Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2024
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Комп'ютерна графіка

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА”   УПРАВЛІННЯ КОЛЬОРАМИ ТА ПАЛІТРОЮ ГРАФІЧНИХ ЗОБРАЖЕНЬ ДО ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ № 3 З КУРСУ “КОМП’ЮТЕРНА ГРАФІКА” ПОВНИЙ ТЕКСТ ЗАВДАННЯ 1.Навчитися ініціалізувати графічний режим роботи відеоадаптера з різною кількістю кольорів та певними типами палітри на алгоритмічній мові Турбо-Паскаль. 2.Вивчити основні графічні процедури і функції алгоритмічної мови Турбо-Паскаль для побудови кольорових графічних зображень. 3.Написати програму на алгоритмічній мові Турбо-Паскаль, яка виводить на екран розмальоване графічне зображення. Варіанти завдань брати за вказівкою викладача з таблиці 1. Таблиця 1. N% п/п Варіанти завдань  17.    ОСТАТОЧНА ВЕРСІЯ БЛОК-СХЕМИ АЛГОРИТМУ Процедура PIX 1 2 3 4 5 Головна програма 1 2 3 4 5 6 7 ні так 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ні 36 так 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 СПИСОК ІДЕНТИФІКАТОРІВ КОНСТАНТ, ЗМІННИХ, ПРОЦЕДУР ТА ФУНКЦІЙ, ВИКОРИСТАНИХ У БЛОК-СХЕМІ АЛГОРИТМУ І ПРОГРАМИ, ТА ЇХ ПОЯСНЕННЯ СПИСОК : GD GM X Y I Color ПОЯСНЕННЯ ІДЕНТИФІКАТОРІВ ЗМІННИХ : GD – характеризує тип графічного драйвера GM – визначає режим роботи графічного адаптера X – координата лівого верхнього кута екрану Y – координата лівого верхнього кута екрану I – лічильник COLOR – змінна що задає колір ПОЯСНЕННЯ ПРОЦЕДУР ТА ФУНКЦІЙ : INITGRAPH – ініціалізує графічний режим GRAPHRESULT – тестує роботу графічного режиму SETVIEWPORT – задає нове графічне вікно SETFILLSTYLE – задає тип та колір штрихування FLOODFILL – штрихує замкнену фігуру за точкою що знаходиться в ній та заданим кольором границі PIX – штрихує прямокутну область екрану суцільно кольором color, де координати лівого верхнього кута екрану задаємо як p=40,q=280 та правого нижнього кута екрану як прирости dx,dy відносно лівого верхнього кута. ОСТАТОЧНА ВЕРСІЯ ПРОГРАМИ Program Lab_3_17; uses crt,graph; var x,y,i,gd,gm:integer; color,c:word; procedure pix(p,q,dx,dy:integer); var x,y,x1,y1:integer; begin x:=p; y:=q; x1:=p+dx; y1:=q+dy; setfillstyle (1,color); bar (x,y,x1,y1); end; begin clrscr; gd:=15; gm:=3; initgraph(gd,gm,''); setviewport(300,100,620,420,true); setfillstyle (1,white); floodfill (0,0,white); color:=black; pix (40,280,250,10); pix (280,130,10,150); pix (40,130,10,150); pix (40,130,250,10); pix (70,160,10,90); pix (110,160,10,90); pix (210,160,10,90); pix (250,160,10,90); pix (70,160,50,10); pix (210,160,50,10); pix (70,240,50,10); pix (210,240,50,10); pix (90,170,10,70); pix (230,170,10,70); pix (80,180,30,10); pix (220,180,30,10); pix (80,210,30,10); pix (220,210,30,10); pix (140,180,10,100); pix (180,180,10,100); pix (140,180,50,10); pix (10,160,10,10); y:=170; for i:=1 to 7 do begin x:=i*10; y:=y-10; pix (x,y,10,10); end; pix (160,30,10,10); pix (140,40,20,10); pix (170,40,20,10); pix (190,50,10,20); pix (200,70,20,10); pix (220,80,10,10); pix (230,90,10,10); pix (240,100,20,10); pix (260,110,10,10); pix (260,120,20,10); pix (290,140,10,10); pix (300,140,10,20); pix (310,160,10,10); pix (70,110,10,10); pix (80,100,10,10); pix (90,90,10,10); pix (100,70,10,20); pix (110,70,20,10); pix (120,60,10,10); pix (130,50,10,10); color:=brown; x:=160; y:=190; for i:=1 to 5 do begin pix (x,y,10,10); y:=y+20; end; x:=170; y:=200; for i:=1 to 4 do begin pix (x,y,10,10); pix (x-20,y,10,10); y:=y+20; end; color:=black; pix (150,240,20,10); color:=brown; pix (60,120,20,10); pix (90,120,20,10); pix (120,120,10,10); pix (140,120,10,10); pix (160,120,20,10); pix (190,120,30,10); pix (230,120,20,10); pix (80,110,10,10); pix (90,100,10,10); pix (100,90,10,10); pix (110,80,20,10); pix (130,70,10,10); pix (140,50,10,20); pix (150,50,20,10); pix (160,40,10,10); pix (180,50,10,10); pix (190,70,10,10); pix (210,80,10,10); pix (220,90,10,10); pix (230,100,10,10); pix (250,110,10,10); color:=red; pix (100,110,60,10); pix (170,110,30,10); pix (210,110,30,10); pix (110,100,10,10); pix (130,100,10,10); pix (150,100,30,10); pix (190,100,30,10); pix (120,90,30,10); pix (160,90,10,10); pix (180,90,10,10); pix (200,90,10,10); pix (140,80,20,10); pix (170,80,10,10); pix (190,80,10,10); pix (150,70,40,10); pix (160,60,20,10); pix (160,50,10,10); color:=yellow; pix (51,140,228,20); pix (260,160,18,118); pix (192,252,80,26); bar (122,160,138,278); bar (52,252,130,278); bar (140,160,208,178); pix (52,160,16,100); readln; end. РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ ПРОГРАМИ 
Антиботан аватар за замовчуванням

22.05.2012 17:05-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!