Програми з розгалуженими та циклічними алгоритмами

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2009
Тип роботи:
Звіт до лабораторної роботи
Предмет:
Алгоритмічні мови та програмування

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» ІКТА кафедра ЗІ З В І Т до лабораторної роботи №2 з курсу: «Алгоритмічні мови та програмування» на тему: «Програми з розгалуженими та циклічними алгоритмами» Варіант №6 ЗАВДАННЯ Скласти блок-схему алгоритму та програму мовою C# для табулювання функції, представленої сумою ряду . Табулювання здійснювати на інтервалі [1, 1.5] з кроком табуляції 0.05 та абсолютною похибкою 0.00001. Оцінку похибки здійснювати за значенням чергового члена ряду. Забезпечити ввід значень аргументів з клавіатури і вивід результату розрахунку на дисплей. БЛОК-СХЕМА АЛГОРИТМУ Блок-схема методу Main () 1 2 3 Блок-схема методу Input() 1 2 3 4 3 5 6 7 8 Блок-схема методу Count() 1 x=a,b ; x=x+h 2 3  4 5 9 6 7 10 8 СПИСОК ІДЕНТИФІКАТОРІВ КОНСТАНТ, ЗМІННИХ, ФУНКЦІЙ, ВИКОРИСТАНИХ У БЛОК-СХЕМІ АЛГОРИТМУ І ПРОГРАМІ, ТА ЇХ ПОЯСНЕННЯ x, a, b, h, dE, d – змінні дійсного типу; n – змінна цілого типу; y – змінна дійсного типу, якій надається значення результату обчислення виразу; Main() – головний метод; Input() – метод, в якому вводяться дані; Count() – метод, в якому обчислюється вираз і виводиться його значення на екран; Console.WriteLine () – метод виводу даних, який належить класу Console; Console.ReadLine() – метод вводу даних який належить класу Console; Convert.ToDouble() – метод перетворення типу змінної в тип double; Math.Pow(x,y) – математичний метод обчислення xy; new – оператор, який створює об’єкт; class Values – базовий клас Values, який містить метод Input(); class Obch() – похідний клас Obch від класу Values, який містить метод Count(); class the_Engine – клас the_Engine, який містить метод Main(). ТЕКСТ ПРОГРАМИ using System; class Values { double a, b, h, d; public void Input() { string val; Console.WriteLine("Vvedit' nyzhnju mezhu intervaly"); val = Console.ReadLine(); a = Convert.ToDouble(val); Console.WriteLine("Vvedit' verhnju mezhu intervaly"); val = Console.ReadLine(); b = Convert.ToDouble(val); Console.WriteLine("Vvedit' krok"); val = Console.ReadLine(); h = Convert.ToDouble(val); Console.WriteLine("Vvedit' pohybku"); val = Console.ReadLine(); d = Convert.ToDouble(val); } class Obch : Values { public void Count() { int n; double y, x, dE; for (x = a; x < b + h / 2; x += h) { n = 1; y = 0; dE = Math.Pow((x - 1), n) / (n * Math.Pow(x, n)); while (dE > d) { y += dE; n++; dE = Math.Pow((x - 1), n) / (n * Math.Pow(x, n)); } Console.WriteLine("Ostannij chlen dorivnue:"+dE); Console.WriteLine("Rezyltat x={0,5} y={1,7}\n", x, y); } } } class the_Engine { public static void Main() { Obch Go = new Obch(); Go.Input(); Go.Count(); } } } РЕЗУЛЬТАТ РОБОТИ ПРОГРАМИ Vvedit’ nyzhnju mezhu intervalu 1 Vvedit’ verhnju mezhu intervalu 1,5 Vvedit’ krok 0,05 Vvedit’ pohybku 0,00001 Ostannij chlen dorivnue:0 Rezyltat x=0 y=0 Ostannij chlen dorivnue:1,28547261686232E-06 Rezyltat x=1,05 y=0,0487888277003924 Ostannij chlen dorivnue:1,24184264611832E-06 Rezyltat x=1,1 y=0,095308835917401 Ostannij chlen dorivnue:7,55087166734282E-06 Rezyltat x=1,15 y=0,139753467147416 Ostannij chlen dorivnue:3,57224508459078E-06 Rezyltat x=1,2 y=0,182317386831276 Ostannij chlen dorivnue:1,82857142857144E-06 Rezyltat x=1,25 y=0,223141333333334 Ostannij chlen dorivnue:4,97905904977121E-06 Rezyltat x=1,3 y=0,262358019552877 Ostannij chlen dorivnue:2,55143330254512E-06 Rezyltat x=1,35 y=0,300101273391963 Ostannij chlen dorivnue:5,5509288178378 E-06 Rezyltat x=1,4 y=0,33646785746001 Ostannij chlen dorivnue:2,96727702827307E-06 Rezyltat x=1,45 y=0,371559433223466 Ostannij chlen dorivnue:5,64502926947679E-06 Rezyltat x=1,5 y=0,405457029633985 ВИСНОВКИ Під час лабораторної роботи я ознайомився з таким принципом об’єктно-орієнтованого програмування, як успадкування і використав його в програмі, яка табулює функцію, представлену сумою ряду .
Антиботан аватар за замовчуванням

16.04.2012 20:04-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!