Розв’язування матричних ігор пакетом Scilab

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Кафедра математичної інформатики

Інформація про роботу

Рік:
2011
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Теорія прийняття рішень
Група:
МВ-12

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Міністерство освіти і науки України Національний університет «Львівська політехніка» Кафедра МІ  ЗВІТ до лабораторної роботи №4 з предмету «ТПР» на тему: «Розв’язування матричних ігор пакетом Scilab» Виконала: ст.гр. МВ-32 Прийняв: Львів – 2011 Мета: навчитися розв’язувати матричні ігри пакетом Scilab Теоретичні відомості: Scilab – пакет прикладних програм(ППП) для виконання математичних розрахунків. Розробник Scilab – Group INRIA –Rocquencourt Metalau Project. Scilab – некомерційний аналог пакета Matlab. Основні характеристики пакета Scilab: Вільно розповсюджується разом з вихідними кодами. Використання, копіювання, зміни, розповсюдження – вільні. Платформи: Unix, Linux, Windows. Наявний інтерфейс і система допомоги. Приведені алгоритми базової математики. Можливість працювати у чисельному та символьному видах. Робота з графікою. Можливість використання відкомпільованих функцій мов С і Fortran. Scilab складається з трьох частин: Інтерпретатор. Бібліотека функцій (Scilab-процедури). Бібліотека С і Fortran процедур. Мета роботи: навчитися розв’язувати матричні ігри пакетом ППП Scilab. Хід роботи: 1.Запустити на виконання Scilab 5.2. 2.Ввести свою платіжну матрицю. Матриця A    4 1 1  8 1 3  4 1 1  7 5 1   3.Розв’язати вручну матричну гру в чистих стратегіях. Гравець 1 повинен вибрати таку стратегію, щоб максимізувати свій мінімальний виграш. Для цього знаходимо мінімум по рядках: 1 1 1 1 З цього стовпця вибираємо максимум – 1 Отже, α=7– нижня ціна. Гравець 2 вибирає стратегію, при якій його програш будет мінімальним. Для цього знаходимо максимум по стовпцях: 8 5 3 З цього рядка вибираємо мінімум – 3. Отже, β=3– верхня ціна. Оскільки α≠β, то гра має розв’язок у змішаних. 4.Розв’язати вручну матричну гру в змішаних стратегіях. Звести матрицю до розміру 2х2, в разі неможливості використати лівий верхній кут. Матриця A 19   3 1 4  6 5 3  7 8 7  5 9 9   5.Оформити функції у вигляді Sci-файлів. -->S=[3 1 4; 6 5 3; 7 8 ; 5 9 9]; -->alfa=min(S); -->betta=max(S); -->[m,n]=size(S); -->for i=1:m -->minr=S(i,1); -->for j=1:n -->if S(i,j)<minr then -->minr=S(i,1); -->end -->end -->if minr>alfa then -->alfa=minr; -->nostratS=i; -->end -->end -->alfa alfa = 6. -->nostratS nostratS = 4. -->alfa=max(S); -->betta=min(S); -->[m,n]=size(S); -->for i=1:m -->maxe=S(i,1); -->for j=1:n -->if S(i,j)<maxe then -->mine=S(1,j); -->end -->end -->if maxe>betta then -->betta=maxe; -->nostratS=i; -->end -->end -->betta betta = 6. -->nostratS nostratS = 4. Отже, alfa= betta, nostratS= nostratS. Змішані стратегії: Console cg = 2. y2 = - 1.3333333 y1 = 2.3333333 x2 = 1. x1 = 0. SciPad function[x1,x2,y1,y2,cg]=fn(a11,a12,a21,a22); x1=(a22-a21)/(a11-a12-a21+a22); x2=(a11-a12)/(a11-a12-a21+a22); y1=(a22-a12)/(a11-a12-a21+a22); y2=(a11-a21)/(a11-a12-a21+a22); cg=(a11*a22-a12*a21)/(a11-a12-a21+a22); endfunction [x1,x2,y1,y2,cg]=fn(6,9,2,2) Спосок використаної літератури: 1. Воробьев Н.Н. Теория игр для экономистов-кибернетиков. -  М.: Наука, 1985. 2.      Крушевский А.В. Теория игр. Киев: "Вища Школа", 1977.
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!