ОРГАНІЗАЦІЯ ПІДПРОГРАМ ТА ВИВЧЕННЯ ОСНОВНИХ ОПЕРАЦІЙ ПЕРЕХОДІВ МП INTEL 8086(80286).

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Системи автоматизованого проектуваня

Інформація про роботу

Рік:
2003
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Комп’ютери і мікропроцесорні системи
Група:
КН

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА” Кафедра САПР  Звіт з лабораторної роботи № 8 ”ОРГАНІЗАЦІЯ ПІДПРОГРАМ ТА ВИВЧЕННЯ ОСНОВНИХ ОПЕРАЦІЙ ПЕРЕХОДІВ МП INTEL 8086(80286)” Виконала: студентка гр. КН 3 Львів 2003 МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА” Кафедра САПР  Звіт з лабораторної роботи № 8 ”ОРГАНІЗАЦІЯ ПІДПРОГРАМ ТА ВИВЧЕННЯ ОСНОВНИХ ОПЕРАЦІЙ ПЕРЕХОДІВ МП INTEL 8086(80286)” Виконав: студент гр. КН-37 Данчук Є.С. Перевірив: Герус В.А. Львів 2003 Мета роботи Отримати навички організації підпрограм та вивчити основні операції переходів МП Intel 8086(80286). Теоретичні відомості В прикладних програмах часто виникає необхідність декілька разів виконувати одну і ту ж послідовність команд над різними вхідними даними. В такому випадку зручно запрограмувати дану послідовність команд у вигляді підпрограми. В асемблері Intel 8086(80286) таку підпрограму організовують, як процедуру з параметром NEAR, а саме: АА PROC NEAR ... ... RET АА ENDP Параметр NEAR вказує, що дана процедура не є точкою входу. Кодовий сегмент асемблерної програми може містити будь-яку кількість процедур. Серед них є процедура, яка містить адресу точки входу для виконання програми і володіє параметром FAR. Цю процедуру назвемо "основною", а всі інші другорядними. Викликати другорядні процедури можна за допомогою оператора CALL, формат якого такий: CALL <адреса>, де <адреса > - ім'я процедури. Наведемо приклад програми, в якій присутня "основна" процедура та другорядні процедури: CODESG SEGMENT PARA BEGIN PROC FAR ... CALL AA CALL BB RET BEGIN ENDP AA PROC NEAR ... RET AA ENDP BB PROC NEAR ... RET BB ENDP CODESG ENDS END BEGIN Отже, у вище наведеному сегменті коду присутні три процедури. Основна з іменем BEGIN та дві другорядні з іменами АА і ВВ. Ім'я BEGIN є адресою точки входу в основну програму. Процедура BEGIN викликає дві процедури АА та ВВ, які оператором RET повертають керування в основну процедуру. Оператор RET в процедурі BEGIN повертає керування в DOS. При відсутності оператора в основній процедурі буде виконуватися процедура АА. Відсутність оператора RET у процедурах АА :та ВВ може призвести до непередбачених наслідків. Для зміни нормальної послідовності кроків в асемблерній програми призначена команда JMP форма запису якої має такий вигляд: JMP А100 … А100: У цьому випадку команда JMP безумовно передає керування на мітку А100. Окрім команди безумовного переходу, є команди умовних переходів, які тісно пов'язані з регістром прапорців. Цей регістр містить 16 бітів прапорців, які керують різними командами для індикації стану операції. Регістр стану містить дев'ять прапорців: Номер біту: 15,14,13,12,11,10, 9,8, | 7,6,5,4, 3, 2,1,0 Прапорець: *, *, *, *, О, D, I, T, |S,Z,*,A,*, P,*,C Прапорці S,Z,A,P,C аналогічні до регістра прапорців МП КР580ИК80А (Intel 8080). Т - прапорець трасування. Якщо цей прапорець встановлений в одиницю, то процесор переходить в покроковий режим виконання програми, тобто: в кожний момент часу виконується лише один оператор. D - прапорець напрямку. Використовується при стрічкових операціях для визначення напрямку передачі даних, якщо D=0 , то дані передаються зліва направо, а при одиниці все навпаки. І - прапорець переривань. При I=0 переривання заборонені, а якщо I=1 - дозволені. О - прапорець переповнення. Фіксує арифметичні переповнення, тобто перенос в старший біт при знакових арифметичних операціях. Усі команди переходів діляться на знакові та беззнакові. Поділ цей проводиться по типу даних, над якими проводяться арифметичні операції порівняння. Беззнакові дані використовують всі біти як біти даних. У знакових даних лівий біт відповідає за знак, причому, якщо його значення дорівнює нулю, то число додатне, а якщо дорівнює одиниці, то від'ємне. Переходи для беззнакових даних Мнемоніка Опис Прапорець, який перевіряється JE/JZ Перехід, якщо дорівнює/нуль ZF JNE/JNZ Перехід, якщо не дорівнює/ не нуль ZF JA/JNBE Перехід, якщо вище/не нижче або дорівнює ZF,CF JAE/JNB Перехід, якщо вище або дорівнює/не нижче CF JB/JNAE Перехід, якщо нижче/не вище або рівне CF JBE/JNA Перехід, якщо нижче або дорівнює/не вище CF,AF Переходи для знакових даних Мнемоніка Опис Прапорець, який перевіряється JE/JZ Перехід, якщо дорівнює/ нуль ZF JNE/JNZ Перехід, якщо не дорівнює/ не нуль ZF JG/JNLE Перехід, якщо більше/ не менше або дорівнює ZF,SF,OF JGE/JNL Перехід, якщо більше або рівне/ не менше SF,OF JL/JNGE Перехід, якщо менше/ не більше або дорівнює SF,OF JLE/JNG Перехід, якщо менше або дорівнює/не більше ZF,SF,OF Спеціальні арифметичні перевірки Мнемоніка Опис Прапорець, який перевіряється JS Перехід, якщо є знак (від'ємне) SF JNS Перехід, якщо нема знака (додатне) SF JC Перехід, якщо е перенос CF JNC Перехід, якщо немає переносу CF JO Перехід, якщо є переповнення OF JNO Перехід, якщо нема переповнення OF JP/JPE Перехід, якщо паритет парний PF JNP/JP Перехід, якщо паритет непарний PF Існує ще одна команда умовного переходу JCXZ, вона перевіряє чи значення в регістрі дорівнює СХ нулю. Дана команда не обов'язково має міститься після арифметичної команди, чи команди порівняння. Завдання Код програми
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!