Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
<<ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА>>
Інститут ІКНІ
Кафедра автоматизовані системи управління
ЗВІТ
Лабораторна робота №1
З курсу “Сенсори та інтерфейси систем управління”
Лабораторна робота №1
Тема: Ознайомлення з Ардуіно, cередовищем розробки Arduino IDE та емулятором VirtualBreadBoard (VBB)
Мета: вивчити середовище розробки для платформи Arduino - Arduino IDE, правила підключення та установки Arduino Nano, встановлення емулятора Ардуіно VirtualBreadboard.
Короткі теоретичні відомості
Arduino - це ефективний засіб розробки програмованих електронних пристроїв, які, на відміну від персональних комп'ютерів, орієнтовані на тісну взаємодію з навколишнім світом. Ардуіно - це відкрита програмована апаратна платформа для роботи з різними фізичними об'єктами і являє собою просту плату з мікро контролером, а також спеціальне середовище розробки для написання програмного забезпечення мікроконтролера.
Ардуіно може використовуватися для розробки інтерактивних систем, керованих різними датчиками і перемикачами. Такі системи, в свою чергу, можуть управляти роботою різних індикаторів, двигунів та інших пристроїв.
Основною продукцією є набір плат, комбінуючи які, можливо створювати різні пристрої, здатні виконувати широкий ряд завдань. Крім друкованих плат, що випускаються під торговою маркою Arduino, у них є власна мова програмування Ардуіно, яка ґрунтується на широко відомому в колі програмістів мовою C / C ++.
Завдання:
1. В Solution правою кнопкою обираємо New Proect. У вікні меню обираємо Add Java Sourse Project. Задаємо назву програми проекту pr_01.SRC
2. Додаємо файл для написання коду програми. Через меню обираємо пункт Add New Java Source File і задаємо імя файлу pr_01.j
3. Зверху над Solution є три кнопки, призначених для розділення робочої області на частини. Обираємо середню кнопку зявляється область для візуального відображення проекту і область для написання і відлагодження коду.
4. Перетягуємо Breadboard01.VBB з Solution на робочу область. Тепер у верхній частині буде відображатись схема проекту а в нижній код програми.
5. В лівій нижній частині є майстер для швидкої генерації блоків коду програми. Натискаємо на Add an Arduino code framework. Майстер завантажив пусту заготовку, скелет для написання коду програми.
6. В класі є два пустих методи void setap(). void loop (). Метод setap() викликається один раз при запуску програми. Тут можна задати попередні налаштування, режими вводу-виводу, ініціалізувати змінні та виконати інші дії.
Метод loop() працює в циклі, таким чином код програми, який міститься в його тілі буде викликатись знову і знову в циклі, поки на контролер подається живлення.
Виконання роботи
1-2
3-4/
5
/
6
/
Висновок:В результаті виконання даної лабораторної роботи я завантажив Arduino і емулятор VirtualBreadboard, ознайомився з інтерфейсом програми.
Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть
або зареєструйтесь.
Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!
Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!