Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Інтерфейс користувача та елементи керування

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Інші
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Захисту інформації
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2024
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Візуальне програмування

Частина тексту файла

Міністерство освіти і науки України Кіровоградський національний технічний університет Кафедра програмування та захисту інформації Дисципліна : Візуальне програмування Лабораторна робота №5 Тема: Інтерфейс користувача та елементи керування Тема: Інтерфейс користувача та елементи керування Мета: Навчитися створювати динамічні додатки, що працюють за принципами керування подіями Завдання до лабораторної роботи: Реалізуйте описану в теоретичній частині гру «Перегони жуків». Додайте в програму поле, в якому буде виводитися ім'я переможця. Реалізуйте можливість управління програмою через меню користувача та створіть вікно довідки про програму.  Код using System; using System.Text.RegularExpressions; using System.Windows.Forms; namespace lab2visual { public partial class Form1 : Form { int flag1; int x1, x2; int Finish; public Form1() { InitializeComponent(); } private void Form1_Load(object sender, EventArgs e) { textBox1.Text = "Гравець 1"; textBox2.Text = "Гравець 2"; label1.Text = "0"; label2.Text = "0"; pictureBox1.Left = 1; pictureBox2.Left = 1; Finish = panel1.Size.Width - pictureBox1.Width; } private void button1_Click(object sender, EventArgs e) { flag1 = 1; } private void timer1_Tick_1(object sender, EventArgs e) { if (flag1 != 0) { Random a = new Random(); int count = a.Next(8); x1 += count; label1.Text = Convert.ToString(x1); pictureBox1.Left = x1; count = a.Next(8); x2 += count; label2.Text = Convert.ToString(x2); pictureBox2.Left = x2; } if ((x1 >= Finish) || (x2 >= Finish)) { flag1 = 0; } } private void button2_Click(object sender, EventArgs e) { label1.Text = "0"; label2.Text = "0"; x1 = 1; x2 = 1; pictureBox1.Left = x1; pictureBox2.Left = x2; flag1 = 0; }}} Виводити у вікні фігуру, що рухається по ньому випадковим чином, по формі.  Код using System; using System.Drawing; using System.Text.RegularExpressions; using System.Linq; using System.Windows.Forms; namespace lab2visual { public partial class Form1 : Form { double x1, x2, y1, y2; double angle; double speed; public Form1() { InitializeComponent(); speed = 5; angle = 0; } private void panel1_MouseMove(object sender, MouseEventArgs e) { x1 = pictureBox1.Left; y1 = pictureBox1.Top; x2 = e.X; y2 = e.Y; angle = GetAngle(); } double GetAngle() { return Math.Atan2((x1 - x2), (y1 - y2)); } private void timer1_Tick(object sender, EventArgs e) { x1 -= speed * Math.Sin(angle); y1 -= speed * Math.Cos(angle); pictureBox1.Top = (int)y1; pictureBox1.Left = (int)x1; }}} Контрольні запитання: Які елементи керування необхідно було використати в даній лабораторній роботі? Timer. Що вони дозволяють реалізувати та які властивості мають? Таймер використовується для повторення дії. 3) Для чого використовується елемент керування Timer? Для того щоб виконувати дії з певною періодичністю.
Антиботан аватар за замовчуванням

13.05.2018 16:05

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини