Програмна реалізація підключення пристрою

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Кафедра електронних обчислювальних машин

Інформація про роботу

Рік:
2005
Тип роботи:
Звіт про виконання лабораторної роботи
Предмет:
Периферійні пристрої
Група:
КІ-44

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Міністерство освіти і науки України Національний університет „Львівська політехніка” Кафедра електронних обчислювальних машин Звіт про виконання лабораторної роботи № 5 з курсу „ Периферійні пристрої ” Тема: Програмна реалізація підключення пристрою до інтерфейсу USB Львів – 2005 Мета роботи: ознайомитись з основами роботи інтерфейсу USB. Теоретичні відомості: Під час ініціалізації периферійного пристрою шина USB автоматично (за допомогою простих схемотехнічних засобів) визначає швидкість та інші параметри підключеного пристрою. До нього регулярно передаються пакети SOF для синхронізації та присвоєння йому номера. Крім того існують пакети маркери для надання пристрою права передачі інформації чи передачі якихось команд. Виконання роботи: (Передача даних) using System; using System.Drawing; using System.Collections; using System.ComponentModel; using System.Windows.Forms; using System.Data; namespace USBport { public class USBlab : System.Windows.Forms.Form { private System.Windows.Forms.Button InitializeBtn; private System.Windows.Forms.PictureBox markerPic; private System.Windows.Forms.PictureBox dataPic; private System.Windows.Forms.PictureBox SOFpic; private System.Windows.Forms.Label dataLabel; private System.Windows.Forms.Label sofLabel; private System.Windows.Forms.GroupBox groupBox1; private System.Windows.Forms.GroupBox groupBox2; private System.ComponentModel.Container components = null; private System.Windows.Forms.TextBox SynchroTextBox; private System.Windows.Forms.TextBox PIDTextBox; private System.Windows.Forms.Label StateLabel; private System.Windows.Forms.TextBox AddrTextBox; private System.Windows.Forms.TextBox ENDPTextBox; private System.Windows.Forms.Label SynchroLabel; private System.Windows.Forms.Label PIDLabel; private System.Windows.Forms.Label ADDRLabel; private System.Windows.Forms.Label ENDLabel; private System.Windows.Forms.TextBox CRC5TextBox; private System.Windows.Forms.Label CRClabel; private System.Windows.Forms.Label Receivelabel; private System.Windows.Forms.TextBox RecSynchTextBox; private System.Windows.Forms.TextBox RecPIDTextBox; private System.Windows.Forms.TextBox RecDataTextBox; private System.Windows.Forms.Label RecSynchLabel; private System.Windows.Forms.Label RecPIDLabel; private System.Windows.Forms.Label RecDataLabel; private System.Windows.Forms.Label markerLabel; private System.Windows.Forms.Button SendButton; private int state = 0; public USBlab() { InitializeComponent(); } protected override void Dispose( bool disposing ) { if( disposing ) { if (components != null) { components.Dispose(); } } base.Dispose( disposing ); } static void Main() { Application.Run(new USBlab()); } private void InitializeBtn_Click(object sender, System.EventArgs e) { state++; switch (state) { case 4: this.SendButton.Visible = false; this.InitializeBtn.Text = "Почати симуляцію (передачa пакету Marker)"; this.markerLabel.Visible = true; this.markerPic.Visible = true; this.dataLabel.Visible = true; this.dataPic.Visible = true; this.sofLabel.Visible = true; this.SOFpic.Visible = true; this.StateLabel.Visible = false; this.SynchroTextBox.Visible = false; this.PIDTextBox.Visible = false; this.AddrTextBox.Visible = false; this.ENDPTextBox.Visible = false; this.SynchroLabel.Visible = false; this.PIDLabel.Visible = false; this.ADDRLabel.Visible = false; this.ENDLabel.Visible = false; this.CRC5TextBox.Visible = false; this.CRClabel.Visible = false; this.RecDataLabel.Visible = false; this.RecDataTextBox.Visible = false; this.Receivelabel.Visible = false; this.RecPIDLabel.Visible = false; this.RecPIDLabel.Visible = false; this.RecSynchLabel.Visible = false; this.RecSynchTextBox.Visible = false; this.RecPIDTextBox.Visible = false; this.InitializeBtn.Location = new System.Drawing.Point(288, 18); this.groupBox1.Size = new System.Drawing.Size(736, 432); this.groupBox2.Location = new System.Drawing.Point(8, 448); this.groupBox2.Size = new System.Drawing.Size(736, 72); this.Size = new System.Drawing.Size(760, 560); state = 0; break; } } private void SendButton_Click(object sender, System.EventArgs e) { string tempData = ""; if (AddrTextBox.Text.Length == 0) { MessageBox.Show (this, "Введіть дані для передачі"); this.RecSynchTextBox.Text = ""; this.RecPIDTextBox.Text = ""; this.RecDataTextBox.Text = ""; } else { for (int j=0; j<AddrTextBox.Text.Length; j++) { if (AddrTextBox.Text[j]=='1' || AddrTextBox.Text[j] == '0') tempData+=AddrTextBox.Text[j]; else { MessageBox.Show (this, "Дозволені тільки двійкові числа"); this.AddrTextBox.Text = ""; break; } } } this.RecSynchTextBox.Text = "01010101"; this.RecPIDTextBox.Text = "00101101"; this.RecDataTextBox.Text = tempData; tempData = ""; } } }  Висновки: при виконанні лабораторної роботи №5 я ознайомився з основними я принципами роботи інтерфейсу USB.
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!