Структура даних "ЧЕРГА"

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2020
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Програмування Частина III Структури даних та алгоритми

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Міністерство освіти і науки України Національний університет “Львівська політехніка” Звіт про виконання лабораторної роботи №5 з дисципліни: «Програмування. Частина III. Структури даних та алгоритми » на тему: «Структура даних "ЧЕРГА"» Львів-2020 Мета роботи Вивчення фундаментальної абстрактної структури даних - черги. Набуття практичних навичок побудови черги, дослідження динаміки її вмісту та використання черг для розв'язання прикладних задач. Завдання Змоделюйте чергу (або дек) згідно з завданням. Перепишіть основні операції для роботи з чергою (деком), і продемонструйте їх застосування для операцій додавання і вилучення елементів в чергу (дек). Для цього задайте послідовність з N цілих чисел. Всі додатні числа послідовно заносяться в чергу (дек), кожне від’ємне число вилучає з черги (деку) один елемент (при роботі з деком, парні числа працюють з одним кінцем деку, а непарні – з іншим). Показувати всі зміни, що будуть відбуватись у черзі (деку). 5 завдання Змоделюйте структуру даних ДЕК з обмеженим входом (тобто вилучати з дека можна з обох кінців, а додавати тільки з одного). Код програми: #include<iostream> using namespace std; template <typename T> class DEK { private: T mas[20]; int leght; bool emptyness; public: DEK() { // конструктор leght = 0; emptyness = true; } int size() { // повертає розмір return leght; }; bool empty() { // Повертає true, якщо DEK порожній, і false у противному випадку return emptyness; }; void push_right(T value) { // функція додавання елементу if (leght != 20) { mas[leght] = value; leght++; emptyness = false; for (int i = 0; i < leght; i++) { cout << "|" << mas[i] << "| "; } cout << endl; } else { cout << "DEK is full" << endl; } }; void pop_right() { //функція видалення справа if (leght == 0) { cout << "DEK is empty" << endl; return; } else { leght--; if (leght == 0) { emptyness = true; cout << "DEK is empty" << endl; return; } } for (int i = 0; i < leght; i++) { cout << "|" << mas[i] << "| "; } cout << endl; }; void pop_left() { // функція видалення зліва if (leght == 0) { cout << "DEK is empty" << endl; return; } else { for (int i = 1; i != leght; i++) { mas[i-1] = mas[i]; } leght--; if (leght == 0) { cout << "DEK is empty" << endl; return; } } for (int i = 0; i < leght; i++) { cout << "|" << mas[i] << "| "; } cout << endl; }; T back() { // повертає значення вершини if (leght > 0) { return mas[leght - 1]; } cout << "DEK is empty" << endl; return -1; }; }; int main(void) { DEK <int> dek; int array[7]; for (int i = 0; i < 7; i++) { // задаємо послідовність з 7 чисел cin >> array[i]; } cout << "Your numbers: "; for (int i = 0; i < 7; i++) { cout << array[i] << " "; } cout << endl; for (int i = 0; i < 7; i++) { if (array[i] < 0) { if (array[i] % 2 == 0) { dek.pop_right(); } if (array[i] % 2 != 0) { dek.pop_left(); } } if (array[i] > 0) { if (array[i] % 2 == 0) { dek.push_right(array[i]); } } } if (dek.back() != -1) { cout << "Back of DEK: " << dek.back() << endl; } else { cout << "DEK is empty"; } cout << "DEK is empty:" << dek.empty() << endl; cout << "Size of DEK: " << dek.size() << endl; }; / Висновок Вивчив поняття черги та ДЕКу, його властивості і навчився реалізувати їх програмно.
Антиботан аватар за замовчуванням

14.04.2021 18:04-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!