Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Інші
Інститут:
Не вказано
Факультет:
СІ
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2024
Тип роботи:
Задача
Предмет:
ООП

Частина тексту файла

Зміст 1.Вступ 3 2. Вживані терміни 4 3. Постановка задачі 5 4. Теоретичні відомості 6 4.1 Основи ООП 6 4.1.1Модифікатори доступу 7 5.Опис використаних елементів управління 13 6. Реалізація програми мовою С# з використанням ООП 14 7.Реалізація графічних елементів програми 15 Висновки. 19 Список використаних джерел 20 Додатки 21 1.Вступ Об’єктно-орієнтоване програмування (ООП) – це еволюційний крок, який випливає із розвитку програмування. ООП дає нам можливість відчути себе не тільки програмістом, а й архітектором, проектуючи структуру програми, створюючи красиві форми. Створення класів за допомогою ООП можна порівняти з будуванням будинку. Спочатку ми створюємо план – описуємо клас, а пізніше будуємо будинок – створюємо об’єкт, тобто сутність класу. Ціль моєї курсової роботи продемонструвати основи ООП на прикладівбудованого мікропроцесорабудильникаі події за допомогоютехнології Windows Forms.Без комп’ютерних технологій неможливе сьогодення.У сучасні електронні годинники убудовані , як правило, спеціалізовані мікроконтролери , і в годинників з'явилося багато сервісних функцій (будильники, мелодії, таймери ,радіо й т.д.), але мікроконтролер так само продовжує лічити періоди коливань усе того ж кристала кварцу. Сучасні годинники нагадують крихітний комп'ютер.Вони мають будильник і секундомір, а час відображають на електронному дисплеї. Електронні годинники стали складовою частиною ком'ютерів, мобільних телефонів та інших побутових приладів - таймерами оснащені мікрохвильві печі й пральні машини тощо. Будильник є практично у всіх електронних годинниках. Функцію будильника часто включають в програвач, телевізори, радіоприймачі, мобільні телефони і т. д. Існують комп'ютерні програми-будильники, що імітують роботу реального будильника. В даній роботі потрібно було змоделювати програмне забезпечення вбудованого мікропроцесора будильника, з використанням об’єктно-орієнтованого підходу програмування та його основних принципів. Програма має красивий і зручний інтерфейс, який забезпечує приємну роботу з нею 2. Вживані терміни Електронний годинник - годинник, в яких для відліку часу використовуються періодичні коливання електронного генератора, перетворені в дискретні сигнали, що повторюються через 1 с , 1 хв. , 1 год., і т. д.; сигнали виводяться на цифрове табло, що показує поточний час . У сучасні електронні годинники убудований, як правило, спеціалізований мікроконтролер, і в годинників з'явилося багато сервісних функцій (будильники, мелодії, календарі,таймери й т.д.), але мікроконтролер так само продовжує лічити періоди коливань усе того ж кристала кварцу. Будильник - годинник, в заданий момент часу подає звуковий і / або світловий сигнал. Таймер - (англ. timer, від англ.time - відзначати час), контрольно-регулюючий пристрій або засіб, що відраховує інтервал часу , який після закінчення заданого проміжку часу автоматично включає ( виключає) технічну систему, машину або апарат виробничого або побутового призначення або сигналізує про настання моменту їх включення (виключення).Таймер можна також вважати одним з видів годинників. Таймер може бути використаний для контролю послідовності події чи процесу. У той час як секундомір відлічує від нуля для вимірювання витраченого часу, таймер відлічує з заданим інтервалом часу, як пісочний годинник. Таймери можуть бути механічні, електромеханічні, електронні (кварцеві), або з програмним забезпеченням. Радіо - це (від латинського radio - випромінюю, radius - промінь), різновид бездротового зв'язку, при якій в якості носія сигналу використовуються радіохвилі, вільно поширювані в просторі. Процесор -електронний блок або інтегральна схема (мікропроцесор), виконуюча машинні інструкції (код програм), головна частина апаратного забезпечення комп'ютера або програмованого логічного контролера. 3. Постановка задачі Потрібно розробити модель програмного забезпечення годинника реального часу для будильника. Будильник постійно відображає поточний час (години, хвилини). Управління будильником зді...
Антиботан аватар за замовчуванням

12.12.2018 22:12

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини