Прості програми лінійної структури

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Інститут комп’ютерних технологій, автоматики та метрології
Факультет:
Інформаційна безпека
Кафедра:
Кафедра захисту інформації

Інформація про роботу

Рік:
2009
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Алгоритмічні мови та програмування
Група:
УІ-11
Варіант:
22

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» ІКТА кафедра ЗІ З В І Т до лабораторної роботи №5 з курсу: «Алгоритмічні мови та програмування» на тему: «Прості програми лінійної структури» Варіант № 22 Виконала: ст. гр. УІ-11 Прийняв: Львів 2009 ЗАВДАННЯ Домашня підготовка до роботи Ознайомитися з принципами об’єктно-орієнтованого програмування. Ознайомитися з типами даних мови С#. Ознайомитися з операторами та методами Console I Math. Вивчити правила побудови ідентифікаторів, виразів та присвоєння значень змінним мови С#. Ознайомитися з умовними графічними позначеннями для побудови блок-схем алгоритмів. Скласти блок-схему алгоритму та програму мовою С# для розрахунку значення виразу. Забезпечити ввід значень аргументів з клавіатури і вивід результату розрахунку на дисплей. Дані для роботи беруться з табл.12 за вказівкою викладача. 22  x=12.394, y=7.139   Робота в лабораторії 1. Ознайомитися з основними засобами введення, відлагодження та компіляції програми системи програмування С#. 2. Ввести в комп'ютер програму, написану мовою С# згідно з отриманим завданням. 3. Відлагодити програму. При необхідності скоригувати блок-схему алгоритму та програму у відповідності з виявленими логічними та синтаксичними помилками. 4. Остаточні версії блок-схеми, програми та отримані результати занести у звіт з лабораторної роботи. 5. Здати та захистити звіт з лабораторної роботи. БЛОК-СХЕМА АЛГОРИТМУ СПИСОК ІДЕНТИФІКАТОРІВ КОНСТАНТ, ЗМІННИХ, ФУНКЦІЙ, ВИКОРИСТАНИХ У БЛОК-СХЕМІ АЛГОРИТМУ І ПРОГРАМІ, ТА ЇХ ПОЯСНЕННЯ x, y – змінні, які є аргументами виразу; c – змінна, якій надається значення результату обчислення виразу; s – тимчасова змінна, для зберігання стрічкового значення; class a – містить методи вводу даних, обчислення виразу тв виводу результату; class Program – містить основний метод; input() – метод вводу даних; colculate() – метод обчислення виразу; output() – метож виводу результату; Main() – основний метод; Console.WriteLine() – функція виводу даних; Console.ReadLine () – функція вводу даних; Math.Pow (x,y) – математична функція обчислення xy; Math.Abs (x) - повертає абсолютне значення x; Math.Tan (x) - повертає тангенс параметра х; Math.Log(x) - повертає натуральний логарифм х. ТЕКСТ ПРОГРАМИ using System; using System.Collections.Generic; using System.Text; namespace ConsoleApplication1 { class a { double x, y, c; string s; public void input() { Console.WriteLine(" x "); s = Console.ReadLine(); x = Convert.ToDouble(s); Console.WriteLine(" y"); s = Console.ReadLine(); y = Convert.ToDouble(s); } public void colculate() { c = Math.Pow(Math.Abs(Math.Tan(x)), 0.5) + Math.Pow((x + y), Math.Log(x)); } public void output() { Console.WriteLine("Rezultat=" + c); } } class Program { static void Main(string[] args) { a laba = new a(); laba.input(); laba.colculate(); laba.output(); Console.ReadLine(); } } } РЕЗУЛЬТАТ РОБОТИ ПРОГРАМИ x 12,394 y 7, 139 Rezultat = 1775,17759352699 Висновки по роботі: ознайомились з принципами роботи об’єктно-орієнтовного програмування на прикладі алгоритмічної мови С#. Навчилися складати та відлагоджувати прості розрахункові програми лінійної структури.
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!