Робота з блоками

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2024
Тип роботи:
Лекція
Предмет:
ACAD

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Лекція Робота з блоками Треба розділяти пари понять: 1) створення блоку (( вставляння блоку; 2) вставлений блок або примірник блоку або посилання на блок (block reference) (( опис блоку або блок (block definition) Синоніми: 1) вставлений блок = примірник блоку = посилання на блок = block reference; 2) блок = опис блоку = block definition. а) Загальна характеристика блоків. Блоком називають сукупність окремих об’єктів, описану як один укрупнений іменований об’єкт. Блоки полегшують повторне використання об’єктів у поточному рисунку або в інших рисунках. Спочатку блок треба створити (або, як ще кажуть, описати блок). Потім можна багаторазово вставляти в рисунок примірники цього блоку (block references) з різними масштабами та розміщенням. Перевагами використання блоків є: зменшення розмірів файлів креслень; всі вставлені у рисунок примірники блока (а їх можуть бути сотні) автоматично змінюються в результаті зміни тільки опису цото блока; з блоками можна пов’язати так звані атрибути, в які користувач може заносити деяку інформацію, а потім використовувати її у специфікаціях. б) Створення та зберігання блоків Блок створюються в результаті об’єднання (асоціації) графічних об’єктів і надання йому імені. В результаті створення блоку утворюється опис блоку, що містить всю інформацію, пов’язану з блоком. Описи всіх блоків зберігаються у невидимій області даних рисунка, яка називається таблицею опису блоків. На елементи цієї таблиці посилаються вставлені блоки у рисунку. Можна використати різні методи для створення блоків: Поєднати об’єкти для створення опису блока у поточному рисунку. Використати Block Editor для додавання динамічної поведінки до опису блоку у поточному рисунку. Створити файл рисунка і пізніше вставити його як блок в інші рисунки. Створити файл рисунка з декількома подібними описами блоків для роботи з ним як з бібліотекою блоків. Для створення блоків зазвичай використовують команду BLOCK, що викликається кнопкою “Make Block”  на панелі інструментів Draw або з меню Draw  ( Block ( . Появиться вікно для опису блоку з назвою «Block Definition»:   - блок можна розвалити після вставляння в рисунок;  - блок можна вставити з різними масштабами по осях X, Y, Z;  - створити блок, а вихідні (складові) об’єкти залишити без змін. Блок може складатися з об’єктів, що нарисовані на різних шарах з різними властивостями (кольором, типом та товщиною ліній). Незважаючи на те, що блок завжди вставляється на поточний шар, the block reference зберігає (preserves) інформацію про оригінальні властивості (шар, колір, та тип лінії) об’єктів, які містяться в блоці. Ви можете контролювати котрі з об’єктів у блоці збережуть свої початкові (original) властивості або успадкують (inherit) свої властивості з установок (settings) поточного шару, кольору, типу або товщини лінії. Опис блоку може також містити елементи, які додають динамічну поведінку (behavior) до блоку. Ви додаєте ці елементи до блоку в Block Editor. Якщо ви додаєте динамічну поведінку до блоку, то ви додаєте гнучкість та інтелектуальність до геометрії. Після вставляння block reference з динамічною поведінкою в рисунок, ви можете змінювати (manipulate) геометрію of the block reference з допомогою custom “ручок” (grips) чи custom властивостей, залежно від того, як блок був описаний (was defined). Ви можете використати PURGE для видалення невикористовуваних описів блоків з рисунка. Ви можете також створити annotative блоки. Більше інформації про створення і роботу з annotative блоками, див. Create Annotative Blocks and Attributes. See Also Scale Annotations Як блоки зберігаються (Stored) і Referenced (How Blocks Are Stored and Referenced) Наступні ілюстрації є концептуальними репрезентаціями трьох файлів рисунків. Кожен прямокутник репрезентує окремий (separate) файл рисунка і є поділений на дві частини: менша чапстина відповідає (represents) таблиці описів блоків, і більша частина репрезентує об’єкти в рисунку.  Коли ви вставляєте блок, ви вставляєте block reference. Інформація не просто копіюється з опису блока в область рисунка. Натомість, встановлюється зв’язок між block reference та описом блока. Тому, якщо змінено опис блока, всі примірники блока оновлюються автоматично. Для зменшення розміру файла рисунка ви можете purge невикористовувані описи блоків. Створення блоків з рисунка (Create Blocks Within a Drawing) Після опису блока в рисунку, ви можете вставити block reference в рисунок стільки разів, скільки потрібно. Використовуйте цей метод для швидкого створення блоків. Створення файлів рисунків для використання як блоків (Create Drawing Files for Use as Blocks) Ви можете створити окремі файли рисунків для використання як блоків. Керування властивостями колір, товщина і тип лінії у блоках (Control the Color and Linetype Properties in Blocks) Об’єкти у вставленому блоці: 1) можуть зберігати їхні оригінальні властивості, 2) можуть успадковувати властивості з шару, на який блок (they) є вставлений, 3) можуть успадковувати властивості, що задані як поточні у рисунку. Generally, якщо ви вставляєте блок, то color, linetype, and lineweight об’єктів у блоці зберігають їхні original settings незалежно від (regardless) поточних значень (settings) у рисунку. Проте, ви можете сторити блоки (create blocks) з об’єктів, які успадковують current color, linetype, and lineweight settings. Ці об’єкти мають floating properties. Ви маєте три альтернативи (choices) того, як the color, linetype, and lineweight properties of objects обробляються (treated) після вставляння примірника блоку (block reference). Об’єкти у блоці не успадковують (inherit) властивості color, linetype, та lineweight з поточних значень (settings). Властивості об’єктів у блоці не змінюються незалежно від (не беручи до уваги) поточних значення (settings). У цьому разі (choice), рекомендується задавати (set) властивості color, linetype, та lineweight індивідуально для кожного об’єкта в описі блоку (block definition): при створенні таких об’єктів не використовуйте значення (settings) BYBLOCK або BYLAYER для color, linetype, and lineweight. Об’єкти у блоці успадковують властивості колір, тип лінії та товщина лінії тільки з кольору, типу лінії та товщини, наданої (assigned) поточному шару. Для цього випадку, перед створенням об’єктів, що будуть включені в опис блоку, зробіть поточним шар з іменем 0 (set the current layer to 0), і задайте (set) поточний колір, тип лінії та товщину лінії як BYLAYER. Об’єкти успадковують властивості color, linetype, and lineweight з поточних color, linetype, and lineweight, які ви маєте задати (set) прямо, явно (explicitly), тобто, that you have set to override the color, linetype, or lineweight assigned to the current layer. If you have not explicitly set them, then these properties are inherited from the color, linetype, and lineweight assigned to the current layer. У цьому разі (choice), перед створенням об’єктів, що будуть включені в опис блока (block definition), задайте (set) поточний колір або тип лінії як BYBLOCK. Якщо ви хочете, щоб об’єкти у блоці Створіть об’єкти   на таких шарах з такими властивостями  Зберігали original властивості довільний, але не 0 (нуль) довільний, але не BYBLOCK чи BYLAYER  Успадковували властивості з поточного шару 0 (нуль) BYLAYER  Успадковували спочатку індивідуальні (individual) властивості, а потім властивості шару довільний (any) BYBLOCK  Floating properties also apply to nested blocks when the nested block references and the objects they contain use the settings required for floating properties. Блок, створений в іменованому шарі Блок, створений в шарі 0     Шар А Шар Б Шар В  Зберігає тип, колір і товщину ліній При вставлянні змінює тип, колір і товщину ліній  Рис. ___. Успадковування властивостей об’єктів при вставлянні блока в різні шари   Вкладені (“гніздові”) блоки (Nest Blocks) Описи блоків, які містять інші блоки, відомі як вкладені (“гніздові”) блоки. Використання блоків у складі інших блоків може спростити організацію опису складних блоків. Створення бібліотек блоків (Create Block Libraries ) Бібліотека блоків – це колекція описів блоків, що зберігається в окремому файлі рисунка. Можна використати бібліотеки блоків, що скомплектовані фірмою Autodesk чи іншими фірмами, або створити свою власну бібліотеку. Ви можете організувати набір пов’язаних описів блоків, створюючи блоки у одному і тому ж рисунку. Файли рисунків, що використовуються таким шляхом називають бібліотеками блоків або символів (block, or symbol, libraries). Ці описи блоків можуть бути вставлені individually у будь-який рисунок, з яким ви працюєте. Рисунки бібліотек блоків не відрізняються від інших файлів рисунків, за виключенням способу їхнього використання. When you use BLOCK to define each block definition in the block library drawing, ви можете добавити (include) короткий опис блока, який можна побачити в DesignCenter. Optionally, ви можете також document each block definition вставлянням його в область рисунка бібліотечного рисунка. Додатково до block geometry, ви можете добавити (include) текст, який provides the block name, the date of creation, the date of the last modification, and any special instructions or conventions. This creates a visual index of the blocks in the block library drawing.  Використовуйте DesignCenter для перегляду та копіювання описів блоків individually з рисунків бібліотек блоків (або з будь-якого існуючого рисунка) у ваш поточний рисунок. DesignCenter не переписує (overwrite) існуючий у рисунку опис блоку тим описом, що «прийшов» (comes) з іншого рисунка. Використання палітр інструментів для організації блоків (Use Tool Palettes to Organize Blocks) Ви можете використати палітри інструментів для організації блоків, що зберігаються в одному файлі рисунка або окремих файлах рисунків. Видалення описів блоків (Remove Block Definitions) Для зменшення розмірів файлів рисунка можна видалити невикористовувані описи блоків. з допомогою команди PURGE. Можна видалити примірник блока, витираючи його з рисунка, але опис блока завжди залишається в таблиці описів блоків рисунка. Додавання динамічної поведінки до блоків Панель інструментів Block Editor:     Коли ви додаєте динамічну поведінку до опису блока, ви додаєте гнучкість та інтелектуальність до геометрії блоку. Як альтернатива існуючій фіксованій частині рисунка, вигляд одного вставленого динамічного блоку можна змінити у процесі роботи з рисунком. Quick Start to Creating Dynamic Blocks Overview of Dynamic Blocks Use the Block Editor Ви використовуєте Block Editor для надавання блокам динамічної поведінки. Block Editor забезпечує всі потрібні вам інструменти для додавання вашим блокам intelligence and flexibility. Add Dynamic Elements to Blocks Щоб зробити блок динамічним, ви повинні додати спеціальні елементи до опису блоку. Save a Block in the Block Editor Коли ви закінчили додавання елементів до вашого опису динамічного блоку в Block Editor, збережіть опис блоку. У Block Editor, ви можете зберегти ваш опис блоку, клацаючи кнопку “Save Block Definition” на панелі інструментів Block Editor, або введенням bsave у командному рядку. Потім ви повинні зберегти ваш рисунок, щоби переконатися (to make sure), що опис блоку є збережений у рисунку. Коли ви зберігаєте опис блоку у Block Editor’і, то поточні значення геометрії і параметрів у блоці стають (are set) значеннями за замовчуванням для вставлених блоків (block reference). Якщо ви створюєте динамічний блок, що використовує visibility states, то за замовчуванням visibility state для вставленого блока (block reference) is the visibility state at the top of the list in the Manage Visibility States dialog box. Після збереження опису блока, ви можете закрити Block Editor та застосувати ваш блок у рисунку. Note: Якщо ви виберете File menu (Save тоді, коли ви є в Block Editor, то ви збережете рисунок, але не опис блоку. Ви повинні спеціально зберегти опис блоку тоді, коли ви є в Block Editor’і. Вставляння блоків Для вставляння блоків використовують команду INSERT, що викликається кнопкою “Insert Block”  на панелі інструментів Draw або з меню Insert ( . Появиться вікно для вставляння блоку з назвою «Insert»:  Спочатку треба вибрати ім’я блоку із списку імен на формі: , або вибрати файл, який буде вставлений у поточний рисунок як блок, з допомогою кнопка . При вставлянні блока треба вказати його розміщення, масштаб і поворот. При цьому створюється об'єкт, який називають посиланням на блок., оскільки він просилається на опис блоку, що зберігається у поточному рисунку. Оранжева світла іконка , що показана в нижньому правому кутку попереднього перегляду блоку, указує, що блок є динамічним. Ви можете вказати масштаб block reference, використовуючи різні значення для осей X, Y, and Z.  Якщо ви вставляєте блок, який використовує інші одиниці рисунка ніж одиниці, що вказані для рисунка, то блок автоматично масштабується з множником, що дорівнює the ratio між двома одиницями. Якщо ви вставляєте block reference який включає (includes) editable custom properties або атрибути, ви можете змінити значення цих custom properties та атрибутів (attributes) у палітрі Properties, тоді коли ви вставляєте блок. Сustom properties та атрибути блоків become editable in the Properties palette after the block is specified in one of the following ways: In the Insert dialog box after clicking OK. Using the INSERT command line after entering the block name. Clicking a block tool on a tool palette. Вставляння файла рисунка як блока (Insert a Drawing File as a Block) Коли ви вставляєте повністю файл рисунка в інший рисунок, інформація рисунка копіюється в таблицю блоків поточного рисунка як опис блока. Подальші вставки посилаються на опис (означення) блоку з різними значеннями (установками) положення, масштабу, і обертання, як показано в наступній ілюстрації.  Xrefs contained in a drawing you insert may not be displayed properly unless the xref was previously inserted or attached to the destination drawing. Insert Blocks from Tool Palettes Ви можете вставляти блоки з палітр інструментів (tool palettes), перетягуючи block tool у рисунок або клацаючи block tool і потім aвказуючи (specifying) точку вставки. You can choose to be prompted for a rotation angle (починаючи (starting) з 0) when you click and place the block. When you select this option, the angle that is specified under Rotation in the Tool Properties dialog box is ignored. The prompt for a rotation angle is not shown if you drag the block or xref or, if at the initial insertion command prompt, you enter rotate. Blocks that are placed by dragging from a tool palette must often be rotated or scaled after they are placed. You can use object snaps when dragging blocks from a tool palette; however, grid snap is suppressed during dragging. Коли (when) блок перетягнуто з палітри інструментів у рисунок, він автоматично масштабується залежно від відношення (ratio) одиниць вимірювання заданих (defined) у блоці і заданих у поточному рисунку. Наприклад, якщо поточний рисунок використовує метри як його одиниці вимірювання (its units), і блок описано з використанням сантиметрів як його одиниці (its units), відношення (ratio) одиниць вимірювання є 1 m/100 cm. Коли блок перетягується в рисунок, то він вставляється з масштабом 1/100. Note: У діалоговому вікні Options, закладка User Preferences, the Source Content Units and Target Drawing Units settings are used when Drag-and-Drop Scale is set to Unitless, either in the source block or target drawing. Вставляння блоків з бібліотек блоків (Insert Blocks from Block Libraries) Ви можете вставити один або більше описів блоків з існуючого файла рисунка у ваш поточний файл рисунка. Вибирайте цей метод when retrieving blocks from block library drawings. Рисунок бібліотеки блоків містить описи блоків знаків (symbols) з подібними функціями. Ці описи блоків зберігаються разом в одному файлі рисунка для простого доступу та management.  Вставляння блоків з DesignCenter Використовуйте DesignCenter для вставляння блоків з поточного рисунка або з іншого рисунка. Перетягніть і відпустіть імена блоків для швидкого розміщення (placement). Double-click на іменах блоків для вказання точного розміщення, повороту та масштабу блоків. Ви не можете додати блоки у рисунок, якщо є активною інша команда, and you can only insert or attach one block at a time. Insert Blocks at Intervals Ви можете вставити блоки at intervals вздовж вибраного геометричного об’єкта. Use MEASURE to insert a block at measured intervals. Use DIVIDE to insert a block at proportional (evenly spaced) intervals. See Also Create Drawing Files for Use as Blocks Overview of Blocks Work with Dynamic Blocks in Drawings Add Content with DesignCenter Create and Use Tools from Objects and Images Work with Dynamic Blocks in Drawings Динамічні блоки мають гнучкість та інтелект. Такі блоки можна просто змінювати у процесі роботи в рисунку. Це робиться з допомогою custom “ручок” (grips) або custom властивостей. Це дозволяє налаштовуватипосилання на блок на місці (in-place), у міру необхідності, а не шукати інший існуючий блок, щоб вставити його, або описати (перевизначити) ще один блок. Наприклад, якщо ви insert a door block reference в рисунок, ви можете захотіти змінити розмір дверей у процесі редагування рисунка. Якщо блок є динамічним, і описаний як такий, що має змінний (adjustable) розмір, ви можете змінити розмір дверей просто перетягуванням (by dragging) custom “ручки” (grip) або вказанням різних розмірів в палітрі Properties. Ви можете також захотіти (need) змінити кут відкривання дверей. Блок дверей може також містити alignment “ручку” (grip), яка дозволяє вам просто пристосувати (розмістити) door block reference до іншої геометрії в рисунку.  При переміщенні курсора над ручкою поблизу може також відображатися tooltip або підказка, що пояснює параметер, пов’язаний з ручкою. Показ of the tooltip контролюється змінною проектування GRIPTIPS. Динамічні блоки можуть мати custom grips and custom properties. Залежно від того, як був описаний (defined) блок, ви можете маніпулювати блоком з допомогою цих custom grips та custom properties. За замовчуванням, custom grips для динамічного блоку є іншого кольору ніж стандартні grips. Ви можете змінити колір відображення для custom grips, змінюючи системну змінну GRIPDYNCOLOR. Наступна таблиця показує різні типи of custom grips, що можуть бути included у динамічний блок. Тип “ручки” (grip)   Як можна маніпулювати “ручкою” в рисунку  Standard  У будь-якому напрямі у площині  Linear  Назад і вперед у заданому (defined) напрямку або вздовж осі  Rotation  Наколо осі  Flip перевертання  Клацнути для перевертання (flip) вставленого динамічного блока (dynamic block reference)  Alignment  У будь-якому напрямі у площині; при переміщенні над об’єктом, triggers the block reference to align with the object  Lookup  Клацнути для відображення списку пунктів (items)  Після маніпулювання динамічним блоком у рисунку, ви можете його reset. Якщо ви reset block reference, то блок змінюється назад to the default specified in the block definition. Якщо ви non-uniformly масштабуєте або “розвалюєте” (explode) вставлений (reference) динамічний блок, то він втрачає свої динамічні властивості. Ви можете reset the block to its default values, which will make it dynamic again. Деякі динамічні блоки визначені (описані) таким чином, що геометрія в межах блоку може редагуватися тілько до певних фіксованих розмірів, вказаних у визначенні (описі) блоку. Коли ви використовуєте “ручку”, щоб редагувати block reference, мітки цокання (tick marks) показані в місцях правильних (valid) значень для block reference. Якщо ви змінюєте значення властивості блоку до значення, що відрізняється від вказаного в описі (визначенні), то параметр пристосується (adjust) до найближчого дійсного значення. Наприклад, нехай описано (is defined) блок, що має довжини 2, 4, та 6. Якщо ви спробуєте (try) змінити довжину на 10, то результатом буде значення 6, як найближче до введеного. Приєднання даних до блоків (Атрибути блоків) Ви можете приєднати інформацію до блоків і пізніше використати її для створення специфікації матеріалів або іншого звіту. Topics in this section Overview of Block Attributes Define Block Attributes To create an attribute, you first create an attribute definition, which stores the characteristics of the attribute. Extract Data from Block Attributes If you have attached attributes to blocks, you can then query one or more drawings for this block attribute information and save it to a table or to an external file. Extract Block Attribute Data (Advanced) Using an attribute extraction template file, you can extract attribute information from a drawing and create a separate text file for use with database software. Зміна блоків Ви можете змінити опис блоку (block definition) або примірник блоку (block reference), що уже вставлений в рисунок. Topics in this section Зміна опису блоку (Modify a Block Definition) Якщо ви змінюєте описи блоків (block definitions) у вашому поточному рисунку, то змінюються (affected) і попередні і майбутні вставки (insertions) блока у рисунку. До Після  Блок IRES Перевизначений блок RES  Рис. ___. Перевизначення блоку в кресленні Зміна кольору та типу лінії у блоці (Change the Color and Linetype in a Block) Ви можете змінити колір та тип лінії об’єктів з блоку тільки тоді, коли об’єкти у цьому блоці були створені з зміниими (floating) властивостями. Блоки, що містять об’єкти з floating properties, успадковують їхній колір і тип лінії з шару, на якому вони вставлені. Залежно від того, як об’єкти у блоці були стоворені, блоки можуть також успадковувати (inherit) змінні (floating) властивості кольору та типу лінії з поточного explicit кольору та типу лінії, які ви вкажете (set) для override the layer settings. Якщо об’єкт не був створений з використанням об’єктів з floating color and linetype properties, то є тільки один спосіб змінити ці властивості – це redefine the block. See Also Control the Color and Linetype Properties in Blocks Modify the Data in Block Attributes You can edit the values of attributes that are attached to a block and inserted in a drawing. Modify a Block Attribute Definition You can edit the values and other properties of all attributes that are already attached to a block and inserted in a drawing. Disassemble a Block Reference (Explode) Анонімні (неіменовані) блоки AutoLISP Developer's Guide > Using the AutoLISP Language > Using AutoLISP to Manipulate AutoCAD Objects > Object Handling > Entity Data Functions > Anonymous Blocks: Таблиця block definitions (BLOCK) у рисунку може містити анонімні (anonymous) блоки (також відомі як неіменовані (unnamed) блоки), які AutoCAD створює для підтримки (support) hatch patterns та associative dimensioning. Функція entmake AutiLISP може створювати анонімні блоки інші, ніж *Dnnn (dimensions) and *Xnnn (hatch patterns). Unreferenced анонімні блоки автоматично видаляються (purged) з таблиці BLOCK definition коли рисунок відкривається (is opened). (Ви не можете передати (pass) анонімний блок команді INSERT.) The name (group 2) анонімного блоку, створеного AutoLISP або ObjectARX, має форму *Unnn, де nnn є номером, що генерується AutoCAD’ом. Also, the low-order bit of an anonymous block's block type flag (group 70) is set to 1. When entmake creates a block whose name begins with * and whose anonymous bit is set, AutoCAD treats this as an anonymous block and assigns it a name. Any characters following the * in the name string passed to entmake are ignored. Note! Імена анонімних блоків не є постійними (do not remain constant). Хоча referenced анонімний блок залишається сталим (permanent), цифрова частина його імені може змінюватися від сеансу до сеансу рисування.
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!