Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

ПРОЕКТУВАННЯ КОМП'ЮТЕРА

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
КН
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2024
Тип роботи:
Інші
Предмет:
Архітектура комп ютерів частина

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА” / Пояснювальна записка до курсової роботи з дисципліни: "Архітектура комп’ютера, частина 1" На тему : «ПРОЕКТУВАННЯ КОМП'ЮТЕРА» Анотація Курсовий проект з дисципліни "Архітектура копм’ютера, частина 1." являється підсумком вивчення першої части даного курсу. Під час роботи над даним проектом студенти повинні показавши всі свої набуті знання виконати поставлене перед ними завдання. Курсовий проект складається з трьох частин: перша частина являє собою розробку програми, яка перетворює вхідну програму на мові асемблер в мову машинних кодів. В цій частині проводиться аналіз всіх команд які потрібно реалізувати, а також розробка тестів для тестування даної програми. В другій частині здійснюється розробка симулятора, який може відсимулювати будь яку машинного коду, а також розробка тестів для тестування розробленої програми. Третє частина являє собою розробку асемблерної програми для множення двох чисел. Програма множення має бути ефективною: - не перевищувати 50 рядків - і не має виходити за 1000 інструкцій для будь яких вхідних даних Зміст Анотація 2 Зміст 3 1. Вступ 4 2. Вхідні дані на проектування 6 2.1. Система команд 6 2.2. Адресація 8 2.3. Регістри стану 8 4. Роз’яснення та аналіз основних принципів побудови симулятора комп’ютера 9 4.1. Асемблерна мова та асемблер 10 4.2. Поведінкова симуляція 10 4.3. Асемблерне множення 10 5. Результати роботи 11 Висновок 14 Список літератури 15 Додаток А…………………………………………………………………..16 Додаток B…………………………………………………………………..23 Додаток C…………………………………………………………………..28 Вступ В ході виконання даного курсового проекту передбачає ознайомлення та опанування архітектуру CISC – комп’ютера. Основні принципи даної архітектури, які запропонував Джон фон Нейман: 1. Інформація кодується в двійковому представленні. 2. Інформація в комп’ютері ділиться на команди і дані. 3. Різнотипні за змістом слова розрізняються за способом застосування, а не по способу кодування. 4. Слова інформації розміщаються в комірках пам’яті та ідентифікуються номерами комірок – адресами слів. 5. Пам’ять є лінійною. 6. Пам’ять має довільну адресацію. 7. Команди і дані зберігаються в одній пам’яті. 8. Алгоритми представляються у вигляді послідовності керуючих слів, як називаються командами. Команда визначається найменуванням операції та слів інформації, які в ній приймають участь. Алгоритм записаний у вигляді послідовності команд, називається програмою. 9. Весь набір виконуваних комп’ютером команд називається системою команд комп’ютера. 10. Виконання обчислень, які визначені алгоритмом, являють собою послідовне виконання команд в порядку визначеному програмою.Для виконання задачі на комп’ютері необхідно: - забезпечити вибірку команди програми із його пам’яті в заданій послідовності, організувати звернення до неї за відповідними адресами; - забезпечити розпізнавання типів виконуваних операцій; - організувати звернення до пам’яті за відповідними адресами для вибірки необхідних для виконання кожної команди даних; - організувати виконання над даними операцій відповідно до вказівок команд; - запам’ятати результат обчислень. Комп'ютер виконує кожну команду як послідовність простих операцій: 1. Вибірка чергової команди із основної пам'яті. 2. Визначення типу вибраної команди, тобто її дешифрування. 3. Визначення адрес даних, необхідних для виконання цієї команди. 4. Виконання операцій пересилання даних (зчитування даних із пам'яті в регістри процесора). 5. Виконання операції відповідно до її коду в полі коду операції команди. 6. Визначення адрес, за якими запам'ятовуються результати. 7. Запам'ятовування результатів. 8. Підготовка до виконання наступної команди, тобто обчислення її адреси. Для процесора комп'ютера із складною системою команд характерні наступні особливості: - виконання команди за багато тактів, оскільки для цього потрібно здійснити багаторазові операції звернення до основної пам'яті та до програмно-доступних регістрів процесора; -...
Антиботан аватар за замовчуванням

30.05.2018 19:05

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини