатокутників. Визначення кольору об'єктів. Різні способи замальовування об'єктів. Завдання. ( Варіант 3,рис. 2 ) Використовуючи примітиви бібліотек намалювати фігуру, намальовану на рис.1. Для створення даного малюнку використаємо примітив для виведення ламаної лінії. Текст програми using System; using System.Collections.Generic; using System.ComponentModel; using System.Data; using System.Drawing; using System.Linq; using System.Text; using System.Windows.Forms; using Tao.OpenGl; using Tao.FreeGlut; using Tao.Platform.Windows; namespace WindowsFormsApplication1 { public partial class Form1 : Form { public Form1() { InitializeComponent(); AnT.InitializeContexts(); } private void Form1_Load(object sender, EventArgs e) { Glut.glutInit(); Glut.glutInitDisplayMode(Glut.GLUT_RGB | Glut.GLUT_DOUBLE | Glut.GLUT_DEPTH); Gl.glClearColor(255, 255, 255, 1); Gl.glViewport(0, 0, AnT.Width, AnT.Height); Gl.glMatrixMode(Gl.GL_PROJECTION); Gl.glLoadIdentity(); if ((float)AnT.Width <= (float)AnT.Height) { Glu.gluOrtho2D(0.0, 25.0 * (float)AnT.Height / (float)AnT.Width, 0.0, 25.0); } else { Glu.gluOrtho2D(0.0, 20.0 * (float)AnT.Width / (float)AnT.Height, 0.0, 20.0); } Gl.glMatrixMode(Gl.GL_MODELVIEW); Gl.glLoadIdentity(); } private void button1_Click(object sender, EventArgs e) { Gl.glClear(Gl.GL_COLOR_BUFFER_BIT); Gl.glLoadIdentity(); Gl.glColor3f(255, 0, 255); Gl.glBegin(Gl.GL_LINE_STRIP); Gl.glEnd(); Gl.glFlush(); AnT.Invalidate(); Gl.glBegin(Gl.GL_LINE_STRIP); Gl.glEnd(); Gl.glEnable(Gl.GL_LINE_SMOOTH); Gl.glBegin(Gl.GL_LINE_STRIP); Gl.glVertex2d(6, 12); Gl.glVertex2d(10, 19); Gl.glVertex2d(11, 2); Gl.glVertex2d(11, 14); Gl.glVertex2d(16, 14); Gl.glVertex2d(16, 19); Gl.glVertex2d(24, 5); Gl.glEnd(); Gl.glDisable(Gl.GL_LINE_SMOOTH); } private void button3_Click(object sender, EventArgs e) { Application.Exit(); } private void button2_Click(object sender, EventArgs e) { } } } Результат виконання програми Натиснувши на кнопку “Візуалізувати” побудується малюнок.  Натиснувши на кнопку “Очистити” побудується малюнок зітреться.  Натиснувши на кнопку “Вихід” Виконання програми завершиться. Висновок На даній лабораторні роботі я ознайомився з примітивами OPENGL, призна-ченими для виведення крапок, ліній і багатокутників.
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини