Виведення найпростіших геометричних фігур за допомогою мови Pascal

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2007
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Інформаційні технології
Група:
КН

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Міністерство освіти та науки України Національний університет «Львівська політехніка» Інститут комп’ютерних наук та інформаційних технологій Кафедра ПЗ З В І Т Лабораторна робота № 1 З курсу «Дискретної математики» Тема: «Виведення найпростіших геометричних фігур за допомогою мови Pascal» Мета роботи: Навчитися виводити на екран в певному його місці найпростіші геометричні фігури за допомогою стандартних функцій мови Pascal. Завдання: Вивести з заданому місці на екрані задані геометричні фігури так, щоб вони змінювали свій розмір, колір та своє положення в межах заданої області. Вивід фігур здійснювався за допомогою стандартних функцій мови Pascal: Rectangle, Circle, Line, Ellipse, Bar3d, PieSlice Текст програми program lab01; uses crt, graph; var x, y,x1,y1: integer; driver, mode: integer; i,a:integer; color: word; maxColor: string; procedure triangl(x2,y2,a,b:integer); begin line(x2,y2,x2,y2+a); line(x2,y2+a,x2+b,y2+a); line(x2+b,y2+a,x2,y2); end; begin writeln('Wweditj chuslo povtorenj '); readln(a); driver:=detect; initGraph(driver, mode, 'c:\Bp\bgi'); if graphResult <> 0 then halt(1); color:=0; randomize; { repeat } x1:=getmaxX div 3; y1:=getmaxy div 3; x:= x1*2+random(x1); y:= y1+random(y1); { x:= random(GetMaxX); y:= random(GetMaxY); } for i:=1 to a do begin { PutPixel(x,y,color); } { setfillstyle(random(12), Lightred);} { Circle(x,y1+random(y1), random(y1 div 2));} { Rectangle(x, y,x1+random(x1),y1*2+ random(y1)); } setcolor(random(getmaxcolor)); str(getmaxcolor, maxColor); outtextxy(100,100,'xx=' + maxColor); triangl(random(x1),random(y1)+y1,random(y1 div 2),random(y1 div 3)); { setbkcolor(random(getmaxcolor));} { Bar3d(100, 200, 350, 360, 10, true);} setfillstyle(random(12), Lightred); { Inc(color); if color = getMaxcolor then color := 0; } delay(1000); { pieSlice(random(getmaxx), random(getmaxy), random(360), random(360), random(50)); fillellipse(random(getmaxx), random(getmaxy), random(360), random(360));} { until keypressed; } end; readln(a); closegraph; end. Висновок: На даній лабораторній роботі я ознайомився із реалізацією використання графіки у мові Pascal, ознайомився із стандартними процедурами для побудови найпростіших геометричних фігур, та навчився розміщати їх в певному місці на моніторі.
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!