Графіки

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2011
Тип роботи:
Лекція
Предмет:
Інші

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Питання, які ми розглянули на минулій парі. Моніторинг на основі елеткронно-проминевої трубки, рідко-кристалічні і плазмові. Принтери: матричні, струменеві, лазерні. Сканерчики Стандарти програмного забезпечення комп’ютерної графи. Першорядна ціль, яку переслідують в стандартизованих графічних пакетах – це їх універсальність. Програми із стандартними графічними функціями легко переносяться з однієї машини на іншу і можуть використовуватися в різних реалізаціях та застосуваннях. Міжнародні організації обєднали свої зусилля з метою прийняття загальноприйнятого стандарту комп’ютерної графіки. В результаті у 1984му році була розроблена базова графічна система GKS (GraphicalKernelSystem). Ця система була прийнята як перший графічний стандарт програмного забезпечення міжнародною організацією по стандартизації (ISO). Далі різними національними організаціями по стандартизації. Спочатку ЖКС розроблявся як пакет для двовимірної графіки, а потім з’явилось 3-вимірне доповнення цього пакету. Наступним розробленим і прийнятим стандартом був PHIGS (Programmer’sHierarchicalInteractiveGraphicsStandard). Цей стандарт відрізнявся ширшим діапазоном моделювання об’єкту, задання кольорів, зафарбовування поверхонь та іншими та іншими. Потім з’явились продовження FixPlus, в якому надавались можливості тривимірного зафарбовування поверхні. В той час як розроблялися ці два пакети популярними ставали графічні робочі станції виробництва компанії SiliconGraphics(SGL).Ці робочі станції випускалися разом з набором стандартних функцій під назвою GL (GraphicLibrary). Пізніше пакет GLстав графічним стандартом і він поширився на інші апаратні засоби і на початку дев’яностих рочків він був перетворений у версію OpenGL як апаратно-незалежна версія. Зараз цей пакет підтримується і оновлюється організацією ArchitectureReviewBoard–консорціум різноманітних компаній, які постійно працюють над оновленням OpenGL. Бібліотека ця розроблена для ефективної обробки 3Dданих, але може працювати із описання двовимірних сфер як частковим випадком трьохвимірного зображення. Графічні функції в будь-якому пакеті як правило задають набір описів, який не залежить від будь-якої мови програмування. Потім задається прив’язка до конкретної мови високого рівня. Ця прив’язка задає синтаксис, який дозволяє користуватися різними графічними функціями цієї мови.Ця прив’язка задається таким чином, щоб можна було використовувати відповідні можливості мови і керувати типами даних, параметрами похибок, обробкою цих похибок і так далі і так поїхало і так пішло і полеті-і-іло… Специфікації для реалізації графічного пакету в тій чи іншій мові задаються ISO. Існують прив’язки пакету до C, C++, Fortran, та інших різноманітних мов програмування. Пакет OpenInventor – набір стандартних орієнтованих функцій для опису схем, які можна зообразити із звертанням до OpenGL. Пакет VRML(VirtualRealityModelingLanguage)– мова моделювання віртуальної реальності. Цей пакет як підмножина пакету OpenInventorдозволяє створювати тривимірні моделі віртуальних світів мережі Інтернет. Зображення на веб-сторінках Javaможна використовувати за допомогою графічних бібліотек. Системи координат. Для того, щоб описати рисунок вибирається декартова система координат(Cartesian), яка м.б. 2-вимірною або 3-вимірною. Ця система координат називається зовнішньою системою координат(базова). Потім описуються предмети на рисунку для чого з допомогою значень зовнішніх координат точок задаються їх геометричні специфікації. Наприклад прямолінійний відрізок визначається положенням двох його вісей. Многокутних описується набором координат його вершин.Значення координат цих точок зберігається в описі сцени, разом з іншою інформацією про ці об’єкти – колір, максимальні мінімальні значення для об’єкту. Потім об’єкти відображаються. Тобто ця інформація про сцену передається стандартним процедурам візуалізації, які визначають видимі поверхні і ставлять у відповідність об’єктам значення координат на екрані монітора. Екранні координати. Місце розташування на екрані монітора виражається через цілочисельні екранні координати, які відповідають положенням пікселів в буфері камери. Значення координат пікселів дають номер розгортки – це координата Y, і номер стовпця – це X. Цілочисельна сітка на екрані називається grid. При виконанні апаратно таких процесів як оновлення екрану, положення пікселів відраховується від лівого верхнього кута екрану. Тоді рядкам розгортки присвоюється значення від 0 (верхній рядок), до якогось цілочисельного значення Ymax(нижній рядок екрану), а положення пікселів в кожному рядку розгортки нумерується зліва направо від 0 до Xmax. Абсолютні та відносні координати. Дійсні положення точок виражаються через абсолютні координати. Однак в деяких графічних пакетах положення точок можуть задавати за допомогою відносних координат. Наприклад можна задавати положення точки відносно останнього положення. Наприклад якщо точка з абсолютними координатами (3;8) була останньою, то відносні координати (2;-1) покажуть абсолютну координату як (5;7). Представлення кривих ліній та поверхонь в компютерній графіці Існують три форми: Явна Неявна Параметрична Явна у двовимірному просторі це є графік функції
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!