Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИНАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА»
ІНСТИТУТ КОМП’ЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ АВТОМАТИКИ ТА МЕТРОЛОГІЇ
ЗВІТ ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ №1
З ПРЕДМЕТУ: «Моделювання комп'ютерних систем»
ТЕМА: «Вивчення інтегрованого середовища автоматизованого проектування Active-HDL фірми Aldec Inc»
Підготувала: студентка групи КІ-21
Петруняк Марта
Перевірив: Колодчак О.М.
Львів – 2012
Мета роботи: ознайомитись з принципами автоматизованого проектування ПЛІС за допомогою пакету Active-HDL, вивчити структуру VHDL-проекту, навчитися працювати з засобами управління проектом.
Теоретичні відомості
Структура Active-HDL базується на стандартному GUI-інтерфейсі. Загальний вигляд екрана при роботі з САПР Active-HDL:
Головними частинами Active-HDL є:
Design Browse
вікно перегляду проекту, призначене для для відображення інформації про складові елементи (компоненти) проекту:- файли опису пристрою,- використані в проекті бібліотеки,- допоміжні файли проекту, до яких належать макроси та скрипт-файли, файли результатів симуляції роботи пристрою, допоміжні текстові файли,- структуру проекту,- сигнали та змінні, декларовані в проекті.
HDL Editor
редактор HDL-тексту з можливістю відображення заданих синтаксичних конструкцій мови різними кольорами; завдяки інтеграції редактора із симулятором компонент дозволяє виконувати зручне покрокове відлагодження пристрою і швидко виявляти помилки.
Console
вікно призначене для інтерактивного виводу текстової інформації, зокрема повідомленнь середовища; компонент також призначений для вводу команд середовища (Active-HDL commands).
Waveform Editor
редактор, призначений для графічного відображення та редагування результатів симуляції - часових діаграм.
Language Assistant
компонент є зручним засобом, який дозволяє розробнику використовувати бібліотеку шаблонів опису стандартних примітивних конструкцій та функціональних блоків; Language Assistant дозволяє розміщувати вибрані шаблони безпосередньо в редагованому файлі та створювати свої власні шаблони.
Проект Modulator складається з 4 об’єктів : SineGenerator, CosineGenerator, SawGenerator, Multiplier. Об’єкт SineGenerator має 3 входи та 1 вихід. В нього є входи синхронізації, дозволу роботи та вхідний параметр функції синуса, що реалізується цим блоком. Об’єкт CosineGenerator має 3 входи та 1 вихід. В нього є входи синхронізації, дозволу роботи та вхідний параметр функції косинуса, що реалізується цим блоком. Об’єкт SawGenerator має 3 входи та 1 вихід. В нього є входи синхронізації, дозволу роботи та вхідний параметр. Четвертим блоком в даному проекті є блок Multiplier, що реалізує множення результатів роботи 3 попередніх блоків. Для цього він повинен мати 3 відповідних входи, а також вхід синхронізації і один вихід, що є виходом пристрою. Всередині цього блоку здійснюється множення вхідних даних.
Лістинги програм:
Для RS-тригера
library IEEE;
use IEEE.STD_LOGIC_1164.all;
entity RS is
port(
clk : in STD_LOGIC;
R : in STD_LOGIC;
S : in STD_LOGIC;
Q : out STD_LOGIC:='0';
NQ : out STD_LOGIC:='0'
);
end RS;
--}} End of automatically maintained section
architecture RS of RS is
begin
process (clk)
begin
if clk='1' and clk'event then
if R='0' then
Q <= S ;
NQ <= not S ;
end if ;
if R='1' then
Q <= '0' ;
NQ <= '1' ;
end if ;
end if; end process;
end RS;
Для лічильника
library IEEE;
use IEEE.STD_LOGIC_1164.all;
entity lil is
port(
CLK : in STD_LOGIC;
RST : in STD_LOGIC;
Q : out STD_LOGIC_VECTOR(3 downto 0)
);
end lil;
--}} End of automatically maintained section
architecture lil of lil is
begin
process (clk)
begin
if clk='1' and clk'event then
if RST='0' then
Q <= "Q+'1'";
end if ;
if RST='1' then
Q <= "0000" ;
end if ;
end if; end process;
end lil;
Висновок: виконавши дану лабораторну роботу, я ознайомилась з принципами автоматизованого проектування ПЛІС за допомогою пакету Active-HDL, вивчила структуру VHDL-проекту, навчилася працювати з засобами управління проектом.
Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть
або зареєструйтесь.
Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!
Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!