Опрацювання структур.

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Електронні обчислювальні машини

Інформація про роботу

Рік:
2007
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Системне програмування
Група:
КІ-1

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Міністерство освіти і науки України Національний Університет « Львівська Політехніка» Кафедра ЕОМ Звіт до лабораторної роботи №2 з курсу : « Засоби Системного Програмування» на тему: « Опрацювання структур.» Виконала: ст. гр. КІ-1.. Львів-2007 Назва роботи: Опрацювання структур. Мета роботи: Закріпити теоретичні знання та оволодіти практичними навиками опрацювання структур даних. Засвоїти техніку створення та опрацювання складних типів даних. Теоретична частина: Структури- це комбінований тип даних, що об’єднує в єдине ціле дані з різними даними. Зі структурами в Сі пов’язані 2 поняття Шаблон структури та структурні змінні. Шаблон задає форму структури, над шаблоном виконується ніякі операції і місце для нього не виділяється. Структурні змінні – змінні з типом, що визначаються відповідним шаблоном. Для кожної структури змінної виділяється ділянка оптичної пам’яті рівна розміру даного структурного типу. Поля структури можуть мати довільний допустимий у Сі тип, в тому числі складний або вказівниковий. Зокрема масив, символ, рядок чи вкладена структура. Структуні змінні можна оголошувати разом з оголошенням шаблону, або окремо. Відмінною рисою структур змінних Сі є те, що є звичайними змінними, а не вказівниками, тому над ними можна виконувати операції присвоєння, можна брати їх адресу, створювати вказівними на відповідні структури. При оголошенні структур змінні можна відразу ініціалізувати. Виконання роботи #include<stdio.h> #include<conio.h> #include<string.h> int main (void) { int i,y,c,k; char np[128], dp[128],hp[128]; struct TelPersonInfo {char Name[128];char Vylusja [128]; char Tel[128];}; struct TelPersonInfo piArr[3]; for(i=0;i<3;i++){ printf("Vvedit Imja:\n"); scanf("%s", &piArr[i].Name); printf("Vylusja:\n"); scanf("%s",&piArr[i]. Vylusja); printf("telefon:\n"); scanf("%s",&piArr[i].Tel); puts(""); } printf("\n By name press 4 enter.By telnumber press 5 enter.By Vylusja press 6 enter."); scanf("%d",&y); if (y==4) { printf ("Input Name for search:"); scanf("%s",&np); k=0; for(i=0;i<3;i++) { c=strcmp(np,piArr[i].Name); if (c==0) { k++; printf("Name=%s Tel=%s Vylusja =%s\n",piArr[i].Name,piArr[i]. Vylusja, piArr[i].Tel); } } if(k==0) puts("nema takyh danyh"); } if (y==6) { printf ("Input Vylusja for search:"); scanf("%s",&hp); k=0; for(i=0;i<3;i++) { c=strcmp(np,piArr[i]. Vylusja); if (c==0) { k++; printf("Name=%s Tel=%s Vylusja =%s\n",piArr[i].Name,piArr[i]. Vylusja, piArr[i].Tel); } } if(k==0) puts("nema takyh danyh"); } if (y==5) { printf ("Input TelNumber for search:"); scanf("%s",&dp); k=0; for(i=0;i<3;i++) { c=strcmp(dp,piArr[i].Tel); if (c==0) { k++; printf("Name=%s Vylusja =%s Tel=%s\n",piArr[i].Name, piArr[i]. Vylusja,piArr[i].Tel,piArr[i].Name, piArr[i].Vylusja,piArr[i].Tel); } } if(k==0) puts("nema takyh danyh"); } getch(); return 0; } Результат виконання: Vvedit imja: Lesja Vylusja: Shevchenka Telefon: 123 Vvedit imja: Mawa Vylusja: Mazepu Telefon: 987 Vvedit imja: Vasja Vylusja: Naykova Telefon: 567 Press enter 4 for Imja. Press enter 5 for Vylusja.Press enter 6 for telefon. 4 Input name for serch: Lesja Name=Vasja Vylucja= Naykova Tel=567 Висновок: На цій лабораторній роботі я закріпив теоретичні знання та оволодів практичними навиками опрацювання структур даних. Засвоїв техніку створення та опрацювання складних типів даних.
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!