Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Графічно-розрахункова робота

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
ІКТА
Факультет:
ЗІ
Кафедра:
ЗІ

Інформація про роботу

Рік:
2016
Тип роботи:
Розрахункова робота
Предмет:
Програмування комп’ютерної графіки
Група:
ЗІ-32

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» ІКТА кафедра ЗІ Графічно-розрахункова робота з курсу: «Програмування комп’ютерної графіки» Варіант №9 Мета роботи - набути практичних навиків в складанні програм для побудови зображень на екрані комп’ютера за допомогою засобів мови С# та бібліотеки OpenGL. Короткі теоретичні відомості: OPENGL обчислює колір кожного пікселя в результуючій, сцені, що відображується, міститься в буфері кадру. Частка цього розрахунку залежить від того, яке освітлення використовується в сцені, і як об'єкти сцени відображають і поглинають світло. Як приклад цьому пригадаєте, що океан (або море, або річка – взагалі кажучи, будь-яке водоймище) має різний колір в сонячний або в хмарний день. Присутність світла або хмар визначає, чи буде вода виглядати яскраво сині або брудно зеленою. По правді кажучи, більшість об'єктів взагалі не виглядають тривимірними, якщо вони не освітлені. Скажімо, неосвітлена сфера нічим не відрізняється від двовимірного круга. Освітлення будь-якого об'єкту залежить від двох чинників. Перший - це матеріал, з якого зроблений об'єкт. Другий - це світло, яким він освітлений. Завдання: Для виконання завдання необхідно створити відповідно до варіанту сцену (фотореалістичність не потрібна). Оцінка, виставляється за завдання, залежить від виконання сцени, і використаних в ній засобів. Максимальна оцінка 30 балів. 9 Єгипетські піраміди   Текст програми: using System; using System.Collections.Generic; using Tao.FreeGlut; using OpenGL; namespace ROZRAHA_SVIAT { class Program { private static int width = 1280, height = 720; private static System.Diagnostics.Stopwatch watch; private static ShaderProgram program; private static VBO<Vector3> cube, cubeNormals, cubeTangents, square, square2, square3, square4, square5, square6; private static VBO<Vector2> cubeUV; private static VBO<int> cubeTriangles, squareElements, squareElements2, squareElements3, squareElements4, squareElements5, squareElements6; private static Texture brickDiffuse, brickNormals, background; private static bool lighting = true, fullscreen = false, normalMapping = false ,alpha = false; private static bool left, right, up, down, space; private static Camera camera; private static BMFont font; private static ShaderProgram fontProgram; private static FontVAO information; static void Main(string[] args) { Glut.glutInit(); Glut.glutInitDisplayMode(Glut.GLUT_DOUBLE | Glut.GLUT_DEPTH | Glut.GLUT_MULTISAMPLE); Glut.glutInitWindowSize(width, height); Glut.glutCreateWindow("Rozrahunkova_robota"); Glut.glutIdleFunc(OnRenderFrame); Glut.glutDisplayFunc(OnDisplay); Glut.glutKeyboardFunc(OnKeyboardDown); Glut.glutKeyboardUpFunc(OnKeyboardUp); Glut.glutCloseFunc(OnClose); Glut.glutReshapeFunc(OnReshape); Glut.glutMouseFunc(OnMouse); Glut.glutMotionFunc(OnMove); Gl.Enable(EnableCap.Blend); Gl.Enable(EnableCap.DepthTest); program = new ShaderProgram(VertexShader, FragmentShader); // Створення камери camera = new Camera(new Vector3(0, 0, 10), Quaternion.Identity); camera.SetDirection(new Vector3(0, 0, -1)); program.Use(); program["projection_matrix"].SetValue(Matrix4.CreatePerspectiveFieldOfView(0.45f, (float)width / height, 0.1f, 1000f)); //program["view_matrix"].SetValue(Matrix4.LookAt(new Vector3(0, 0, 10), Vector3.Zero, Vector3.Up)); program["light_direction"].SetValue(new Vector3(0, 0, 1)); program["enable_lighting"].SetValue(lighting); program["normalTexture"].SetValue(1); program["enable_mapping"].SetValue(normalMapping); brickDiffuse = ...
Антиботан аватар за замовчуванням

25.05.2016 22:05

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини