Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Інститут комп’ютерних технологій, автоматики та метрології
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Кафедра метрології та стандартизації

Інформація про роботу

Рік:
2011
Тип роботи:
Звіт
Предмет:
Програмування
Група:
КІ

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА" Навчально-науковий інститут комп’ютерних технологій автоматики та метрології Кафедра метрології та стандартизації  Звіт про практику з дисципліни «Програмування (Об’єктно-Орієнтоване)» МЕТА ПРАКТИТИ Розвинути навики використання Об’єктно-Орієетованого Програмування (ООП) при створенні програмних продуктів для операційної системи Windows та системного програмного забезпечення. Засвоїти навики використання типових об’єктно-орієнтованих бібліотек при розробці сучасного графічного інтерфейсу користувача. Познайомитись з бібліотекою класів MFC, навчитись створювати віконні програми, що будуються на основі діалогу, одно- та багатодокументної архітектури. Завдання : Варіант №12 Задана довжина ребра куба. Знайти об’єм куба та площу його бокової поверхні. Аналіз завдання та опис вирішення задачі. MFC бібліотека являє собою набір класів EC (узагальнені поннятя , що використовуються в Об’єктно-Орієетованому Програмуванні (ООП) які можуть бути використані у створенні прикладних програм S . Класи в бібліотеці MFC написані на мові програмування С++ .Бібліотека MFC економить час програміста надаючи код який вже був написаний. Вона також забезпечує загальну основу для розробки прикладних програм. Є MFC класи та бібліотеки для всіх графічних елементів користувальницького інтерфейсу (вікна, фрейми, меню,панелі), для створення інтерфейсів до бази даних , для обробки подій таких як повідомлення з інших програм, для обробки клавіатури і введення миші а також для створення елементів керування AсtiveX. Для вирішення даної задачі я скористався математичними формулами об’єму та площі бокової поверхні куба. Vкуба = a3 Sпл.бічної пов.= a2*6 Завдання 1(Діалог) Текст програми: void CpraktykaDlg::OnBnClickedButton1(){ UpdateData(TRUE); m_ob=m_rebro*m_rebro*m_rebro; //Обчислюємо об’єм m_plb=m_rebro*m_rebro*6; // Обчислюємо площу бічної поверхні UpdateData(FALSE); } Результат виконання програми: / Завдання 2 (Одно-документна програма) Текст програми: void CMainFrame::OnButton1(){ char ar[255]; char* buff[6]; int Massive[2]; int buff_lenght; int i, j; CString m_Edit; UpdateData(TRUE); CEditView* pView =((CEditView*)((CMainFrame*)AfxGetMainWnd())->GetActiveView()); pView->GetEditCtrl().GetWindowText(m_Edit); strcpy(ar, m_Edit); for(i=0;i<2;i++) buff[i]=new char[]; for( i=0,j=0;ar[i]!=NULL;i++){ if(ar[i]==' '){ if(i==2) buff_lenght=2; if(i==1) buff_lenght=1; strncpy(buff[j],ar,buff_lenght); int n=sizeof(ar)/sizeof(char); for( i=0;i<=buff_lenght;i++) for( i=0;i<n-1;i++){ ar[i]=ar[i+1]; n--; } j++; i=0; } } for(i=0;i<2;i++){ Massive[i]=atoi(buff[i]); } int m_vi=Massive[0]; double m_ob=m_vi*m_vi*m_vi; //Обчислюємо об’єм double m_plb=m_vi*m_vi*6; // Обчислюємо площу бічної поверхні char arch[255]; sprintf(arch,"Об’єм: %Lf\ Площа:%Lf\n",m_ob,m_plb);//вивід pView->GetEditCtrl().SetWindowText(arch); UpdateData(FALSE); } Результат виконання програми:/ Завдання 3 (Багато-документна програма) Текст програми: class C { public: friend istream & operator >> (istream & strm, C & surf){ char dummy = ';'; strm >>surf.m_r; return strm; } public: C(void){} virtual ~C(void){} void R(double r) { m_r = r; }; double R(void) const { return m_r; }; void P(double r) { m_r = r; }; double P(void) const { return m_r*m_r*m_r;; }; void S(double r) { m_r = r; }; double S(void) const { return m_r*m_r*6; }; const char * Name(void) const { return m_name; }; private: char m_name[15]; double m_r; }; Результат виконання програми: / Висновок: У процесі проходження навчальної практики я розробив програмне забезпечення з використанням типової об’єктно-орієнтованої бібліотеки MFC (Microsoft Foundation Classes). На основі цієї бібліотеки, я, розробив графічний інтерфейс з використанням типових для ОС Windows архітектур: - «Діалогу»; - «Одно-документної»; - «Багато-документної» програм.
Антиботан аватар за замовчуванням

18.11.2012 16:11-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!