Навчитись створювати графічні компоненти у серидoвищі Delphi.

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Інститут комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Автоматизовані Системи Управління

Інформація про роботу

Рік:
2008
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Об’єктно-орієнтоване програмування
Група:
КН-4

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Міністерство освіти та науки України Національний університет “Львівська політехніка” Інститут комп’ютерних наук та інформаційних технологій Кафедра автоматизованих систем управління  Робота з графікою Лабораторна робота № 2 з дисципліни " Об‘єктно орієнтоване програмування" Виконав: ст. гр. КН-4 Львів –2008 Мета: Навчитись створювати графічні компоненти у серидoвищі Delphi. Текст програми: unit Unit1; interface uses Windows, Messages, SysUtils, Classes, Graphics, Controls, Forms, Dialogs, ExtCtrls, OpenGL, Glaux, DGlut, StdCtrls; type GLObject = (SolidICOSAHEDRON); TForm1 = class(TForm) Timer1: TTimer; procedure FormCreate(Sender: mc:array[1..3]of GLFloat; DC : HDC; hrc: HGLRC; Angle : GLfloat; i: integer; procedure DrawScene(Tx, Ty, Tz, Angle, Rx, Ry, Rz, Red, Green, Blue : GLdouble; MyObject : GLObject); procedure SetDCPixelFormat; public { Public declarations } end; var Form1: TForm1; MyObject : GLObject; implementation procedure TFOrm1.DrawScene(Tx, Ty, Tz, Angle, Rx, Ry, Rz, Red, Green, Blue : GLdouble; MyObject : GLObject); begin glRotatef(Angle, Rx, Ry, Rz); glTranslated(Tx,Ty,Tz); glColor3d(Red,Green,Blue); case MyObject of SolidIcosahedron : auxSolidIcosahedron (2); end; end; {$R *.dfm} procedure OutText (txt : PChar); begin glPushAttrib(GL_ALL_ATTRIB_BITS); glListBase(1000); glCallLists(Length (txt), GL_UNSIGNED_BYTE, txt); glPopAttrib; end; procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject); const pos : Array [0..3] of GLFloat = (3.0, 3.0, 3.0, 1.0); dir : Array [0..2] of GLFloat = (-1.0, -1.0, -1.0); begin Angle := 0; DC := GetDC (Handle); SetDCPixelFormat; hrc := wglCreateContext (DC); wglMakeCurrent (DC, hrc); glMatrixMode (GL_PROJECTION); glFrustum (-1, 1, -1, 1, 1, 8); glMatrixMode (GL_MODELVIEW); wglUseFontOutlines(canvas.handle, 0, 255, 1000, 0, 0.10,WGL_FONT_POLYGONS, nil); glEnable(GL_DEPTH_TEST); glEnable(GL_COLOR_MATERIAL); glLightfv(GL_LIGHT0, GL_POSITION, @pos); glLightfv(GL_LIGHT0, GL_SPOT_DIRECTION, @dir); glEnable(GL_LIGHTING); glEnable(GL_LIGHT0); Timer1.Interval := 25; Timer1.Enabled := True; end; procedure TForm1.FormPaint(Sender: TObject); begin glClearColor (1,0.8, 0.2, 1); glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT or GL_DEPTH_BUFFER_BIT); glPushMatrix; DrawScene(1, 0, 1,Angle, -1, -1, 0, 0, 0.5, 1,SolidIcosahedron); glPopMatrix; SwapBuffers(DC); end; procedure TForm1.FormDestroy(Sender: TObject); begin Timer1.Enabled:=False; wglMakeCurrent(0, 0); wglDeleteContext(hrc); ReleaseDC (Handle, DC); DeleteDC (DC); end; procedure TForm1.Timer1Timer(Sender: TObject); begin Angle := Angle + 1.0; If (Angle >= 360.0) then Angle := 0.0; InvalidateRect(Handle, nil, False); end; procedure TForm1.FormKeyDown(Sender: TObject; var Key: Word; Shift: TShiftState); begin If Key = VK_ESCAPE then Close; InvalidateRect(Handle, nil, False); end; procedure TForm1.SetDCPixelFormat; var pfd : TPixelFormatDescriptor; nPixelFormat : Integer; begin FillChar (pfd, SizeOf (pfd), 0); pfd.dwFlags := PFD_DRAW_TO_WINDOW or PFD_SUPPORT_OPENGL or PFD_DOUBLEBUFFER; nPixelFormat := ChoosePixelFormat (DC, @pfd); SetPixelFormat (DC, nPixelFormat, @pfd); end; end.  Висновок: На даній лабораторній роботі навчився створювати графічні компоненти у серидoвищі Delphi.
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!