Засоби обміну даними в Windows. Технології Clipboard, DDE . DDE – Dynamic Data Exchange. Динамічний обмін даних.

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Інститут комп’ютерних технологій, автоматики та метрології
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Захист інформації

Інформація про роботу

Рік:
2024
Тип роботи:
Державний іспит
Предмет:
Системне програмне забезпечення
Варіант:
19

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Засоби обміну даними в Windows. Технології Clipboard, DDE . DDE – Dynamic Data Exchange. прог джерело clipboard прог приймач Прог приймач Динамічний обмін даних. зв’язок copy Зв’язок Суть технології DDE в тому, що об’єкт, який вставляється через Clipboard зберігає звязок з оригіналом і при внесенні змін оригінал може автоматично обновлятися. Цей зв’язок зберігається і після закриття продукту, тобто в довільний момент можна бути впевненим в тому, що всі зміни відбуваються в усіх документах пов’язаних з оригіналом. З одним оригіналом можна зв’язати довільну кількість елементів. Має місце зіркоподібний тип зв’язку. Це дає можливість автоматичному оновленню коду. Окрім діркоподібного зв’язку можливе зв’язування за ланцюжком, коли джерело наступного зв’язку буде не оригіналом, а раніше звяз об’єкт. В цьому випадку використовують Paste. Команда Links дозволяє переглянути всі зв’язки для даного документа, розірвати певний зв’язок, переключити зв’язок з одного об’єкта на інший, встановити режим ручної активації зв’язків. Засоби обміну даними в Windows. Технологія ОLЕ. OLE – Object Linking and Embedding. Зв’язування і включення об’єктів. OLE1, OLE2. Для користувачів основне нове введення. OLE – це можливість активації вбудованих об’єктів. За попередніми технологіями вставлений об’єкт був складовою частиною документа, в якому цей об’єкт розташований і внести зміни в цей об’єкт досить складно. Для цього треба було запустити продукт, в якому був створений цей об’єкт і змінити його певним чином. Потім через Clipboard виправлений об’єкт копіюється на своє місце.  Для роботи за технологією OLE потрібна така сама послідовність, але якщо продукт підтрим техн, то обмін буде відбуватись за цією технологією. Вбудований об’єкт можна активізувати, тоді запуск продукту, який породив цей об’єкт. Об’єкт передається у вікно прод для редагування та інших дій, які достають батьків програмі. Після завершення роботи з об’єктом батьків програма закривається, а змінений об’єкт автоматично передається назад в документ, звідки він був викликаний. Таким чином відпадає необхідність запам’ятовувати імена батьків продуктів і файлів, в яких міститься встановлений об’єкт. В технології OLE об’єкт – нове поняття, раніше об’єкт – довільний фрагмент, який переноситься з одного продукту в інший. Насправді переноситься не сам об’єкт, а його спрощений образ. Продукт джерело перетв дані із свого внутрішнього формату в один із стану Windows і в такому вигляді фрагмент вставляється в продукт прийм. В технології OLE об’єкт – це комплекс, який складається з даних у внутрішньому форматі батьків продукту, представлених в одному із стану формату Windows і інформація про програми, що створює обєкт, розмір обєкту, час створення. При переносі об’єкта з одного документу в інший він зберігає всі свої особливості не залежно від типу документа, в якому знаходиться в біжучий момент. Якщо технологія DDE дозволяє вставляти тільки об’єкти, що є файлами, то в OLE цього обмеження нема. Відміність Linking від Embedding – при зв’язуванні друга копія об’єкту не створюється. Воно економне з точки зору простору. При внесенні змін у заданий об’єкт ці зміни з усіма документами, з якими зв’язаний. Embedding – забезпечує можливість коректно встановлювати об’єкт, не вносити змін в оригінал. Embedding більш зручний, якщо треба перенести файли з машини на машину, оскільки при зв’язуванні запам’ятовується шлях до оригіналу і при переході на інший комп’ютер треба переписати всі файли об’єктів включ в даний. Drag – and – drop – робить проц наглядним. Недоліки: 1. Реалізація деяких проц складна. 2. Низька ефективність зберігання і пере форматування даних. 3. Складна внутрішня логіка перетворення даних створила певні проблеми для створення ПЕ, які підтримують OLE. OLE2 – можливість місцевої активізації об’єктів. В OLE1 при активізації об’єкта завантажуються батьківські програми і об’єкт передається для редагування в вікно в OLE2. об’єкт залишається на місці, а загальне вікно буде комбінацією загального продукту, в якому знаходиться об’єкт і загальний продукт, який породив об’єкт. Якщо в OLE1 при переміщенні файлів зв’язок з об’єктом автоматично втрачався, то в OLE2 він відслідковується, тобто можливий доступ безпосередньо до об’єкта, тобто до частини файла без читання файла повністю. DDE, OLE1, OLE2 – сумісні зліва направо, тобто продукт джерело і продукт приймання обмежуються даними за найбільш новою технологією, яка доступна їм обом. Чим простіший інтерфейс, тим складніші логічні закони програми, що його реалізує. Тому потрібні автоматичні засоби розробки OLE продуктів (засоби візуальної технології). Суть ООП – не програми керують даними, а дані ком. Це дані, які зв’язують одне з одним і описують певний об’єкт. На основі цього об’єкту реалізується модель того або іншого явища природи. Виділення керуючих даних і об’єктів, якими вони керують. Об’єкт – неділима сутність, яка зберігає свої якості тільки залишаючись єдиним цілим. Разом з даними, які описують певне явище зберігається і програмний код, який описує його поведінку. Вікно – прямокутна область екрана, що займає кожна програма, що працює під Windows. З точки зору програми, вікно – самостійний існуючий об’єкт, параметри якого описані в спеціальній структурі даних, а його поведінка визначається функцією вікна. Дані, які описують вікно мають однаковий формат, тип, розмір.
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!