Управління кольорами та палітрою графічних зображень засобами Турбо-Паскаль

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Кафедра АТ

Інформація про роботу

Рік:
2003
Тип роботи:
Графіки
Предмет:
Інші
Група:
ІБ

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Міністерство освіти і науки України Національний університет “Львівська політехніка” кафедра АТ Звіт до лабораторної роботи №3 з курсу “Комп’ютерна графіка” на тему: “Управління кольорами та палітрою графічних зображень засобами Турбо-Паскаль”. Варіант №19 1. Мета роботи: Вивчити процедури та функції для управління кольорами та палітрою графічних зображень; навчитися складати програми на алгоритмічній мові Турбо-Паскаль (далі АМТП) для побудови різноманітних кольорових зображень. 2. Завдання: Написати програму на АМТП, яка виводить на екран розмальоване зображення. 3. Блок-схема алгоритму програми. 3.1 Загальна блок-схема алгоритму програми: 1. 2 2. 3. 3.2 Деталізована блок-схема блоку № 1 (ініціалізація графічного режиму) загальної блок-схеми: 1 2 3 ні ні так 4 5 3.3 Деталізована блок-схема блоку № 2 (побудова зображення) згальної блок-схеми: 1. 2. 3. 4. 3.4 Деталізована блок-схема блоку № 3 (завершення графічного режиму) загальної блок-схеми: 1 4. Список ідентифікаторів, змінних процедур і функцій. 4.1 Процедури: SetColor – встановлює поточний колір для виводу ліній та символів; SetFillStyle – встановлює формат штрихування; FloodFill – штрихує довільну замкнену фігуру; Bar – малює зафарбований чотирикутник; MoveTo – встановлює курсор в задане положення; LineTo – малює лінію від поточного положення курсору до заданої координати; Line – малює лінію від однієї координати до іншої; IntGraphMode – ініціалізує графічний режим; CloseGrsphMode – закриває графічний режим. 5. Остаточний текст програми: uses Graph,Crt; Procedure IntGraphMode(Mode:integer); var Driver, Error: integer; begin Driver:=Detect; InitGraph(Driver, Mode, ''); Error:=GraphResult; if Error <> grOk then begin writeln(GraphErrorMsg(Error)); halt(1); end; end; {********************} Procedure CloseGraphMode; begin CloseGraph; end; {*************************************************} Procedure Mal; begin {treug} setcolor(blue); setfillstyle(1,blue); line(359,243,359,285); line(359,285,300,265); line(300,265,335,237); line(325,244,359,244); FloodFill(357,283,blue); {C} Setcolor(yellow); setfillstyle(1,yellow); line(320,250,320,275); line(320,250,323,248); line(323,248,331,248); line(331,248,334,252); line(334,252,331,252); line(325,251,331,251); line(324,251,324,272); line(322,279,332,279); line(320,275,322,279); line(332,279,335,275); line(333,276,327,276); line(327,276,325,273); FloodFill(330,277,yellow); {++} bar(340,257,344,268); bar(337,260,348,265); bar(358,257,362,268); bar(354,260,366,265); {kvadr} setfillstyle(1,yellow); bar(305,225,372,242); {B} setcolor(black); MoveTo(310,227); lineto(314,227); line(315,228,315,232); line(310,233,314,233); line(315,235,315,238); line(310,239,314,239); line(310,227,310,239); {O} line(320,227,324,227); line(325,228,325,238); line(320,239,324,239); line(319,228,319,238); {R} line(329,227,333,227); line(329,233,333,233); line(329,227,329,239); line(334,227,334,233); line(333,233,335,240); {L} line(339,227,339,239); line(339,239,343,239); {A} line(346,230,346,239); line(346,230,348,227); line(348,227,350,230); line(350,230,350,239); line(346,233,350,233); {N} line(354,227,354,239); line(359,227,359,239); line(354,227,359,239); {D} line(363,227,363,239); line(363,227,367,227); line(363,239,367,239); line(368,228,368,238); readln; end; {*******************************} begin IntGraphMode(VGAMed); Mal; CloseGraphMode; End.
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!