Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
ЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА”
Кафедра ЕОМ
/
Лабораторна робота №3
з курсу
”Засоби системного програмування”
Дослідження способів представлення даних в пам’яті комп’ютера з архітектурою х86.
Львів – 2012
Дослідження способів представлення даних в пам’яті комп’ютера з архітектурою х86.
Мета: вивчити способи задання констант та змінних в Асемблері, набути навики інтерпретування даних в пам’яті комп’ютера з архітектурою х86.
Лістинг програми
STACK SEGMENT PARA STACK 'STACK'
db 100h DUP (?)
STACK ENDS
DATA SEGMENT WORD 'DATA'
HelloMessage db 'Kuts',13,10,'$'
A dw 0456Q,0EDFh, 4523
B dd 315h
C dq 2.2e3
DATA ENDS
DATA1 SEGMENT PARA 'DATA'
LBL LABEL BYTE
D dt 112
E db 11101110b
F dq 987654321FEDCBAh
K equ 7055E0AC
DATA1 ENDS
CODE SEGMENT PARA 'CODE'
ASSUME cs:CODE, ds:DATA
ProgramStart:
push ds ;initialize stack segment
sub ax,ax ;initialize stack segment
push ax ;initialize stack segment
mov ax,Data ;initialize data segment
mov ds,ax ;initialize data segment
mov ah,09 ;display message
mov dx,OFFSET HelloMessage
int 21h
mov ah,4Ch ;DOS terminate program function
int 21h ;end of the program
CODE ENDS
END ProgramStart
Дамп пам’яті відображено на рис.1, де Оранжевим кольором відображена перша змінна (операнд), червоним – друга, жовтим – третя, розовим – четверта для кожного з сегментів. Константа К не заноситься в пам’ять а заміняється числом, що їй відповідає, у тексті програми на етапі розбору коду препроцесором
/
Рис.1. Вмістиме дампу пам’яті
Висновок:
В даній лабораторній роботі я засвоїв та навчився представляти дані в комп’ютері з архітектурою х86.Також я вивчив основні директиви для представлення данних.
Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть
або зареєструйтесь.
Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!
Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!