Створення і редагування векторних карт, побудова топологічного опису полігонів та поверхонь

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний технічний університет України Київський політехнічний інститут
Інститут:
О
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2023
Тип роботи:
Інші
Предмет:
практикум ПК

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Міністерство освіти і науки України Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» Кафедра автоматизації проектування енергетичних процесів і систем Комп’ютерний практикум №2 Тема: «Створення і редагування векторних карт, побудова топологічного опису полігонів та поверхонь» з дисципліни: «Геоінформаційні системи» Варіант №15 Завдання / Е = 3 Відкрити шар world.shp. Настроїти вікно так, щоб у ньому відображалися країна F і не менше ніж Е сусідніх країн. Відібрати їх оператором Select. Зробити копію відібраних записів у файл lab2.shp Закрити шар world.shp. Відкрити файл lab2.shp для редагування і, використовуючи режим трасування, додати (нарисувати) у ньому ще одну країну з назвою – прізвище студента. Країна повинна мати загальний безперервний кордон не менше ніж із двома існуючими країнами. Зберегти вікно з назвами всіх країн таблиці під ім'ям lab2.bmp. Зберегти файл lab2.shp. Зберегти робочий простір lab2.mxd. (скриншот вікна з результатами у звіті) За допомогою ArcCatalog для обраної країни F (по Варіанту) створити три нових шара різного виду (точкові(населені пункти), лінійні(дороги), полігональні(райони)), визначити властивості (поля) та типи об’єктів в атрибутивних таблицяхФайли повинні бути прикріплені до листа звіту Створити власну карту в ArcMap (.mxd), попередньо завантаживши створені шари та растрове зображення (растровий файл створити для крани F з супутникової карти Гугл мап довільними засобами). Файл .mxd повинен бути прикріплений до листа зі звітом(скриншот у звіті) Виконати прив’язку растрового зображення та геопривязати його по декільком точкам до шару lab2.shp. (скриншот у звіті) На кожному шарі (в залежності від його виду і призначення) створити довільну кількість об’єктів (за допомогою функціоналу панелі інструментів “Editor”), оцифровуючи деякі об’єктні зображення на растрі. Скриншоти шарів мапи відобразити у звіті. Визначити топологічні відношення (прилипання) обраних об’єктів, за допомогою команди Snapping. На обраному наборі готових шарів (lab2.shp) виконати наступні операції: • Редагування готових об‘єктів – Reshape; • Полігональне об’єднання – Marge; • Згладжування ламаних ліній – Smooth; • Автоматичне трасування об’єктів – Autotracing; • Створення топологічного приєднання –Snaping; Результати кожної операції у вигляді скриншоту добавити у звіт Лістинг результатів / Створений lab2.shp / Створив нову країну Cherevatyi / Таблиця назв країн / Зберіг .mxd та .shp файли / Додав 3 шари та растрове зображення / Прив’язав растрове зображення до шару / Додав об’єкти деяких населених пунктів, дорог та районів / Reshape (Видозмінив форму нижнього полігона) / Merge (об'єднав два верхніх полігона) / Smooth (пригладив верхній полігон) / Autotracing (автоматично домалювало новий об’єкт) / Snapping (зробив топологічне приєднання між нижнім та верхнім полігоном) Висновок На цьому практикумі я навчився створювати картографічні об’єкти, освоїв поняття топологічних властивостей при створенні карт, засвоїв засоби редагування атрибутивної і просторової інформації. Особливих труднощів не зустрів. Зробив звіт.
Антиботан аватар за замовчуванням

19.10.2023 11:10-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!