Програмування задач на використання структур даних

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Інститут телекомунікацій, радіоелектроніки та електронної техніки
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Кафедра теоретичної радіотехніки та радіовимірювань

Інформація про роботу

Рік:
2009
Тип роботи:
Звіт
Предмет:
Інформатика та обчислювальна техніка
Група:
РТ-11

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Міністерство освіти та науки України Національний університет «Львівська політехніка» Інститут телекомунікацій, радіоелектроніки та електронної техніки Кафедра теоретичної радіотехніки та радіовимірювань Звіт з лабораторної роботи №10 Тема «Програмування задач на використання структур даних.» з дисципліни «Інформатика та обчислювальна техніка» Мета роботи: вивчити способи оголошення, ініціалізації структур, масивів структур та здобути практичні навички роботи з ними. Варіант 5 Постановка задачі. Написати програму, яка здійснює обробку масиву структур згідно заданого варіанту. Масив структур повинен містити не менше 10-ти елементів. Масив ввести з клавіатури. Програма повинна видавати підказку користувачу про те який елемент вводити. Завдання Написати програму, яка вводить масив записів про студентів (Прізвище, ім’я, рік народження, група, рейтинг, стать). Програма повинна знайти і вивести на екран прізвища та ініціали студентів у яких рейтинг менший 50 балів. Короткі теоретичні відомості Структура – спеціальний тип даних , який створює користувач для опрацювання інформації про об’єкти деякої предметної області. Така інформація може складатись з даних різних типів. Структура складається з набору полів. Формат опису стуктури: struct < назва структури > { < тип поля 1> < назва поля1 >; < тип поля 2 > < назва поля2 >; < тип поля N > < назва поляN >; }; Приклад. Структура, яка містить анкетні дані struct grupa { char name [20] ;surname [20]; float serbal; }; Опис структури - це тільки створення шаблону для нового типу даних. Наступним кроком є оголошення змінних і вказівників типу структура. Список змінних і вказівників можна оголосити так: struct <назва типу структури > <список змінних і вказівників>; РОЗРОБКА АЛГОРИТМУ Код програми мовою С #include <stdio.h> #include <stdlib.h> int main(int argc, char *argv[]) { int i; struct dani { char prizvuske[20]; char imja [20]; int rik_narodjenna; char grypa[10]; int reitung; char stat[10]; } infor[3]; for (i=0;i<3;i++) { printf("zapys #%d\n",i); puts("vvedit prizvuske"); scanf("%s",&infor[i].prizvuske); puts("vvedit imja"); scanf("%s",&infor[i].imja); puts("vvedit rik narodjenna"); scanf("%d",&infor[i].rik_narodjenna); puts("vvedit grypa"); scanf("%s",&infor[i].grypa); puts("vvedit reitung"); scanf("%d",&infor[i].reitung); puts("vvedit stat"); scanf("%s",&infor[i].stat); } puts("vuvid spusky studentiv z rejtyngom <50"); for(i=0;i<3;i++) if(infor[i].reitung<50) printf("%s\n %s\n %d\n %s\n %d\n %s\n", infor[i].prizvuske, infor[i].imja, infor[i].rik_narodjenna, infor[i].grypa, infor[i].reitung, infor[i].stat ); system("PAUSE"); return 0; } НАЛАГОДЖЕННЯ ТА РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТУВАННЯ.  Код програми мовою С. 2 спосіб #include <stdio.h> #include <stdlib.h> int main(int argc, char *argv[]) { int i; struct dani { char prizvuske[20]; char imja [20]; int rik_narodjenna; char grypa[10]; int reitung; char stat[10]; dani *next; } *infor,*p; for (i=0;i<3;i++){ if(!i){ infor=new dani; p=infor; p->next=NULL; }else{ p->next=new dani; p=p->next; p->next=NULL; } printf("zapys #%d\n",i); puts("vvedit prizvuske"); scanf("%s",&p->prizvuske); puts("vvedit imja"); scanf("%s",&p->imja); puts("vvedit rik narodjenna"); scanf("%d",&p->rik_narodjenna); puts("vvedit grypa"); scanf("%s",&p->grypa); puts("vvedit reitung"); scanf("%d",&p->reitung); puts("vvedit stat"); scanf("%s",&p->stat); } puts("vuvid spusky studentiv z rejtyngom <50"); for(p=infor;p;p=p->next) if(p->reitung<50) printf("%s\n %s\n %d\n %s\n %d\n %s\n", p->prizvuske, p->imja, p->rik_narodjenna, p->grypa, p->reitung, p->stat ); system("PAUSE"); return 0; } НАЛАГОДЖЕННЯ ТА РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТУВАННЯ.  Висновок: на лабораторній роботі я вивчитв способи оголошення, ініціалізації структур, масивів структур та здобув практичні навички роботи з ними.
Антиботан аватар за замовчуванням

09.11.2011 00:11-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!