Технологія програмування і відлагодження програм на мові JAVA.

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Системи автоматизованого проектуваня

Інформація про роботу

Рік:
2008
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Об’єктно-орієнтоване програмування
Група:
КН-3

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА” Кафедра САПР ЗВІТ про виконання лабораторної роботи №1 на тему: «Технологія програмування і відлагодження програм на мові JAVA» Виконав: Ст. гр. КН-3 Львів 2008 Мета роботи: Метою роботи є знайомство з технологією програмування і відладки програм з використанням пакету SDK фірми Sun. Короткі теоретичні відомості Структура програми на мові Java Всі Java-программы містять в собі чотири основні елементи: класи (classes) – елементи програми, що містять в собі змінні і методи; інтерфейси (interfaces) – різновид класів, використовуваний в деяких спеціальних випадках (реалізація множинного спадкоємства і протоколів); змінні (variables) – елементи програми, в яких зберігаються дані; методи (methods) – елементи програми, що виконують дії над даними (аналогічні функціям процедурам і підпрограмам в інших мовах програмування); пакети (packages) – група зв'язаних по сенсу класів і інтерфейсів. Для того, щоб використовувати класи, що містяться в пактах, і інтерфейси, необхідно зробити їх доступними в програмі на мові Java. Для цього використовується оператор або оператори import з ім'ям пакету і ім'ям використовуваного класу даного пакету, наприклад: import java.util.Date; виконує імпорт класу Date з пакету java.util. Якщо необхідно використовувати декілька класів або інтерфейсів з пакету, зазвичай замість імені класу або інтерфейсу ставиться символ "*", що указує, що даній програмі доступні всі класи і інтерфейси даного пакету, наприклад: import java.awt.*; виконує імпорт всіх класів з пакету java.awt. Слід зазначити, що імпорт пакету java.lang задавати не потрібно, оскільки цей пакет імпортується в програми на мові Java за умовчанням. Установка SDK і склад SDK Встановити SDK можна, або з компакт-диска, або скопіювавши інсталяційний пакет і документацію з Web-сайта фірми Sun – java.sun.com. Ім'я настановного саморазворачивающего пакету для версії SDK 1.3 – j2sdk1_3_0-win.exe і для версії SDK 1.4 – j2sdk1_4_0-win.exe. Установка проводиться автоматично і єдині параметри, які треба вказати, – це місце розміщення і ім'я пакету (за умовчанням c:\jdk1.3 для версії 1.3 і c:\j2sdk1.4.0 – для версії 1.4) і компоненти, що інсталюються (обов'язковим при установці є тільки перший компонент – програмні файли, бажано також включити демонстраційні приклади). Каталог, в який встановлюється SDK, при установці розгортає наступні підкаталоги: bin – виконувані модулі і утиліти SDK; demo – демонстраційні приклади (якщо цей компонент включений); include – заголовні файли C і C++, використовувані для побудови середовища Java; lib – бібліотеки і архіви (у форматах .lib, .zip, і .jar), використовувані SDK; src – початковий код бібліотек Java (якщо цей компонент включений). Документація до пакету міститься в окремому файлі з ім'ям j2sdkномер-версии-doc.zip і розгортається окремо (рекомендується помістити її в підкаталог docs каталога, що містить пакет SDK). Для того, щоб виконувані модулі і утиліти пакету SDK могли запускатися з будь-якого каталога без вказівки шляху до них, необхідно додати в параметр команди PATH в autoexec.bat шлях до каталога bin, наприклад: c:\jdk1.3\bin\; Крім того, Java використовує змінну оточення CLASSPATH для вказівки шляху до каталога класів Java. Якщо SDK встановлений в каталог за умовчанням, змінну CLASSPATH можна не встановлювати, інакше її необхідно встановити в autoexec.bat за допомогою команди SET CLASSPATH=имя-каталога. Слід звернути увагу на те, що при компіляції указується повне ім'я файлу з текстом програми (з розширенням .java), а при запуску інтерпретатора – ім'я файлу, байт-коды, що містить (без розширення .class). Файли компілятора javac.exe і інтерпретатора java.exe знаходяться в підкаталозі bin каталога, SDK, що містить, і є програмами, що виконуються в режимі командного інтерпретатора (Windows NT/2000/XP) або MS DOS (Windows 95/98). Переважно використовувати яку-небудь програмну оболонки, наприклад, Far. Редагування програм і файлів з документами HTML (необхідних для запуску аплетів) можна виконувати в цьому випадку за допомогою вбудованого редактора Far. Крім того, для редагування можна використовувати вбудований редактор Windows Блокнот (Notepad). Слідує, проте, мати на увазі, що в режимі командного рядка для представлення символів кирилиці використовується кодова сторінка 866, а в Windows – кодова сторінка 1251 Опис програм javac і java (зокрема інших параметрах і опціях, що задаються при запуску цих програм) знаходяться у файлах C:\имя-каталога-Java\docs\tooldocs\win32\javac.html і C:\имя-каталога-Java\docs\tooldocs\win32\java.html. Команда запуску програми javac має наступний вигляд: javac [опції] [исходные-файлы] [@файлы] Вказані аргументи можуть слідувати у будь-якому порядку. Якщо виконується компіляція одного або невеликої кількості початкових файлів, їх можна просто задати в командному рядку, відокремивши один від одного пропусками. Іншим рішенням є завдання імен компільованих файлів в окремому файлі і вказівка імені цього файлу в параметрі @файлы. Імена компільованих файлів указуються у файлі з ім'ям файли через пропуски або з нового рядка. Команда запуску програми java має наступний вигляд: java [опції] клас [параметри ...] java [опції] -jar имя-jar-файла [параметри ...] Клас – це ім'я класу (без розширення .class), який повинен бути виконаний. Имя-jar-файла – ім'я архіву, де знаходиться клас, який повинен бути виконаний (використовується тільки разом з опцією -jar). Параметри – параметри командного рядка, передавані в метод main (відділяються один від одного пропусками). Основні опції програми java приведені в таблиці: Порядок виконання лабораторного завдання: Створили новий проект: File->New->Project – ProjectName->Finish; Створили в проекті клас: RightButtonOnProject->New->Class – ClassName->Finish; Написали в класі: System.out.println("Remez Oleksandr"); Запустили на виконання; Створили *.jar – файл: RightButtonOnClass->Export – jar->Finish; Запустили програму з командного рядка за допомогою інтерпретатора java: java _1 Текст програми: public class _1 { public static void main(String[] args) { System.out.println("Remez Oleksandr"); int nArgsNumber = args.length; System.out.println("number of parametr: " + nArgsNumber); for (int i=0; i<nArgsNumber; i++){ System.out.println(args[i]); } } } Результати виконання програми: Remez Oleksandr number of parametr: 2 asd fgh Результати виконання програми з запуском з командної стрічки: E:\DawnLods\Об'єктно-ор?єнтоване програмування\eclipse-java-ganymede-win32\RolleXX\lab1\bin>java _1 asd fgh Remez Oleksandr number of parametr: 2 asd fgh Висновок: на даній лабораторній роботі я навчився працювати зі стрічками мови JAVA.
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!