Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПАРАЛЕЛЬНИХ АЛГОРИТМІВ

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
КН
Кафедра:
Кафедра ЕОМ

Інформація про роботу

Рік:
2011
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Паралельні та розподілені обчислення

Частина тексту файла

Мiнiстерство освiти і науки, молоді та спорту України Національний університет “Львівська політехніка” Кафедра ЕОМ  Лабораторна робота №4 з диципліни: «Паралельні і розподілені обчислення» на тему: «МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПАРАЛЕЛЬНИХ АЛГОРИТМІВ» МЕТА РОБОТИ. Дослідити можливості розв’язання різноманітних задач за допомогою паралельних алгоритмів. Навчитися виділяти незалежні гілки обчислень та виконувати їх паралельно. Завдання: 5, 19 Запропонувати та відобразити алгоритм реалізації гри “LIFE”. Гра моделює життя деякої колонії живих клітин, які виживають, розмножуються або гинуть згідно наступних умов. Клітина виживає, якщо вона має двох або трьох сусідів з восьми можливих. Якщо у клітини лише один сусід, або немає жодного, то вона гине (від ізоляції). Якщо клітина має більше трьох сусідів, то вона гине (від перенаселення). В будь-якій порожній позиції, яка має рівно трьох сусідів у наступному поколінні з’являється нова клітина. Гра повинна починатися з довільної кількості клітин, що розташовані в ігровому полі випадковим чином (інтерактивний режим задавання вхідних даних) – так звана початкова популяція. Програма повинна коректно завершувати роботу у таких випадках: а).загинула вся популяція, б) на вимогу користувача.   Аналіз задачі та опис незалежних подій. В даній задачі у нас є залежність по ресурсах, зокрема залежність одних «клітин від інших», тому розпаралелити даний алгоритм не можливо. В даній задачі для кожної комірки матриці – «Клітини» аналізуються сусіди, якщо в порожньої комірки є більше трьох сусіді в ній вона ініціалізується «1», якщо в інціаізованої «1» комірки – більше 3 сусідів вона помирає. Виходячи з цього опису можна сказати, що результат роботи на кожному кроці залежить від існуючих сусідів комірки і це створює конфлікт за ресурсами. Даний алгоритм є повністю послідовним. 5. Текст програми #include <stdio.h> #define WIDTH 20 #define HEIGHT 20 void init(int board[][WIDTH], int rows) { int x, y; for (y = 0; y < rows; y++) for (x = 0; x < WIDTH; x++) board[y][x] = 0; board[10][10] = 1; board[10][11] = 1; board[10][12] = 1; board[11][10] = 1; board[11][11] = 1; board[11][12] = 1; board[12][10] = 1; board[12][11] = 1; board[12][12] = 1; } int print(int *board, int rows, int cols) { int x, y; char c; int ex=0; for (y = 0; y < rows; y++) { for (x = 0; x < cols; x++) { if (*(board + y*cols + x) == 1) { printf("%c", 2); ex = 1; } else printf("%c", 177); } printf("\n"); } if (ex == 0) return 0; else ex = 0; printf("Press any key to continue or \'q\' - exit:\n"); c=getchar(); if(c == 'q') return 0; else return 1; } int count_neighbors(int board[][WIDTH], int rows, int y, int x) { int i, j; int result = 0; for (i = -1; i <= 1; i++) if ((y+i >= 0) && (y+i < rows)) for (j = -1; j <= 1; j++) if ((x+j >= 0) && (x+j < WIDTH)) if ((i != 0) || (j != 0)) result += board[y+i][x+j]; return result; } void step(int board[][WIDTH], int rows) { int x, y; int neighbors[HEIGHT][WIDTH]; for (y = 0; y < rows; y++) for (x = 0; x < WIDTH; x++) neighbors[y][x] = count_neighbors(board, rows, y, x); for (y = 0; y < rows; y++) for (x = 0; x < WIDTH; x++) if (board[y][x] == 1) { if (neighbors[y][x] < 2) board[y][x] = 0; else if (neighbors[y][x] > 3) board[y][x] = 0; } else { if (neighbors[y][x] == 3) board[y][x] = 1; } } int main(void) { int exit = 1; int board[HEIGHT][WIDTH]; init(board, HEIGHT); while (exit) { exit = print((int*)board, HEIGHT, WIDTH); step(board, HEIGHT); } return 0; } 6. Результати виконання програми  Висновок В роботі я використав послідовний алгоритм, який описує гру “Life”. В результаті аналізу задачі я вияснив, що в даному алгоритмі є конфлікт за ресурсами і тому даний алгоритм ...
Антиботан аватар за замовчуванням

30.03.2013 22:03

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини