Побудова алгоритмів ефективних за часовою складністю. Задача квадратичного призначення

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Кафедра СКС

Інформація про роботу

Рік:
2012
Тип роботи:
Звіт до лабораторної роботи
Предмет:
Алгоритми та методи обчислень
Група:
КІ

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Мiнiстерство освіти і науки, молоді та спорту України Національний університет «Львівська політехніка» Кафедра СКС Звіт з лабораторної роботи №4 з дисципліни «Алгоритми і методи обчислень» на тему: " Побудова алгоритмів ефективних за часовою складністю. Задача квадратичного призначення". Варіант 12 Задане дискретне робоче поле ДРП і матриця зв'язності R. R x 1 2 3 4 5  1 0 2 4 0 3  2 2 0 3 0 4  3 4 3 0 3 2  4 0 0 3 0 2  5 3 4 2 2 0   ДРП                     Розташувати елементи X1, X2, X3, X4, X5 на ДРП за критерієм мінімальної сумарної довжини з'єднань. Позначимо номера позицій в правому верхньому куті вільних позицій ДРП 1      2      4 5   3     Визначемо матрицю відстаней D: / Підрахуємо мінімальну нижню границю Fmin = r*d r = 0 0 2 2 2 3 3 3 4 4 d = 5 4 4 3 3 2 2 2 2 1 _____________________________ 0+0+8+6+6+6+6+6+8+4 = 50 r – вектор зв'язків між елементами d - вектор відстаней між позиціями елементів Будемо розрізняти три типи елементів : "незакріплені", "закріплегні" в певній позиції та "зафіксовані". 1. Вибираємо елемент Х1 Закріплюємо елемент Х1 в позиції Р1 / / F1(1) – нижня границя для розташування, в якому елемент Х1 закріплений в позиції (1) f н,н – скалярний добуток для незакріплених елементів f 1(1),н - скалярний добуток для закріпленого елемента Х1 в позиції Р1 та незакріплених елементів . (F1(1) > Fmin ), тому переміщуємо елемент Х1 в наступну вільну позицію. Наприклад, в позицію Р2. Закріплюємо елемент Х1 в позиції Р2 X1 позиція 2 / / (F1(2) > Fmin ), тому переміщуємо елемент Х1 в наступну вільну позицію. Наприклад, в позицію Р3. Закріплюємо елемент Х1 в позиції Р3 X1 позиція 3 / / F13 = Fmin => Подальше переміщення елемента Х1 припиняємо. Фіксуємо елемент Х1 в позиції Р3 2. Вибираємо елемент Х2. 2.1 Закріплюємо елемент Х2 в позиції Р1 X2позиція 1 / / (F2(1) > Fmin ), тому переміщуємо елемент Х2 в наступну вільну позицію. Наприклад, в позицію Р2. 2.2 Закріплюємо елемент Х2 в позиції Р2 X2позиція 2 / / (F2(2) > Fmin ), тому переміщуємо елемент Х2 в наступну вільну позицію. Наприклад, в позицію Р4. 2.3 Закріплюємо елемент Х2 в позиції Р4 X2позиція 4 / / (F2(4) > Fmin ), тому переміщуємо елемент Х2 в наступну вільну позицію - Р5. 2.4 Закріплюємо елемент Х2 в позиції Р5 X2позиція 5 / / Обираємо меншу нижню границю - F2(5) Фіксуємо елемент Х2 в позиції Р5 3. Вибираємо елемент Х3. Закріплюємо елемент Х3 в позиції Р1 X3позиція 1 / / (F3(1) > Fmin ), тому переміщуємо елемент Х3 в наступну вільну позицію. Наприклад, в позицію Р2. Закріплюємо елемент Х3 в позиції Р2 X3позиція 2 / / (F3(2) > Fmin ), тому переміщуємо елемент Х3 в наступну вільну позицію - Р4. Закріплюємо елемент Х3 в позиції Р4 X3позиція 4 / / Обираємо меншу нижню границю - F3(4) (FminХ3= 53) Фіксуємо елемент Х3 в позиції Р4 4. Вибираємо елемент Х4. Закріплюємо елемент Х4 в позиції Р1 X4позиція1 / ‘’ / (F4(4) > Fmin ), тому переміщуємо елемент Х4 в наступну вільну позицію - Р4. Закріплюємо елемент Х4 в позиції Р4 X4позиція 4 / / Обираємо меншу нижню границю - F4(1) (FminХ4 = 51) Фіксуємо елемент Х4 в позиції Р1 Залишається тільки позиція Р4, в якій і закріплюємо X5 (FminХ5 = 51) / / Підраховуємо сумарну довжину з'єднань Fсум =3*2+4*1+2*2+2*4+2*3+4*2+3*3+3*2=51 Висновок: Я ознайомився з способом зменшення часової складності за допомогою Евристичного алгоритму,який дозволяє розв’язувати задачі за сприятливий час але не дозволяє отримати точного результату.
Антиботан аватар за замовчуванням

19.11.2012 14:11-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!