Розрахункова робота

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
ІКНІ
Факультет:
Комп’ютерні науки
Кафедра:
АСУ

Інформація про роботу

Рік:
2013
Тип роботи:
Розрахункова робота
Предмет:
Операційні системи телекомунікаційних мереж
Група:
КН 2

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Національний університет «Львівська політехніка» Кафедра АСУ Звіт З розрахункової роботи з дисципліни: Операційні системи Львів 2013 Код програми: format PE GUI 4.0 entry start include '..\include\win32a.inc' include '..\include\opengl_const.inc' include '..\include\opengl_macros.inc' start: xor ebx,ebx invoke ShowCursor,ebx push ebx push ebx push ebx push ebx invoke GetSystemMetrics,SM_CYSCREEN push eax invoke GetSystemMetrics,ebx push eax fild dword [esp] fidiv dword [esp+4] fstp [ratio] invoke CreateWindowEx,WS_EX_TOPMOST,szClass,szTitle,WS_VISIBLE+WS_POPUP,ebx,ebx invoke GetDC,eax xchg ebp,eax mov [pfd.dwFlags],PFD_DRAW_TO_WINDOW+PFD_SUPPORT_OPENGL+PFD_DOUBLEBUFFER mov [pfd.iPixelType],PFD_TYPE_RGBA mov [pfd.cColorBits],32 mov [pfd.dwLayerMask],PFD_MAIN_PLANE invoke ChoosePixelFormat,ebp,pfd invoke SetPixelFormat,ebp,eax,pfd invoke wglCreateContext,ebp invoke wglMakeCurrent,ebp,eax invoke glEnable,GL_DEPTH_TEST invoke glEnable,GL_LIGHT0 invoke glEnable,GL_LIGHTING invoke glFogi,GL_FOG_MODE,GL_EXP2 invoke glFogfv,GL_FOG_COLOR,fogColor invoke glFogf,GL_FOG_DENSITY,0.50 invoke glFogf,GL_FOG_START,1.0 invoke glFogf,GL_FOG_END,3.0 invoke glHint,GL_FOG_HINT,GL_NICEST invoke glClearColor,0.5,0.5,0.5,1.0 ;включим туман invoke glEnable,GL_FOG invoke glEnable,GL_COLOR_MATERIAL invoke glHint,GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT,GL_NICEST invoke glMatrixMode,GL_PROJECTION glcall gluPerspective,90.0,ratio,0.1,100.0 invoke glMatrixMode,GL_MODELVIEW .draw: invoke GetTickCount cmp eax,[msec] jz .draw mov [msec],eax invoke glClear,GL_COLOR_BUFFER_BIT+GL_DEPTH_BUFFER_BIT invoke glLoadIdentity invoke glTranslatef,ebx,ebx,-4.5 ;====================== Прописка під клавіатуру =================== invoke GetAsyncKeyState,VK_UP test eax,eax jz .UP invoke glRotatef,[theta],1.0,ebx,ebx .UP: invoke GetAsyncKeyState,VK_DOWN test eax,eax jz .DOWN invoke glRotatef,[theta],ebx,1.0,1.0 .DOWN: invoke GetAsyncKeyState,VK_SPACE test eax,eax jz .SPACE invoke glRotatef,[theta],ebx,ebx,1.0 .SPACE: invoke glTranslatef,1.0,-1.0,-1.0;центруем обєкт відносно осі z ;================================================================== ;початок малювання invoke glBegin,GL_QUADS ;нормаль 1-го чотирикутника invoke glNormal3f,ebx,1.0,ebx invoke glColor3f,1.0,ebx,ebx invoke glVertex3f,-1.0,-1.0,1.0 invoke glColor3f,ebx,0.4,ebx invoke glVertex3f,1.0,-1.0,1.0 invoke glColor3f,ebx,ebx,0.2 invoke glVertex3f,1.0,1.0,1.0 invoke glColor3f,1.0,1.0,ebx invoke glVertex3f,-1.0,1.0,1.0 ;нормаль 2-го чотирикутника invoke glNormal3f,ebx,ebx,-1.0 invoke glColor3f,ebx,ebx,1.0 invoke glVertex3f,-1.0,-1.0,-1.0 invoke glColor3f,ebx,0.1,ebx invoke glVertex3f,-1.0,1.0,-1.0 invoke glColor3f,1.0,ebx,ebx invoke glVertex3f,1.0,1.0,-1.0 invoke glColor3f,1.0,1.0,ebx invoke glVertex3f,1.0,-1.0,-1.0 ;нормаль 3-го чотирикутника invoke glNormal3f,ebx,1.0,ebx invoke glColor3f,ebx,1.0,ebx invoke glVertex3f,-1.0,1.0,-1.0 invoke glColor3f,1.0,1.0,ebx invoke glVertex3f,-1.0,1.0,1.0 invoke glColor3f,ebx,ebx,1.0 invoke glVertex3f,1.0,1.0,1.0 invoke glColor3f,1.0,ebx,ebx invoke glVertex3f,1.0,1.0,-1.0 ;нормаль 4-го чотирикутника invoke glNormal3f,ebx,-1.0,ebx invoke glColor3f,ebx,ebx,1.0 invoke glVertex3f,-1.0,-1.0,-1.0 invoke glColor3f,1.0,1.0,ebx invoke glVertex3f,1.0,-1.0,-1.0 invoke glColor3f,ebx,1.0,ebx invoke glVertex3f,1.0,-1.0,1.0 invoke glColor3f,1.0,ebx,ebx invoke glVertex3f,-1.0,-1.0,1.0 ;нормаль 5-го чотирикутника invoke glNormal3f,1.0,ebx,ebx invoke glColor3f,1.0,1.0,ebx invoke glVertex3f,1.0,-1.0,-1.0 invoke glColor3f,1.0,ebx,ebx invoke glVertex3f,1.0,1.0,-1.0 invoke glColor3f,ebx,ebx,1.0 invoke glVertex3f,1.0,1.0,1.0 invoke glColor3f,ebx,1.0,ebx invoke glVertex3f,1.0,-1.0,1.0 ;нормаль 6-го чотирикутника invoke glNormal3f,-1.0,ebx,ebx invoke glColor3f,ebx,ebx,1.0 invoke glVertex3f,-1.0,-1.0,-1.0 invoke glColor3f,1.0,ebx,ebx invoke glVertex3f,-1.0,-1.0,1.0 invoke glColor3f,1.0,1.0,ebx invoke glVertex3f,-1.0,1.0,1.0 invoke glColor3f,ebx,0.3,ebx invoke glVertex3f,-1.0,1.0,-1.0 ;кінець малюванняа invoke glEnd invoke wglGetCurrentDC push eax invoke SetTextColor, eax,0ffffh pop eax invoke TextOutA,eax,20,20,out_buf,10 invoke SwapBuffers,ebp invoke wglGetCurrentDC push eax invoke SetTextColor, eax,0ffffh pop eax invoke TextOutA,eax,20,20,out_buf,10 fld [theta] fadd [delta] fstp [theta] invoke GetAsyncKeyState,VK_ESCAPE test eax,eax jz .draw invoke ExitProcess,ebx delta dd 1.3 fogColor dd 0.5,0.5,0.5,1.0 szTitle db 'Розрахункова робота',0 out_buf db 'Гедз Софія',0 szClass db 'edit',0 data import include '..\include\imports.inc' end data data resource end data msec dd ? theta dd ? ratio dq ? pfd PIXELFORMATDESCRIPTOR / / Висновок: під час виконання розрахункової роботи я навчилася працювати з OpenGL на мові Assembler .
Антиботан аватар за замовчуванням

26.04.2014 15:04-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!