Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2024
Тип роботи:
Звіт
Предмет:
Об’єктно-орієнтоване програмування
Група:
КН-30

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Національний університет «Львівська політехніка» Кафедра АСУ Звіт до лабораторної роботи №6 з курсу “Об'єктно орієнтоване програмування” Варіант 8 Бунь І.П. Тема Створення анімаційного проекту з допомогою бібліотеки OPENGL Мета роботи: Вивчення можливостей графічної бібліотеки OpenGL для створення анімаційних проектів. Порядок роботи: Ознайомитись з теоретичними відомостями по роботі. Створити проект Delphi, який реалізує наведений у тексті приклад. Змінити текст програми так, щоб він відповідав індивідуальному завданню. Оформити звіт для захисту лабораторної роботи за зразком назва роботи мета роботи порядок роботи короткі теоретичні відомості алгоритм розв’язку задачі тексти відповідних модулів проекту аналіз отриманих результатів та висновки Завдання І.Реалізувати за допомогою функцій бібліотеки OpenGL вивід на екран і перетворення геометричної фігури та її каркасу. Тип фігури та перетворення вибрати згідно з варіантом індивідуального завдання: II. Створити за допомогою функцій бібліотеки OpenGL тривимірні зображення перших літер Вашого прізвища та імені. Передбачити зміну кольорів літер і розташування спостерігача у часі Октаедр обертання навколо осі Z за годинниковою стрілкою Текст програми: unit frmMain; interface uses Windows, Messages, Classes, Graphics, Forms, ExtCtrls, Menus, Controls, SysUtils, Dialogs, OpenGL, ComCtrls; type TfrmGL = class(TForm) Timer: TTimer; UpDown1: TUpDown; procedure FormCreate(Sender: TObject); procedure FormResize(Sender: TObject); procedure FormDestroy(Sender: TObject); procedure TimerTimer(Sender: TObject); procedure FormKeyDown(Sender: TObject; var Key: Word; Shift: TShiftState); procedure UpDown1ChangingEx(Sender: TObject; var AllowChange: Boolean; NewValue: Smallint; Direction: TUpDownDirection); private speed: double; DC : HDC; hrc : HGLRC; Angle : GLfloat; qObj : gluQuadricObj; procedure SetDCPixelFormat; protected procedure WMPaint(var Msg: TWMPaint); message WM_PAINT; end; var frmGL: TfrmGL; implementation uses DGLUT; {$R *.DFM} const MaterialCyan : Array[0..3] of GLfloat = (0.0, 1.0, 1.0, 1.0); MaterialMy:Array [0..3] of GLfloat=(1.0,1.0,0.0,0.0); procedure TfrmGL.WMPaint(var Msg: TWMPaint); var ps : TPaintStruct; begin BeginPaint(Handle, ps); glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT or GL_DEPTH_BUFFER_BIT); glMaterialfv(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, @MaterialMy); glPushMatrix; glRotatef(45, 1.0, 1.0, 0.0); glLineWidth(3); glBegin(1); glVertex3d(0,0,0); glVertex3d(0,2.0,0); glVertex3d(0,0,0); glVertex3d(-2.0,0,0); glVertex3d(0,0,0); glVertex3d(0,0,2.0); glEnd; glTranslatef(-2.0,0.0,0.0); glRotatef(-90,0.0,1.0,0.0); glutSolidCone(0.1,0.5,10,10); glTranslatef(2.0,0.0,-2.0); glRotatef(90,0.0,1.0,0.0); glutSolidCone(0.1,0.5,10,10); glTranslatef(0.0,2.0,-2.0); glRotatef(-90,1.0,0.0,0.0); glutSolidCone(0.1,0.5,10,10); glPopMatrix; glPushMatrix; glRotatef(45, 1.0, 1.0, 0.0); // поворот на угол glRotatef(Angle, 0.0, 0.0, -1.0); // поворот на угол glMaterialfv(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, @MaterialCyan); glScalef(-1.5,-1.5,-1.5); glutSolidOctaheadron; glPopMatrix; SwapBuffers(DC); // конец работы EndPaint(Handle, ps); end; procedure TfrmGL.TimerTimer(Sender: TObject); begin Angle := Angle + speed; frmGL.Caption:=floattostr(speed); InvalidateRect(Handle, nil, False); end; procedure TfrmGL.SetDCPixelFormat; var nPixelFormat: Integer; pfd: TPixelFormatDescriptor; begin FillChar(pfd, SizeOf(pfd), 0); pfd.dwFlags := PFD_DRAW_TO_WINDOW or PFD_SUPPORT_OPENGL or PFD_DOUBLEBUFFER; nPixelFormat := ChoosePixelFormat(DC, @pfd); SetPixelFormat(DC, nPixelFormat, @pfd); end; {======================================================================= Создание формы} procedure TfrmGL.FormCreate(Sender: TObject); begin Angle := 0; DC := GetDC(Handle); SetDCPixelFormat; hrc := wglCreateContext(DC); wglMakeCurrent(DC, hrc); glEnable(GL_DEPTH_TEST); glEnable(GL_LIGHTING); glEnable(GL_LIGHT0); qObj := gluNewQuadric; Timer.Enabled := True; end; procedure TfrmGL.FormResize(Sender: TObject); begin glViewport(0, 0, ClientWidth, ClientHeight); glMatrixMode(GL_PROJECTION); glLoadIdentity; gluPerspective(40.0, ClientWidth / ClientHeight, 3.0, 20.0); glMatrixMode(GL_MODELVIEW); glLoadIdentity; glTranslatef(0.0, 0.0, -8.0); UpDown1.Left:=frmGl.Width-UpDown1.Width-8; UpDown1.Top:=frmGl.Height-UpDown1.Height-32; InvalidateRect(Handle, nil, False); end; procedure TfrmGL.FormDestroy(Sender: TObject); begin Timer.Enabled := False; gluDeleteQuadric (qObj); wglMakeCurrent(0, 0); wglDeleteContext(hrc); ReleaseDC(Handle, DC); DeleteDC (DC); end; procedure TfrmGL.FormKeyDown(Sender: TObject; var Key: Word; Shift: TShiftState); begin If Key = VK_ESCAPE then Close end; procedure TfrmGL.UpDown1ChangingEx(Sender: TObject; var AllowChange: Boolean; NewValue: Smallint; Direction: TUpDownDirection); begin if Direction=updUp then speed:=speed+0.5 else if speed>0 then speed:=speed-0.5; end; end. Скріншоти роботи програми ,   Висновок: На даній лабораторній роботі я практикувався у створенні ужитків з використанням графічної бібліотеки OpenGL, способи її підключення, основні принципи формування сцени з декількох об’єктів, правила роботи з сценою,та основні фігури які містить у собі бібліотека.
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!