Використання класових типів та управління доступом до членів классу ( методи та параметри).

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Інститут комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Програмного забезпечення (ПЗ)

Інформація про роботу

Рік:
2008
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Об’єктно-орієнтоване програмування
Група:
ПІ

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Міністерство освіти та науки України Національний університет "Львівська політехніка" Інститут комп`ютерних наук та інформаційних технологій Кафедра ПЗ  EMBED PictPub.Image.8  Звіт З лабораторної роботи № 4 за курсом “Об`єктно – орієнтовне програмування ” Виконав Студент групи ПІ-1 Львів 2008 Тема: "Використання класових типів та управління доступом до членів классу ( методи та параметри)" Мета: Написати програму алгоритмічною мовою С++ згідно з завданням, отриманим від викладача. Програма повинна реалізувати функційність об'єкта заданого класу у відповідності із завданням. В програмі потрібно задіяти застосування різних прав доступу до методів та параметрів класу. Завдання: Реалізувати клас для забезпечення роботи із стрічками. Ініціалізація стрічки. Визначення довжини стрічки. Перевірка чи є стрічка числом і яким (int. float). Переведення стрічки у число відповідного типу. Переведення числа у стрічку. Текст програми: Головна функція //--------------------------------------------------------------------------- #include <vcl.h> #pragma hdrstop #include "Unit1.h" #include "Unit2.h" //--------------------------------------------------------------------------- #pragma package(smart_init) #pragma resource "*.dfm" TForm1 *Form1; Mas *A=new Mas; //--------------------------------------------------------------------------- __fastcall TForm1::TForm1(TComponent* Owner) : TForm(Owner) { A->Beg(); } //--------------------------------------------------------------------------- void __fastcall TForm1::Button1Click(TObject *Sender) { A->SetMas(StrToInt(Edit1->Text)); Edit1->Text=""; } //--------------------------------------------------------------------------- void __fastcall TForm1::Button2Click(TObject *Sender) { Edit2->Text=""; int j=A->GetKil(); for (int r=0;r<j;r++) Edit2->Text=Edit2->Text+" "+IntToStr(A->GetEl(r)); } //--------------------------------------------------------------------------- void __fastcall TForm1::Button3Click(TObject *Sender) { Form1->Close(); } //--------------------------------------------------------------------------- void __fastcall TForm1::Button4Click(TObject *Sender) { int r=StrToInt(Edit3->Text); Edit7->Text=IntToStr(A->GetEl(r-1)); } //--------------------------------------------------------------------------- void __fastcall TForm1::Button5Click(TObject *Sender) { A->Sort(); int j=A->GetKil(); for (int r=0;r<j;r++) Edit4->Text=Edit4->Text+" "+IntToStr(A->GetEl(r)); for (int q=j-1;q>=0;q--) Edit5->Text=Edit5->Text+" "+IntToStr(A->GetEl(q)); Button4->Enabled=False; Button2->Enabled=False; } //--------------------------------------------------------------------------- void __fastcall TForm1::Button6Click(TObject *Sender) { Edit6->Text=IntToStr(A->GetKil()); } Клас #ifndef Unit2H #define Unit2H class Mas { private: int M[100],i; public: void Beg() {i=0;} void SetMas(int a) { M[i]=a; i=i+1; }; int GetKil() {return i;}; int GetEl(int d) {return M[d];}; void Sort() {int j,k,tmp; for (j=0;j<i-1;j++) for (k=0;k<i-1;k++) if (M[k]<M[k+1]) { tmp=M[k]; M[k]=M[k+1]; M[k+1]=tmp; } }; }; //--------------------------------------------------------------------------- #endif E Результат роботи програми.  Висновок: У ході лабораторної роботи я навчився працювати з об’єктами класу у динамічній пам’яті.
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!