Наслідування класів

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2024
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Інші
Група:
КН

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України НУ «Львівська політехніка» Кафедра АСУ / Лабораторна робота №3 На тему: «Наслідування класів» Мета роботи: ознайомитись зі способами та механізмами наслідування класів та навчитись використовувати їх для побудови об’єктно-орієнтованих програм. Послідовність роботи: 1. Ознайомитись з теоретичним матеріалом наслідування класів 2. Проаналізувати результати роботи програми у наведеному прикладі наслідуванні класів. 3. Для заданого варіанта завдання написати програму з використанням наслідування класів. 4. Оформити звіт про роботу за такою структурою: Назва роботи Мета роботи Послідовність роботи Індивідуальне завдання Текст програми Контрольний приклад та результати роботи програми Висновки Індивідуальне завдання: Створити клас ПАРА ЧИСЕЛ. Визначити конструктор, деструктор, функції доступу до полів, введення – виведення. Створити похідний клас КУТ НА ПЛОЩИНІ з полями: градуси, хвилини. Визначити конструктори за замовчуванням із різним числом параметрів, деструктор, функції доступу до полів, введення – виведення, додавання, віднімання кутів, множення та ділення на ціле число, приведення до діапазону [0, 360] Текст програми: #include <iostream> #include <cmath> using namespace std; class numb { int a,b; protected: numb (int a = 1, int b = 1) { this->a = a; this->b = b; } ~numb () {} int get_a () { return a; } int get_b () { return b; } void set_a (int a) { this->a = a; } void set_b (int b) { this->b = b; } }; class angle: public numb { public: angle (int deg = 45, int min = 12) { set_a(deg); set_b(min); } ~angle () {} int get_deg () { return get_a(); } int get_min () { return get_b(); } void set_deg (int deg) { set_a(deg); } void set_min (int min) { set_b(min); } void addition (angle b); void subtraction (angle b); void multiplication (int b); void dividing (int b); void reduction (); void show_angle (); }; void main() { angle one (90, 16), two (15, 59); one.show_angle (); one.addition (two); one.show_angle (); one.subtraction (two); one.show_angle (); one.multiplication (9); one.show_angle (); one.dividing (5); one.show_angle (); one.set_min (999); one.show_angle (); one.reduction (); one.show_angle (); system("pause"); } void angle::addition (angle b) { set_deg (get_a () + b.get_a ()); set_min (get_b () + b.get_b ()); if (get_min () > 60) { set_min (get_min () - 60); set_deg (get_deg () + 1); } } void angle::subtraction (angle b) { set_deg (get_a () - b.get_a ()); set_min (get_b () - b.get_b ()); if (get_min () < 0) { set_min (abs (get_b () + 60)); set_deg (get_deg () - 1); } } void angle::multiplication (int b) { set_deg (get_deg () * b); set_min (get_min () * b); while (get_min () > 60) { set_min (get_min () - 60); set_deg (get_deg () + 1); } } void angle::dividing (int b) { set_deg (get_deg() / b); set_min (get_min() / b); } void angle::reduction () { while (get_min () > 60) { set_min (get_min () - 60); set_deg (get_deg () + 1); } while (get_deg () > 360) set_deg (get_deg () - 360); if (get_min() >= 30) set_deg(get_deg() + 1); set_min(0); } void angle::show_angle () { if (get_min() > 0) cout<<get_deg()<<","<<get_min()<<"\'"<<endl; else cout<<get_deg()<<endl; } / Висновок: На даній лабораторній роботі я навчився наслідувати класи та використовувати наслідування для побудови ієрархії класів.
Антиботан аватар за замовчуванням

19.04.2012 14:04-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!