Примітиви OPENGL, основні прийоми побудови двовимірних об'єктів. З дисципліни

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2011
Тип роботи:
Графіки
Предмет:
Програмування
Група:
ЗІ-32

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» Кафедра ЗІ  Звіт до лабораторної роботи № 2 Примітиви OPENGL, основні прийоми побудови двовимірних об'єктів. З дисципліни “Програмування комп’ютерної графіки” Львів – 2011 Порядок виконання роботи Мета роботи. Знайомство з примітивами OPENGL, призначеними для виведення крапок, ліній і багатокутників. Визначення кольору об'єктів. Різні способи замальовування об'єктів. Завдання. ( Варіант 3,рис. 2 ) Використовуючи примітиви бібліотек намалювати фігуру, намальовану на рис.1. Для створення даного малюнку використаємо примітив для виведення ламаної лінії. Текст програми using System; using System.Collections.Generic; using System.ComponentModel; using System.Data; using System.Drawing; using System.Linq; using System.Text; using System.Windows.Forms; using Tao.OpenGl; using Tao.FreeGlut; using Tao.Platform.Windows; namespace WindowsFormsApplication1 { public partial class Form1 : Form { public Form1() { InitializeComponent(); AnT.InitializeContexts(); } private void Form1_Load(object sender, EventArgs e) { Glut.glutInit(); Glut.glutInitDisplayMode(Glut.GLUT_RGB | Glut.GLUT_DOUBLE | Glut.GLUT_DEPTH); Gl.glClearColor(255, 255, 255, 1); Gl.glViewport(0, 0, AnT.Width, AnT.Height); Gl.glMatrixMode(Gl.GL_PROJECTION); Gl.glLoadIdentity(); if ((float)AnT.Width <= (float)AnT.Height) { Glu.gluOrtho2D(0.0, 25.0 * (float)AnT.Height / (float)AnT.Width, 0.0, 25.0); } else { Glu.gluOrtho2D(0.0, 20.0 * (float)AnT.Width / (float)AnT.Height, 0.0, 20.0); } Gl.glMatrixMode(Gl.GL_MODELVIEW); Gl.glLoadIdentity(); } private void button1_Click(object sender, EventArgs e) { Gl.glClear(Gl.GL_COLOR_BUFFER_BIT); Gl.glLoadIdentity(); Gl.glColor3f(255, 0, 255); Gl.glBegin(Gl.GL_LINE_STRIP); Gl.glEnd(); Gl.glFlush(); AnT.Invalidate(); Gl.glBegin(Gl.GL_LINE_STRIP); Gl.glEnd(); Gl.glEnable(Gl.GL_LINE_SMOOTH); Gl.glBegin(Gl.GL_LINE_STRIP); Gl.glVertex2d(6, 12); Gl.glVertex2d(10, 19); Gl.glVertex2d(11, 2); Gl.glVertex2d(11, 14); Gl.glVertex2d(16, 14); Gl.glVertex2d(16, 19); Gl.glVertex2d(24, 5); Gl.glEnd(); Gl.glDisable(Gl.GL_LINE_SMOOTH); } private void button3_Click(object sender, EventArgs e) { Application.Exit(); } private void button2_Click(object sender, EventArgs e) { } } } Результат виконання програми Натиснувши на кнопку “Візуалізувати” побудується малюнок.  Натиснувши на кнопку “Очистити” побудується малюнок зітреться.  Натиснувши на кнопку “Вихід” Виконання програми завершиться. Висновок На даній лабораторні роботі я ознайомився з примітивами OPENGL, призна-ченими для виведення крапок, ліній і багатокутників.
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!