Ознайомлення із методами пошуку. Алгоритм Кнута-Моріса-Прата.

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Інститут комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Програмного забезпечення (ПЗ)

Інформація про роботу

Рік:
2008
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Алгоритми і структури даних
Група:
ПІ

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Міністерство науки і освіти України Національний університет “Львівська політехніка” Інститут комп’ютерних наук та інформаційних технологій кафедра програмного забезпечення Звіт з лабораторної роботи №11 з дисципліни “Алгоритми і структури даних ” Виконав: студент групи ПІ – 1 Львів 2008 Тема роботи: Ознайомлення із методами пошуку. Алгоритм Кнута-Моріса-Прата. Мета роботи: Вивчити та дослідити методи пошуку, як один із методів обробки даних. Ознайомитись із алгоритмом Кнута-Моріса-Прата. Виконати лабораторну роботу використавши здобуті знання з методів пошуку, зокрема алгоритму Кнута-Моріса-Прата. ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ Алгоритм Кнута-Моріса-Прата (англ. Knuth–Morris–Pratt algorithm) шукає входження слова W у рядку S використовуючи просте спостереження, що коли відбувається невідповідність, то слово містить у собі достатньо інформації, для того щоб визначити, де наступне входження може початися, таким чином пропускаючи кілька разову перевірка попередньо порівняних символів. Алгоритм був винайдений вченими Donald Knuth та Vaughan Pratt і незалежно J. H. Morris у 1977 році, але був опублікований у спільній статті. Маємо масив символів S з n елементів (текст) та масив P з m - взірець. Необхідно знайти перше входження взірця в масив. Схема алгоритму полягає у поступовому порівнянні взірця з текстом та зсуву по тексту на кількість співпавших символів у разі знайденого неспівпадіння. Алгоритм КМП КМП1. Встановити і=0. КМП2. j=0, d=1. КМП2. Поки j<m, i<n КМП 3. Перевірка: якщо s[i]=p[j], то d++, i++.j++ поки d != m. Інакше встановити зсув взірця на d позицій по тексту. Перейти на крок КМП2. КМП4. Кінець. Складність алгоритму становить O(n+m). Приклад, Hoola-Hoola girls like Hooligan - текст Hooligan – взірець Hoola-Hoola girls like Hooligan Hooligan i!=a, d=4 Hooligan H!=a, d=1 Hooligan H!=-, d=1 Hooligan i!=a, d=4 ….. Hooligan d=m=8 Текст програми #include<stdio.h> #include<conio.h> #include<iostream.h> #include<string.h> //----------------------------------------------------------------------- int max(int mas[],char t[]) { int i,max=mas[0]; for(i=1; i<signed(strlen(t)); i++) if(mas[i]>max) max=mas[i]; return max; } //----------------------------------------------------------------------- void main() { char s[100],t[10]; int i,j,a,D,d=1,pos; int mas[10]; puts("Vvedit text:"); gets(s); puts("Vvedit ekzemplyar:"); scanf("%s", &t); /*-Заповнення таблиці-*/ for(j=strlen(t)-1; j>=0; j--) { a=0; for(i=j-1;i>=0;i--) if(t[i]==t[j]) { a++; mas[j]=j-i; i=-1; } if(a==0) mas[j]=0; } D=max(mas,t); j=0; while(i<signed(strlen(s))) { if(s[i]==t[j]) { if(j==0) pos=i+1; if(j==signed(strlen(t)-1)) i=strlen(s); i++; j++; d++; } else { if(d>D) d=D; i+=d; j=0; pos=0; } } if(pos==0) puts("Spivpadinnya nemaye!"); else printf("Pershe vhodgennja - %i",pos); getch(); } Протокол роботи програми  Висновок: Вивчив та дослідив методи пошуку, як один із методів обробки даних. Ознайомився із алгоритмом Кнута-Моріса-Прата. Виконав лабораторну роботу використавши здобуті знання з методів пошуку, зокрема алгоритму Кнута-Моріса-Прата.
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!