Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):
Національний технічний університет України
«Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
Алгоритмізація та програмування 1: Базові концепції програмування
ЗВІТ
до модульної контрольної роботи № 1
Варіант 16(1)
Дата «01» грудня 2021
Завдання за варіантом: (16)
/
Ввод та вивід програми:
/
Код програми:
Посилання на Repl.it:
https://replit.com/join/wastpgepcm-tr-15khavkin
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
#include <math.h>
void printMatrix(int arr[3][3]){//Метод для виводу матриці
printf("Задана матриця");
for(int i=0; i<3;i++){
printf("\n");
for(int j=0;j<3;j++){
printf("\t%d\t", arr[i][j]);
}
}
}
float getN(int arr[3][3]){//Метод для обчислювання визначинка 3
float N=0;
N = arr[0][0]*arr[1][1]*arr[2][2] + arr[1][0]*arr[2][1]*arr[0][2] + arr[0][1]*arr[1][2]*arr[2][0] - arr[0][2]*arr[1][1]*arr[2][0] - arr[0][1]*arr[1][0]*arr[2][2] - arr[1][2]*arr[2][1]*arr[0][0];
if (N == 0){
printf("\nВизначник дорівнєю 0, обчислення неможливе \n");
} else {
printf("\n\nВизначникт: %f\n", N);
}
return N;
}
float getM(int arr[3][3], int h, int v){//Метод для обчислювання мінора
float M=0;
M = pow(-1,h+v);
if(h==0 && v==0) M=M*(arr[1][1]*arr[2][2]-arr[2][1]*arr[1][2]);
if(h==0 && v==1) M=M*(arr[1][0]*arr[2][2]-arr[2][0]*arr[1][2]);
if(h==0 && v==2) M=M*(arr[1][0]*arr[2][1]-arr[2][0]*arr[1][1]);
if(h==1 && v==0) M=M*(arr[0][1]*arr[2][2]-arr[2][1]*arr[0][2]);
if(h==1 && v==1) M=M*(arr[0][0]*arr[2][2]-arr[2][0]*arr[0][2]);
if(h==1 && v==2) M=M*(arr[0][0]*arr[2][1]-arr[2][0]*arr[0][1]);
if(h==2 && v==0) M=M*(arr[0][1]*arr[1][2]-arr[1][1]*arr[0][2]);
if(h==2 && v==1) M=M*(arr[0][0]*arr[1][2]-arr[1][0]*arr[0][2]);
if(h==2 && v==2) M=M*(arr[0][0]*arr[1][1]-arr[1][0]*arr[0][1]);
return M;
}
int main(void){
int a[3][3], i, j;
float mat[3][3];
float det;
printf("Ввести початкову данні для матриці:\n");
for(i = 0; i < 3; i++)//Ввод початкових данних
for(j = 0; j < 3; j++)
scanf("%d", &a[i][j]);
printMatrix(a);
//знаходження изначникту
det = getN(a);
for(int i=0; i<3;i++)//Знаходження оберненої матриці
for(int j=0;j<3;j++)
mat[j][i]=getM(a,i,j)/det;
printf("\nОбернена матриця");//Вивід оберненої матриці
for(int i=0; i<3;i++){
printf("\n");
for(int j=0;j<3;j++){
printf(" %.4f ", mat[i][j]);
}
}
return 0;
}
Висновок:
У контрольній роботі потрібно було знайти обернену матрицю. Створенні допоміжні методи для обчислювання визначника та мінора. Присвоєння змінним для виконання завдання було виконану за допомогою зчитування з командної строки. Було обчислено завдання згідно до варіанту 1(16) з Додатку за допомогою бібліотечних функцій та створених методів. Виведені обидві матриці та визначник. Зроблено звіт з лабораторної роботи та вчасно надіслано викладачу на перевірку.
Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть
або зареєструйтесь.
Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!
Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!