Питання

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
ІКНІ
Факультет:
Комп’ютерні науки
Кафедра:
АСУ

Інформація про роботу

Рік:
2013
Тип роботи:
Питання до модульного контролю
Предмет:
Операційні системи телекомунікаційних мереж
Група:
КН 2

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Тестові запитання до курсу «Операційні системи» Лектор: доц. Зербіно Д.Д. (Спеціальність – КН, 2-й курс) Запитання: "Отримати системні параметри стосовно розмірів системних об’єктів" Відповідь: "GetSystemMetrics" Запитання: "Вибрати формат пікселя графічної підсистеми" Відповідь: "ChoosePixelFormat" Запитання: "Прийняти формат пікселя графічної підсистеми " Відповідь: "SetPixelFormat" Запитання: "Зробити GL-контекст поточним" Відповідь: "wglMakeCurrent" Запитання: "Включити в обробку 3D-сцени процедури певного типу" Відповідь: "glEnable" Запитання: "Видалити з обробника 3D-сцени процедури певного типу" Відповідь: "glDisable" Запитання: "Установити параметри змішування кольорів при обробці прозорості" Відповідь: "glBlendFunc" Запитання: "Створити хендл певного шрифту з безпосередніми параметрами" Відповідь: "CreateFontA" Запитання: "Масштабувати 3D-об’єкти, які в подальшому будуть малюватись" Відповідь: "glScalef" Запитання: "Задати базовий номер для виводу списків фігур" Відповідь: "glListBase" Запитання: "Задати генерування координат текстури на об’єкті для створення ефекту дзеркальності" Відповідь: "glTexGeni" Запитання: "Переключення між матрицями текстури, спостерігача та об’єкту" Відповідь: "glMatrixMode" Запитання: "Отримати кількість мілісекунд від початку завантаження комп’ютера" Відповідь: "GetTickCount" Запитання: "Очистка буферу екрану в OpenGL" Відповідь: "glClear" Запитання: "Завантажити початкову матрицю в OpenGL" Відповідь: "glLoadIdentity" Запитання: "Задати кольори і прозорість в заданій вершині фігури" Відповідь: "glColor4f" Запитання: "Створити хендл квадратури" Відповідь: "gluNewQuadric" Запитання: "Дозволити текстурувати квадратуру" Відповідь: "gluQuadricTexture" Запитання: "Створити масив порожніх текстур" Відповідь: "glGenTextures" Запитання: "Вибрати певну текстуру з масиву текстур" Відповідь: "glBindTexture" Запитання: "Завантажити BMP-зображення з файлу i отримати його хендл" Відповідь: "LoadImageA" Запитання: "Клас вікон для відображення анімаційних картинок" Відповідь: "SysAnimate32" Запитання: "Яке повідомлення завантажує відео-файл у вікно класу SysAnimate32" Відповідь: "ACM_OPEN" Запитання: "Ключове слово для опису спадаючого меню в ресурсному файлі" Відповідь: "popup" Запитання: "Ключове слово для опису звичайного пункту меню в RC-файлі" Відповідь: "menuitem" Запитання: "Відтворити звуковий файл, що збережений в ресурсах" Відповідь: "PlaySoundA" Запитання: "Отримати ідентифікатор спеціалізованого каталогу" Відповідь: "SHGetSpecialFolderLocation" Запитання: "Отримати шлях спеціалізованого каталогу по його ідентифікатору" Відповідь: "SHGetPathFromIDList" Запитання: "Назва інтерфейсу COM-об’єктів для роботи з картинками" Відповідь: "IPicture" Запитання: "Назва інтерфейсу COM-об’єктів для роботи з ярликами" Відповідь: "IShellLink" Запитання: "Назва інтерфейсу COM-об’єктів для роботи з файлами" Відповідь: "IPersistFile" Запитання: "Символічна назва методу для вказування іконки ярлика" Відповідь: "SetIconLocation" Запитання: "Відкрити звуковий пристрій для вводу" Відповідь: "waveInOpen" Запитання: "Функція для відкриття звукового пристрою для відтворення звуку" Відповідь: "waveOutOpen" Запитання: "Дати опис буферу для вводу аудiо-даних" Відповідь: "waveInPrepareHeader" Запитання: "Функція для надання опису буферу для виводу аудiо-даних" Відповідь: "waveOutPrepareHeader" Запитання: "Додати буфер аудiо-даних в чергу вводу" Відповідь: "waveInAddBuffer" Запитання: "Функція для відтворення готового звукового буферу аудiо-даних" Відповідь: "waveOutWrite" Запитання: "Розпочати ввід аудiо-даних" Відповідь: "waveInStart" Запитання: "Отримати позицію відтворення аудiо-буферу" Відповідь: "waveOutGetPosition" Запитання: "Відновити прямокутну дільницю екрану" Відповідь: "InvalidateRect" Запитання: "Створити екземпляр COM-об'єкту DirectDraw" Відповідь: "DirectDrawCreate" Запитання: "Символічна назва методу DirectDraw для отримання графічного контексту" Відповідь: "GetDC" Запитання: "Відкрити Інтернет-сесiю" Відповідь: "InternetOpenA" Запитання: "Відкрити Інтернет-ресурс" Відповідь: "InternetOpenUrlA" Запитання: "Отримати інформаційний http-заголовок" Відповідь: "HttpQueryInfoA" Запитання: "Прочитати Інтернет-ресурс" Відповідь: "InternetReadFile" Запитання: "Поставити адресу читання Інтернет-ресурсу в певну позицію" Відповідь: "InternetSetFilePointer" Запитання: "... CdAudio Media Present (чи присутній компакт-диск)" Відповідь: "status" Запитання: "... CdAudio Door Open Wait (відкрити CDROM)" Відповідь: "set" Запитання: "Set ... Door closed (закрити CDROM)" Відповідь: "CdAudio" Запитання: "mci-команда: Розпочати відтворення файлу TEST.mp3" Відповідь: "play TEST.mp3" Запитання: "Ключове слово в MCI-команді для пошуку" Відповідь: "seek" Запитання: "API-функція для спілкування з сервером Multimedia через текстові рядки" Відповідь: "mciSendStringA" Запитання: "Отримати перший тред за списком" Відповідь: "Thread32First" Запитання: "Отримати наступний тред за списком" Відповідь: "Thread32Next" Запитання: "Створити тред" Відповідь: "CreateThread" Запитання: "Призупинити виконання треда" Відповідь: "SuspendThread" Запитання: "Відновити виконання треда" Відповідь: "ResumeThread" Запитання: "Присвоїти байту за адресою ESI+EDX+2 значення 5" Відповідь: "MOV BYTE PTR [ESI+EDX+2],5" Запитання: "Зберегти EAX за лінійною адресою, що утворюється в результаті додавання ESI і EBX" Відповідь: "MOV [ESI+EBX],EAX" Запитання: "Зберегти в стеку адресу змінної X1" Відповідь: "PUSH OFFSET X1" Запитання: "Витягнути зі стеку 2 байти в комірку за адресою ESI" Відповідь: "POP WORD PTR [ESI]" Запитання: "Зберегти в стеку всі 32-х бітні регістри, окрім регістру прапорців" Відповідь: "PUSHAD" Запитання: "Зберегти EDX в змінній Zx" Відповідь: "MOV ZX,EDX" Запитання: "Порівняти EСX з числом 5" Відповідь: "CMP ECX,5" Запитання: "Циклічно зсунути EDX через прапорець переносу вправо на 1 біт" Відповідь: "RCR EDX,1" Запитання: "Активізувати бібліотеку сокетiв" Відповідь: "WSAStartup" Запитання: "Відкрити сокет" Відповідь: "socket" Запитання: "Зв'язати сокет з локальною IP-адресою" Відповідь: "bind" Запитання: "Розпочати прослуховування мережі" Відповідь: "listen" Запитання: "Дати запит на з'єднання" Відповідь: "connect" Запитання: "Прийняти з'єднання" Відповідь: "accept" Запитання: "Зв'язати події в сокетi з вікном" Відповідь: "WSAAsyncSelect" Запитання: "Перетворити текстову форму IP-адреси в цифрову форму" Відповідь: "inet_addr" Запитання: "Надіслати дані в сокет" Відповідь: "send" Запитання: "Зчитати дані з сокету" Відповідь: "recv" Запитання: "Перетворити цифрову форму IP-адреси в текстову" Відповідь: "inet_ntoa" Запитання: "Створити вікно для вiдео-захоплення" Відповідь: "capCreateCaptureWindowA" Запитання: "Розпочати послідовність малювання вершин об'ємної фігури в OpenGl" Відповідь: "glBegin" Запитання: "Створити GL-контекст" Відповідь: "wglCreateContext" Запитання: "Встановити параметри спостереження сцени в OpenGL" Відповідь: "gluPerspective" Запитання: "Повернути сцену на заданий кут навколо заданого вектора" Відповідь: "glRotatef" Запитання: "Перемістити сцену в дійсних координатах" Відповідь: "glTranslatef" Запитання: "Обміняти місцями вiдео-сторiнки в OpenGL" Відповідь: "SwapBuffers" Запитання: "Поставити вершину фігури в 3-х вимірній сцені" Відповідь: "glVertex3f" Запитання: "Задати колір вершини в 3-х вимірній сцені" Відповідь: "glColor3f" Запитання: "Закінчити послідовність вершин об'ємної фігури в OpenGl" Відповідь: "glEnd" Запитання: "Створити квадратуру для малювання сфери або циліндра" Відповідь: "gluNewQuadric" Запитання: "Намалювати циліндр в OpenGL" Відповідь: "gluCylinder" Запитання: "Намалювати сферу в OpenGL" Відповідь: "gluSphere" Запитання: "Створити структуру для міпмепінга текстури" Відповідь: "gluBuild2Dmipmaps" Запитання: "Зв'язати з об'ємною вершиною координати (X,Y) на текстурі" Відповідь: "glTexCoord2f" Запитання: "Заповнити прямокутну область заданою щіткою" Відповідь: "FillRect" Запитання: "Призупинити тред на задану кількість міліскекунд" Відповідь: "Sleep" Запитання: "Створити елементарний OLE-об'єкт з інтерфейсом потік (IStream)" Відповідь: "CreateStreamOnHGlobal" Запитання: "Створити з об'єкту типу потік об'єкт з інтерфейсом IPicture" Відповідь: "OleLoadPicture" Запитання: "Дати пріоритет заданому треду" Відповідь: "SetThreadPriority" Запитання: "Призупинити тред до очікування події заданого типу" Відповідь: "WaitForSingleObject" Запитання: "Створити новий процес" Відповідь: "CreateProcessA" Запитання: "Повідомлення, що передається у вікно одразу ж після його створення" Відповідь: "WM_CREATE" Запитання: "Яким повідомленням можна встановити позицію індикатора копіювання у вікні класу msctls_progress32" Відповідь: "PBM_SETPOS" Запитання: "Яким повідомленням можна встановити малюнок на кнопку" Відповідь: "BM_SETIMAGE" Запитання: "Яким повідомленням можна встановити малюнок у вікно класу Static" Відповідь: "STM_SETIMAGE" Запитання: "Повідомлення, що передається у вікно коли намальовані в ньому об’єкти необхідно перемалювати" Відповідь: "WM_PAINT" Запитання: "Мережева подія, яка сигналізує серверу про можливість приєднання клієнта" Відповідь: "FD_ACCEPT" Запитання: "Отримати розмір малюнка через його хендл" Відповідь: "GetObjectA" Запитання: "Відправити повідомлення на обробку" Відповідь: "DispatchMessageA" Запитання: "Додати до черги повідомлення 2-го рівня" Відповідь: "TranslateMessage" Запитання: "Мережева подія, яка сигналізує про можливість продовження передачі даних" Відповідь: "FD_WRITE" Запитання: "Мережева подія, яка сигналізує про можливість прочитати дані, що надійшли" Відповідь: "FD_READ" Запитання: "Отримати хендл програмного модуля" Відповідь: "GetModuleHandleA" Запитання: "Визначити дійсну змінну Z як число 0.05 довжиною 8 байт" Відповідь: "Z dq 0.05" Запитання: "Метод DirectDraw для встановлення відеокарти у заданий відеорежим" Відповідь: "SetDisplayMode" Запитання: "Метод DirectDraw для створення інтерфейсу для роботи з тіньовою сторінкою" Відповідь: "GetAttachedSurface" Запитання: "Закрити аудіо-пристрій для вводу з мікрофону" Відповідь: "waveInClose" Запитання: "Закрити аудіо-пристрій для виводу на колонки" Відповідь: "waveOutClose" Запитання: "Розділ реєстру для стандартних COM-об'єктів" Відповідь: "HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID" Запитання: "Символічна назва методу для звільнення таблиці методів COM-об'єкту" Відповідь: "Release" Запитання: "Виділити системну область пам’яті для роботи з COM-об'єктами і скопіювати в неї рядок" Відповідь: "SysAllocString" Запитання: "Розділ реєстру, в якому прописані інтерфейси COM-об’єктів" Відповідь: "HKEY_CLASSES_ROOT\Interface" Запитання: "ініціалізація бібліотеки для роботи з COM-об'єктами" Відповідь: "CoInitialize" Запитання: "Отримати iдентифiкатор об'єкту з його текстового представлення (наприклад, отриманого з реєстру)" Відповідь: "CLSIDFromString" Запитання: "Звільнити рядок системної ділянки пам'яті" Відповідь: "SysFreeString" Запитання: "Примусове переміщення курсору та клацання клавішами миші" Відповідь: "mouse_event" Запитання: "Як називається регістр - вказівник верхівки стеку" Відповідь: "ESP" Запитання: "Як називається перший сектор на вінчестері (на ньому знаходиться завантажувач ОС)" Відповідь: "MBR" Запитання: "Перелічити через ',' сегментні регістри: коду програми, сегменту даних, стеку, додаткового сегменту даних" Відповідь: "CS,DS,SS,ES" Запитання: "Стандартна назва класу вікон для вводу i редагування тексту" Відповідь: "Edit" Запитання: "Стандартна назва класу вікон типу 'кнопка'" Відповідь: "Button" Запитання: "Стандартна назва класу вікон для відображення малюнків та статичних текстів" Відповідь: "Static" Запитання: "Стандартна назва класу вікон для відображення рядків, що організовані в список" Відповідь: "ListBox" Запитання: "Стандартна назва класу вікон для відображення структури дерева" Відповідь: "SysTreeView32" Запитання: "Стандартна (системна) назва класу вікон типу ‘трекбар’" Відповідь: "msctls_trackbar32" Запитання: "Повідомлення для вставки пункту в структуру дерева" Відповідь: "TVM_INSERTITEM" Запитання: "Повідомлення для додавання рядка в список" Відповідь: "LB_ADDSTRING" Запитання: "Повідомлення від кнопок меню та дочірніх елементів вікна" Відповідь: "WM_COMMAND" Запитання: "Повідомлення для встановлення трекбару (msctls_trackbar32) в задану позицію" Відповідь: "TBM_SETPOS" Запитання: "Повідомлення від натиснення лівої кнопки мишi" Відповідь: "WM_LBUTTONDOWN" Запитання: "Повiдомлення що надходить після відпускання лівої кнопки мишi" Відповідь: "WM_LBUTTONUP" Запитання: "Повідомлення від горизонтального скролінгу" Відповідь: "WM_HSCROLL" Запитання: "Стиль для дочірніх вікон" Відповідь: "WS_CHILD" Запитання: "Стиль вікна, що дозволяє міняти його розмір мишкою" Відповідь: "WS_THICKFRAME" Запитання: "Функція для створення списку малюнків (ImageList)" Відповідь: "ImageList_Create" Запитання: "Функція для додавання малюнку в список малюнків (ImageList)" Відповідь: "ImageList_Add" Запитання: "Повідомлення для встановлення заданого списку малюнків для відображення дерева у вікнах SysTreeView32" Відповідь: "TVM_SETIMAGELIST" Запитання: "Перетворити байтове число зі знаком, що знаходиться в AL у слово зі знаком, що знаходиться в AX" Відповідь: "CBW" Запитання: "Перетворити слово зі знаком, що знаходиться в AX у двійне слово зі знаком, що знаходиться в EAX" Відповідь: "CWDE" Запитання: "Змінити знак дійсного числа, що знаходиться у верхівці стека FPU (ST(0))" Відповідь: "FCHS" Запитання: "Функцiя для переводу числа в текстовий рядок (форматний вивід)" Відповідь: "_wsprintfA" Запитання: "Функція для отримання імені комп'ютера" Відповідь: "GetComputerNameA" Запитання: "Отримати графічний контекст вікна" Відповідь: "GetDC" Запитання: "Звільнити графічний контекст вікна" Відповідь: "ReleaseDC" Запитання: "Поставити кольорову крапку в заданих координатах" Відповідь: "SetPixel" Запитання: "Отримати колір крапки в заданих координатах" Відповідь: "GetPixel" Запитання: "Основна структура для опису бітових зображень, яка входить у файл типу .BMP" Відповідь: "BITMAPINFO" Запитання: "Створити Bitmap за описом та прямим доступом до його бітів кольору" Відповідь: "CreateDIBSection" Запитання: "Переписати інформацію кольорів Bitmap у заданий буфер" Відповідь: "GetDIBits" Запитання: "Програма для створення бібліотечного файлу з .DLL-файлу" Відповідь: "implib.exe" Запитання: "Програма для визначення назв API-функцій, які є в .DLL-файлі" Відповідь: "impdef.exe" Запитання: "Програма для компіляції ресурсного файлу" Відповідь: "brcc32.exe" Запитання: "Записати в байт за адресою ESI+EBX число 5" Відповідь: "MOV BYTE PTR [ESI+EBX],5" Запитання: "Додати до комірки за адресою ESI+EBX вміст регістра EAX" Відповідь: "ADD [ESI+EBX],EAX" Запитання: "Відняти від регістра EDX змінну Z" Відповідь: "SUB EDX,Z" Запитання: "Створити сумісний графічний контекст" Відповідь: "CreateCompatibleDC" Запитання: "Скопіювати прямокутний графічний фрагмент" Відповідь: "BitBlt" Запитання: "Розтягнути або звузити прямокутний графічний фрагмент" Відповідь: "StretchBlt" Запитання: "Побудувати криву Безьє" Відповідь: "PolyBezier" Запитання: "Перевірити чи є в черзі повідомлення" Відповідь: "PeekMessageA" Запитання: "Отримати стан клавіатури" Відповідь: "GetKeyboardState" Запитання: "Перевірити чи натиснута клавіша в поточному тредi" Відповідь: "GetKeyState" Запитання: "Отримати стан клавіші напряму від драйвера (асинхронно-незалежно від треда)" Відповідь: "GetAsyncKeyState" Запитання: "Імітувати подію натиснення клавіші" Відповідь: "keybd_event" Запитання: "Створити Bitmap заданого розміру i сумісний із заданим графічним контекстом" Відповідь: "CreateCompatibleBitmap" Запитання: "Прочитати пам'ять процесу" Відповідь: "ReadProcessMemory" Запитання: "Порівняти байт за адресою EDI з числом 5" Відповідь: "CMP BYTE PTR [EDI],5" Запитання: "Записати в пам'ять процесу" Відповідь: "WriteProcessMemory" Запитання: "Відкрити процес" Відповідь: "OpenProcess" Запитання: "Отримати ідентифікатор поточного процесу" Відповідь: "GetCurrentProcessId" Запитання: "Змінити властивості віртуальної сторінки пам’яті" Відповідь: "VirtualProtectEx" Запитання: "Створити звичайне меню для вікна" Відповідь: "CreateMenu" Запитання: "Створити спливаюче меню" Відповідь: "CreatePopupMenu" Запитання: "Додати до меню ще один пункт (код ASCII стандарт ANSI)" Відповідь: "AppendMenuA" Запитання: "Додати до меню ще один пункт (UNICODE)" Відповідь: "AppendMenuW" Запитання: "Знищити попередньо створене меню" Відповідь: "DestroyMenu" Запитання: "Створити діалогове вікно з ресурсів" Відповідь: "DialogBoxParamA" Запитання: "Показати спливаюче меню в заданих координатах" Відповідь: "TrackPopupMenu" Запитання: "Отримати координати курсору" Відповідь: "GetCursorPos" Запитання: "Створити щiтку певного кольору" Відповідь: "CreateSolidBrush" Запитання: "Намалювати прямокутник" Відповідь: "Rectangle" Запитання: "Функція стандартної обробки повідомлень, які надходять у віконну процедуру" Відповідь: "DefWindowProcA" Запитання: "Встановлення прозорості тексту" Відповідь: "SetBkMode" Запитання: "Намалювати еліпс" Відповідь: "Ellipse" Запитання: "Поставити початок лінії" Відповідь: "MoveToEx" Запитання: "Намалювати лінію" Відповідь: "LineTo" Запитання: "Створити розширений метафайл" Відповідь: "CreateEnhMetaFileA" Запитання: "Отримати хендл елементу діалогу через його ідентифікатор" Відповідь: "GetDlgItem" Запитання: "Створити ручку для малювання" Відповідь: "CreatePen" Запитання: "Вiдкрити розширений метафайл" Відповідь: "GetEnhMetaFileA" Запитання: "Завантажити меню з ресурсів" Відповідь: "LoadMenuA" Запитання: "Циклічно зсунути EBX вліво на 5 біт" Відповідь: "ROL EBX,5" Запитання: "Завантажити іконку з ресурсів" Відповідь: "LoadIconA" Запитання: "Завантажити курсор з ресурсів" Відповідь: "LoadCursorA" Запитання: "Зареєструвати клас з малою iконкою" Відповідь: "RegisterClassExA" Запитання: "Отримати хендл батьківського вікна" Відповідь: "GetParent" Запитання: "Отримати всі дочірні вікна заданого батьківського вікна" Відповідь: "EnumChildWindows" Запитання: "Знайти дочірнє вікно по назві класу" Відповідь: "FindWindowExA" Запитання: "Змінити стиль вікна або адресу віконної процедури" Відповідь: "SetWindowLongA" Запитання: "Отримати ідентифікатор елементу діалогу через його хендл" Відповідь: "GetDlgCtrlID" Запитання: "Змінити параметри класу вікна, наприклад, хендл його курсору" Відповідь: "SetClassLongA" Запитання: "Отримати назву класу вікна" Відповідь: "GetClassNameA" Запитання: "Циклічно зсунути EDX вправо на 5 бiт" Відповідь: "ROR EDX,5" Запитання: "Циклічно зсунути EDI через CF вправо на 5 біт" Відповідь: "RCR EDI,5" Запитання: "Циклічно зсунути ESI через CF вліво на 5 біт" Відповідь: "RCL ESI,5" Запитання: "Поділити (DX AX) на BX без врахування знаку" Відповідь: "DIV BX" Запитання: "Перемножити EAX на комірку [ESI] без врахування знаку" Відповідь: "MUL DWORD PTR [ESI]" Запитання: "Перемножити EAX на ESI з врахуванням знаку" Відповідь: "IMUL ESI" Запитання: "Поділити AX на BL з врахуванням знаку" Відповідь: "IDIV BL" Запитання: "Збільшити комірку довжиною в слово за адресою EDI+EAX" Відповідь: "INC WORD PTR [EDI+EAX]" Запитання: "Зменшити комiрку довжиною в 1 байт за адресою EBX" Відповідь: "DEC BYTE PTR [EBX]" Запитання: "Перейти на мiтку M1, якщо CF = 0" Відповідь: "JNC M1" Запитання: "Перейти на мітку M1, якщо результат від’ємний (встановився знаковий біт)" Відповідь: "JS M1" Запитання: "Перейти на мітку M1, якщо результат нульовий" Відповідь: "JZ M1" Запитання: "Перейти на мітку M1, якщо результат порівняння чисел зі знаком менше нуля" Відповідь: "JL M1" Запитання: "Перейти на мітку M1, якщо результат порівняння чисел зі знаком більше нуля" Відповідь: "JG M1" Запитання: "Перейти на мітку M1, якщо знакове переповнення" Відповідь: "JO M1" Запитання: "Перейти на мітку M1, якщо перший операнд більше другого в команді CMP" Відповідь: "JA M1" Запитання: "Арифметичний зсув вліво на 1 біт регістра EAX" Відповідь: "SAL EAX,1" Запитання: "Виклик підпрограми, адреса якої є в регістрі ESI" Відповідь: "CALL ESI" Запитання: "Виклик підпрограми, адреса якої є в комірці пам’яті, на яку вказує регістр ESI" Відповідь: "CALL [ESI]" Запитання: "Встановити CF в 1" Відповідь: "STC" Запитання: "Скинути CF в 0" Відповідь: "CLC" Запитання: "Інвертувати CF" Відповідь: "CMC" Запитання: "Скинути DF в 0" Відповідь: "CLD" Запитання: "Встановити DF в 1" Відповідь: "STD" Запитання: "AL -> ES[EDI]; EDI=EDI+1" Відповідь: "STOSB" Запитання: "AL <- DS[ESI]; ESI=ESI+1" Відповідь: "LODSB" Запитання: "Змінити знак числа в EAX" Відповідь: "NEG EAX" Запитання: "Інвертувати число в EAX" Відповідь: "NOT EAX" Запитання: "Витягнути зі стеку 2 байти в комірку за адресою ESI" Відповідь: "POP WORD PTR [ESI]" Запитання: "Отримати поточний каталог" Відповідь: "GetCurrentDirectoryA" Запитання: "Визначити тип диску" Відповідь: "GetDriveTypeA" Запитання: "Отримати системний каталог" Відповідь: "GetSystemDirectoryA" Запитання: "Знайти шлях до тимчасових файлів" Відповідь: "GetTempPathA" Запитання: "Копiювати файл" Відповідь: "CopyFileA" Запитання: "Знищити каталог" Відповідь: "RemoveDirectoryA" Запитання: "Зарезервувати віртуальну глобальну пам'ять" Відповідь: "GlobalAlloc" Запитання: "Зафіксувати віртуальний блок пам’яті" Відповідь: "GlobalLock" Запитання: "Виділити пам'ять в чужому процесі" Відповідь: "VirtualAllocEx" Запитання: "Активізувати діалог для вибору файлу" Відповідь: "GetOpenFileNameA" Запитання: "Отримати часи створення, останнього запису та читання файлу" Відповідь: "GetFileTime" Запитання: "Перетворити упакований час в мiлiсекундах в звичайне представлення" Відповідь: "FileTimeToSystemTime" Запитання: "Відправити системне повідомлення та отримати на нього відповідь" Відповідь: "SendMessageA" Запитання: "Відкрити файл через програмну оболонку" Відповідь: "ShellExecuteA" Запитання: "Створити вікно з розширеними стилями" Відповідь: "CreateWindowExA" Запитання: "Відновити зі стеку всі 32-х бітні регістри окрім прапорців" Відповідь: "POPAD" Запитання: "Встановити параметри ScrollBar" Відповідь: "SetScrollInfo" Запитання: "Створити шрифт за описом в структурі даних" Відповідь: "CreateFontIndirectA" Запитання: "Вибрати графічний об'єкт в графічний контекст" Відповідь: "SelectObject" Запитання: "Вивід тексту згідно графічного контексту в заданих координатах" Відповідь: "TextOutA" Запитання: "Знищити графічний об'єкт" Відповідь: "DeleteObject" Запитання: "Встановити генератор повідомлень WM_TIMER" Відповідь: "SetTimer" Запитання: "Отримати довжину рядка" Відповідь: "lstrlen" Запитання: "Вiдновити зi стеку молодшу частину регістру прапорців" Відповідь: "POPF" Запитання: "З'єднати два рядки" Відповідь: "lstrcat" Запитання: "Зманити системні параметри (наприклад - Wallpaper)" Відповідь: "SystemParametersInfoA" Запитання: "Отримати розмiр екрану" Відповідь: "GetDeviceCaps" Запитання: "Зареєструвати глобальну клавішу" Відповідь: "RegisterHotKey" Запитання: "Зберегти в стеку 32-бiтний регістр прапорців" Відповідь: "PUSHFD" Запитання: "Змiнити розмiр та координати вікна" Відповідь: "SetWindowPos" Запитання: "Отримати хендли всіх вікон верхнього рівня" Відповідь: "EnumWindows" Запитання: "Знайти перший файл по шаблону" Відповідь: "FindFirstFileA" Запитання: "Знайти решту файлів по шаблону" Відповідь: "FindNextFileA" Запитання: "Отримати повний шлях та назву даної програми" Відповідь: "GetModuleFileNameA" Запитання: "Отримати або встановити поточну позицію у файлі" Відповідь: "SetFilePointer" Запитання: "Отримати розмір файлу" Відповідь: "GetFileSize" Запитання: "Відіслати текстове повідомлення по мережі" Відповідь: "NetMessageBufferSend" Запитання: "Перелічити логічні об'єкти в мережі" Відповідь: "WNetEnumResourceA" Запитання: "Перетворити рядок в UNICODE" Відповідь: "MultiByteToWideChar" Запитання: "Встановити системний перехоплювач подій (хук)" Відповідь: "SetWindowsHookExA" Запитання: "Завантажити дійсну змінну Z в регістр ST(0)" Відповідь: "FLD Z" Запитання: "Вивантажити в дійсну змінну Z вміст ST(0) i виштовхнути стек FPU" Відповідь: "FSTP Z" Запитання: "Додати ST(0) i дійсну змінну Z" Відповідь: "FADD Z" Запитання: "Перемножити ST(0) i дійсну змінну Z" Відповідь: "FMUL Z" Запитання: "Поділити ST(0) на дійсну змінну Z" Відповідь: "FDIV Z" Запитання: "Визначити змінну Z як число 3.14 довжиною 10 байт" Відповідь: "Z DT 3.14" Запитання: "Визначити змінну Z як число 5 довжиною 1 байт" Відповідь: "Z DB 5" Запитання: "Отримати 1-й процес зі списку" Відповідь: "Process32First" Запитання: "Отримати решту процесів зі списку" Відповідь: "Process32Next" Запитання: "Вiдкрити Clipboard" Відповідь: "OpenClipboard" Запитання: "Записати дані в Clipboard" Відповідь: "SetClipboardData" Запитання: "Відкрити заданий ключ реєстру" Відповідь: "RegOpenKeyA" Запитання: "Закрити відкритий ключ реєстру" Відповідь: "RegCloseKey" Запитання: "Записати значення атрибуту i його тип в заданий ключ реєстру" Відповідь: "RegSetValueExA" Запитання: "Отримати значення атрибуту і його тип для заданого ключа реєстру" Відповідь: "RegQueryValueExA" Запитання: "Яку назву має атрибут ключа \Policies\Explorer, що відповідає за запуск файлу AUTORUN.INF" Відповідь: "NoDriveTypeAutoRun" Запитання: "Яке значення повинен мати атрибут NoDriveTypeAutoRun для заборони автозапуску файлу AUTORUN.INF" Відповідь: "255" Запитання: "Функція для контролю змін в заданому ключі реєстру" Відповідь: "RegNotifyChangeKeyValue" Запитання: "Отримати дані з Clipboard" Відповідь: "GetClipboardData" Запитання: "Отримати всі атрибути, їх типи та їх значення для відкритого ключа реєстру" Відповідь: "RegEnumValueA" Запитання: "Створити заданий ключ реєстру і дізнатися чи він вже існує" Відповідь: "RegCreateKeyExA" Запитання: "Створити екземпляр COM-об'єкту" Відповідь: "CoCreateInstance" Запитання: "Метод з нульовим змiщенням в таблицi методiв COM-об'єкту" Відповідь: "QueryInterface" Запитання: "Символiчна назва методу за допомогою якого Microsoft Agent робить жест" Відповідь: "Play" Запитання: "Викликати метод зі зміщенням 50h i базовою адресою таблиці методів в EAX" Відповідь: "call [eax+50h]" Запитання: "Перелічити всі пiдключі заданого ключа реєстру" Відповідь: "RegEnumKeyExA" Запитання: "Параметр mci-команди, що дозволяє переглядати відео на цілий екран" Відповідь: "FULLSCREEN" Запитання: "Параметр mci-команди, що дозволяє дочекатись кінця виконання команди" Відповідь: "WAIT" Запитання: "mci-команда, що визначає присутнiсть компакт-диску в CD" Відповідь: "STATUS CDAUDIO MEDIA PRESENT" Запитання: "mci-команда, що визначає серійний номер компакт-диску" Відповідь: "INFO CDAUDIO IDENTITY" Запитання: "Функцiя для роботи в мережі по протоколу найнижнього рівня (Мережевй BIOS)" Відповідь: "Netbios" Запитання: "Функція що відкриває процес переліку ресурсів мережі" Відповідь: "WNetOpenEnumA" Запитання: "Надiслати команду до пристрою по SCSI-інтерфейсу" Відповідь: "SendASPI32Command" Запитання: "Завантажити DLL-бібліотеку i отримати її хендл" Відповідь: "LoadLibraryA" Запитання: "Знайти адресу заданої процедури або функції в DLL-бiблiотецi" Відповідь: "GetProcAddress" Запитання: "Отримати адресу таблиці HOSTENT по IP-адресі сервера" Відповідь: "gethostbyaddr" Запитання: "Отримати адресу таблиці HOSTENT по DNS-назві сервера" Відповідь: "gethostbyname" Запитання: "Закрити URL" Відповідь: "InternetCloseHandle" Запитання: "Вказівник на список обробників виняткових ситуацій" Відповідь: "FS:[0]" Запитання: "Знайти синус числа" Відповідь: "FSIN" Запитання: "Знайти косинус числа" Відповідь: "FCOS" Запитання: "Відняти від ST(0) вміст комірки Z" Відповідь: "FSUB Z" Запитання: "Від вмісту комірки Z відняти ST(0) i результат отримати в ST(0)" Відповідь: "FSUBR Z" Запитання: "Записати цілу частину числа ST(0) в змінну X" Відповідь: "FIST X" Запитання: "Записати цілу частину числа ST(0) в змінну X i виштовхнути ST(0)" Відповідь: "FISTP X" Запитання: "Основна функція для управління web-камерою" Відповідь: "SendMessageA" Запитання: "Назва спеціалізованої папки для автозапуска" Відповідь: "STARTUP" Запитання
Антиботан аватар за замовчуванням

25.04.2014 00:04-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!