Структура Сі-програми

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Кафедра ЕОМ

Інформація про роботу

Рік:
2005
Тип роботи:
Звіт про виконання лабораторної роботи
Предмет:
Засоби системного програмування
Група:
КІ

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Міністерство освіти і науки України НУ ”Львівська політехніка” Кафедра ЕОМ Звіт про виконання лабораторної роботи №2 з курсу: „Засоби системного програмування” на тему Структура Сі-програми. Оператори мови програмування Сі Тема роботи: Структура Сі-програми. Оператори мови програмування Сі. Мета роботи: Закріпити теоретичні знання та навики аналізу типових Сі-програм. Засвоїти синтаксис та семантику операторів мови Сі. Завдання на лабораторну роботу Завантажити в середовище програмування Borland C++ 3.1, відповідно до вказаного варіанту, типові програми на мові Сі. (програми INTRO10.c, INTRO16.c та INTRO23.c каталогу „../EXAMPLES”). Проаналізувати призначення та структуру програм. Відкомпілювати програми та дослідити їх роботу. Детально прокоментувати типові оператори програми. Результати виконання роботи. Завантажую вказані вище програми в середовище програмування Borland C++. Програма INTRO10.c демонструє деякі оператори вводу-виводу та принципи роботи з ними. Вона призначена лдя порівняння двох цілих чисел. Текст програми: /* INTRO10.C--Example from Chapter 4 of Getting Started */ #include <stdio.h> //підключення до програми заготовочного файлу int main() //оголошення функції “main” { char inbuf[130]; //оголошення змінної символьного типу довжиною 130 символів int first, second; //оголошення двох змінних типу int (цілого типу) printf("Input two numbers\n"); //вивід тексту на екран gets(inbuf); //ввід рядка з клавіатури sscanf(inbuf, "%d %d", &first, &second); /*функція, яка з радка inbuf читає два значення цілого типу і записує їх за адресами змінних first i second*/ /*наступні три функції виводять на екран текст, що в дужках. На місці специфікатора буде стояти 0 або 1, в залежності від того, хибне чи істинне значення виразу, що стоїть після коми*/ printf("first > second has the value %d\n", first > second); printf("first < second has the value %d\n", first < second); printf("first == second has the value %d\n", first == second); return 0; //повернення значення 0 в операційну систему } Внаслідок виконання програми і після запиту введення «1 2» на екрані отримаємо: Input two numbers 1 2 first > second has the value 0 first < second has the value 1 first == second has the value 0 Програма INTRO16.c демонструє дію оператора вибору switch а також оператора циклу з післяумовою do-while. Текст програми: /* INTRO16.C--Example from Chapter 4 of Getting Started */ //підключення до програми заголовочних файлів #include <conio.h> #include <ctype.h> #include <stdio.h> int main() //оголошення функції, що повертає значення цілого типу { char cmd; //оголошення змінної символьного типу //оператор do з циклу do-while do { printf("Chart desired: Pie Bar Scatter Line Three-D Exit"); printf("\nPress first letter of the chart you want: "); cmd = toupper(getch());/*ф-я, що міститься в файлі ctype.h, повертає версію верхнього регістра аргументу*/ printf("\n"); //оператор вибору switch switch (cmd) { case 'P': printf("Doing pie chart\n"); break; /*якщо значення cmd співпадає з тим, що стоїть після case, то виконується відповідний оператор, якщо ні, то виконується оператор, що стоїть нижче*/ case 'B': printf("Doing bar chart\n"); break; case 'S': printf("Doing scatter chart\n"); break; case 'L': printf("Doing line chart\n"); break; case 'T': printf("Doing 3-D chart\n"); break; case 'E': break; default : printf("Invalid choice. Try again\n"); /*виконується, якщо жодне з значень не співпало*/ } } while (cmd != 'E'); return 0; } Внаслідок виконання програми і після запиту введення «B» , а пізніше «Е» на екрані отримаємо: Chart desired: Pie Bar Scatter Line Three-D Exit Press first letter of the chart you want: Doing bar chart Програма INTRO23.c демонструє приклад програми з декількома функціями та принцип роботи з локальними та глобальними змінними. Текст програми: /* INTRO23.C--Example from Chapter 4 of Getting Started */ #include <stdio.h> void showval(void); //оголошення функції showval int mainvar = 100; //оголошення глобальної змінної int main() //опис ф-ї main { showval(); //виклик ф-ї showval printf("%d\n", mainvar); return 0; } void showval(void) //опис ф-ї showval { int funcvar = 10; //оголошення локальної змінної. printf("%d\n", funcvar); printf("%d\n", mainvar); } Внаслідок виконання програми на екрані отримаємо 10 100 100 Висновок: на даній лабораторній роботі я закріпив теоретичні знання та навики аналізу типових Сі-програм. Засвоїв синтаксис та семантику операторів мови Сі.
Антиботан аватар за замовчуванням

25.12.2011 10:12-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!