Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2011
Тип роботи:
Розрахунково - графічна робота
Предмет:
Програмування комп’ютерної графіки
Група:
ЗІ-31

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» ІКТА кафедра ЗІ Розрахунково-графічна робота з курсу «Програмування комп’ютерної графіки» Львів – 2011 Мета роботи - набути практичних навиків в складанні програм для побудови зображень на екрані комп’ютера за допомогою засобів мови С. Завдання 1 Побудувати графік функції заданої таблично. y=log(x) x [1;20] Текст програми #include<windows.h> #include<stdio.h> #include<GL/gl.h> #include<GL/glu.h> #include<GL/glaux.h> #include<math.h> #include<stdarg.h> void CALLBACK resize(intwidth,intheight) { glViewport(0,0,width,height); glMatrixMode( GL_PROJECTION ); glLoadIdentity(); glOrtho(-5,5, -5,5, 2,12); gluLookAt( 0,0,5, 0,0,0, 0,1,0 ); glMatrixMode( GL_MODELVIEW ); } voidmath(double x[2],double t) { x[0]=0.5*log(t); x[1]=0.5*t; } void CALLBACK display(void) { glClear( GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT ); double i, h=0.1; double k=0.4; double x[2]={0,0}; double y[2]={0,0}; glLineWidth(1); glBegin(GL_LINES); glColor3d(0,1,0); glVertex2f(0,-3.5); glVertex2f(0,3.5); glColor3d(0,1,0); glVertex2f(-3.5,0); glVertex2f(3.5,0); for(i=-6;i<7;i++) { glLineWidth(1); glBegin(GL_LINES); glColor3d(0,1,0); glVertex2f(i*k,0.2*k); glVertex2f(i*k,-0.2*k); glColor3d(0,1,0); glVertex2f(-0.2*k,i*k); glVertex2f(0.2*k,i*k); glEnd(); } for(i=1;i<8;i+=h) { math(x,i); glPointSize(2); glBegin(GL_POINTS); glColor3d(1,0,0); glVertex3d(x[0],x[1],0); glEnd(); } glDisable(GL_POINT_SMOOTH); // Відключення режиму згладжування для крапок auxSwapBuffers(); } voidmain() { floatpos[4] = {3,3,3,1}; floatdir[3] = {-1,-1,-1}; GLfloatmat_specular[] = {1,1,1,1}; auxInitPosition( 50, 10, 400, 400); auxInitDisplayMode( AUX_RGB | AUX_DEPTH | AUX_DOUBLE ); auxInitWindow( "GlauxTemplate" ); auxIdleFunc(display); auxReshapeFunc(resize); glEnable(GL_DEPTH_TEST); glEnable(GL_COLOR_MATERIAL); glEnable(GL_LIGHTING); glEnable(GL_LIGHT0); glLightfv(GL_LIGHT0, GL_POSITION, pos); glLightfv(GL_LIGHT0, GL_SPOT_DIRECTION, dir); glMaterialfv(GL_FRONT, GL_SPECULAR, mat_specular); glMaterialf(GL_FRONT, GL_SHININESS, 128.0); auxMainLoop(display); } Результат роботи програми / Завдання 2 Створити на екрані комп’ютера графічне вікно і сформувати в ньому рухоме зображення: Коло зі спицями діаметром d рухається з лівого верхнього кута прямокутного вікна розмірами 180x160 по прямій лінії під кутом (до нижньої сторони вікна з одночасним обертанням спиць навколо центру кола. Потім коло продовжує рух по прямій лініях під кутом падіння, відбиваючись від інших сторін вікна.Параметри : (=45(,d=24  Текст програми #include<windows.h> #include <GL/gl.h> #include <GL/glu.h> #include <GL/glaux.h> #include <stdlib.h> #include <time.h> #define racket_w 2 #define racket_deltaracket_w/2 #define initial_vilocity 0.1 #define radius 0.5 double x, y; doubleracket_x=0; doublevx, vy; double right = 5, left = -5, top = 5, bottom = -5; void CALLBACK Key_LEFT(void ) { if(racket_x>left) racket_x -= racket_delta; } void CALLBACK Key_RIGHT(void ) { if(racket_x+racket_w<right) racket_x += racket_delta; } intCatched() { if(x>racket_x&& x<racket_x+racket_w) return 1; else return 0; } voidGetNextXY() { x += vx; y += vy; if(x-radius<left || x+radius>right) { vx = -vx; x += 2*vx; } if(y+radius>top || (y-radius<bottom &&Catched()) ) { vy = -vy; y += 2*vy; } } voidDrawBall() { glPushMatrix(); glTranslated(x,y,0); glColor3d(1,0,0); auxSolidSphere(radius); glPopMatrix(); } void CALLBACK display(void) { glClear( GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT ); GetNextXY(); DrawBall(); if(y-radius<bottom) auxQuit(); auxSwapBuffers(); } void CALLBACK resize(intwidth,int height) { glViewport(0,0,width,height); glMatrixMode( GL_PROJECTION ); glLoadIdentity(); glOrtho(-5,5, -5,5, 2,12); gluLookAt( 0,0,5, 0,0,0, 0,1,0 ); glMatrixMode( GL_MODELVIEW ); } void main() { floatpos[4] = {3,3,3,1}; floatdir[3] = {-1,-1,-1}; srand(time(0)); vx=initial_vilocity+((double)(rand()%50))/1000.0; vy=initial_vilocity+((double)(rand()%50))/1000.0; glEnable(GL_ALPHA_TEST); glEnable(GL_DEPTH_TEST); glEnable(GL_COLOR_MATERIAL); glEnable(GL_LIGHTING); glEnable(GL_LIGHT0); glEnable(GL_BLEND); glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA); glLightfv(GL_LIGHT0, GL_POSITION, pos); glLightfv(GL_LIGHT0, GL_SPOT_DIRECTION, dir); auxInitPosition( 50, 10, 400, 400); auxInitDisplayMode( AUX_RGB | AUX_DEPTH | AUX_DOUBLE ); auxInitWindow( "Game --- Arcanoid" ); auxIdleFunc(display); auxReshapeFunc(resize); auxKeyFunc(AUX_LEFT, Key_LEFT); auxKeyFunc(AUX_RIGHT, Key_RIGHT); auxMainLoop(display); } Результат роботипрограми / / Висновок: на даній лабораторній роботі я набув практичних навиків в складанні програм для побудови зображень на екрані комп’ютера за допомогою засобів мови С.
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!