Структура програми на мові Сі

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2024
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Інші

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

МIНIСТЕРСТВО ОСВIТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА" Лабораторна робота №2 на тему Структура програми на мові Сі Мета роботи: вивчити способи запису програм на мові Сі, ознайомитись з основними конструкціями мови Сі. Завдання лабораторної роботи: 1. Набрати (або скопіювати) наведений у роботі текст програми „SNAKE”. Для відображення шрифтів кирилиці необхідно запустити відповідний драйвер, наприклад, keyukr.com або keyrus.com. Для запуску драйвера- кирилізатора необхідно виконати тимчасовий вихід з інтегрованого середовища Borland C++ 3.1 в MSDOS за допомогою меню File/Dos shell. Далі у командному рядку необхідно набрати назву драйвера і натиснути клавішу Enter. Для повернення в інтегроване середовище Borland C++ необхідно у командному рядку набрати Exit; 2. Визначити основні структурні елементи програми: коментарі; директиви препроцесора; функції програми: головна (main) та допоміжні; прототипи функцій; оголошення типів, змінних та констант; оператори; звернення до функцій. Оформлення програми повинно відповідати вимогам структурного програмування за рахунок використання функцій, вертикального вирівнювання структурних одиниць програми, коментарів. 3. Відкомпілювати програму та виправити помилки. Виконати програму. 4. Виконати зміну вхідних параметрів програми (час роботи та швидкість руху об’єкта). Виконати повторну компіляцію та виконання програми. Проаналізувати вплив вхідних даних на якість роботи програми. 5. Оформити звіт по роботі. У звіті описати структуру досліджуваної програми та проаналізувати результати її виконання. Текс програми: #include <stdio.h> #include <conio.h> #include <math.h> #include <dos.h> #include <stdlib.h> #include <time.h> /* Директиви препроцесора для визначення макроконстант */ #define GameTime 30 /* Час роботи програми у секундах*/ #define Speed 900 /* Швидкість руху динамічного об’єкта 0..1000 */ /* Оголошення структури */ struct w {char x,y; struct w *next; struct w *before; }; /* Прототипи розроблених функцій */ void cursor_off(void); void cursor_on(void); /* Головна функція*/ void main() { /* Локальні оголошення */ int x1=10,y1=9,x2=70,y2=19,x,y,mark=0; char symbol,c,attrib,h=259,refresh; struct w *head=NULL,*tail, *p, *q,*r; time_t t1,t2; time(&t1); cursor_off(); srand(time(NULL)); /* Побудова статичного зображення екрану*/ textbackground(BLACK); textcolor(LIGHTGRAY); clrscr(); textcolor(GREEN); /* Тут буде виведено назву гри “SNAKE”*/ gotoxy(20,1); cputs(" *** * * ** * * *****"); gotoxy(20,2); cputs("* * ** * * * * * * "); gotoxy(20,3); cputs(" * * * * * * ** **** "); gotoxy(20,4); cputs(" * * * * ***** * * * "); gotoxy(20,5); cputs("* * * ** * * * * * "); gotoxy(20,6); cputs(" *** * * * * * * *****"); textcolor(LIGHTGRAY); gotoxy(20,21); cputs("Press arrows key for moving the snake."); gotoxy(7,22); cputs("If the head gets on a symbol '+' the length of the snake is increased."); gotoxy(7,23); cputs("If the head gets on a symbol '-' the length of the snake decreases."); gotoxy(15,24); cputs("Try to construct the greatest length of the snake."); textbackground(BLUE); textcolor(WHITE); x=x1-1; y=y1-1; gotoxy(x,y);putch(201); y=y1-1; for(x=x1;x<=x2;x++){gotoxy(x,y);putch(205);} x=x2+1; y=y1-1; gotoxy(x,y);putch(187); x=x2+1; for(y=y1;y<=y2;y++){gotoxy(x,y);putch(186);} x=x2+1; y=y2+1; gotoxy(x,y);putch(188); y=y2+1; for(x=x2;x>=x1;x--){gotoxy(x,y);putch(205);} x=x1-1; y=y2+1; gotoxy(x,y);putch(200); x=x1-1; for(y=y1;y<=y2;y++){gotoxy(x,y);putch(186);} window(x1,y1,x2,y2); clrscr(); for(x=1;x<=x2-x1+1;x++) for(y=1;y<=y2-y1+1;y++) if(!(y==y2-y1+1&&x==x2-x1+1)) if((float)rand()/RAND_MAX>0.9) putch('+'); else if((float)rand()/RAND_MAX>0.9) putch('-'); else putch(' '); /* Виведення початкового зображення динамічного об’єкта */ /* Функції peekb() та pokeb() забезпечують прямий доступ до відеопам’яті */ textcolor(BLACK); x=wherex(); y=wherey(); attrib=peekb(0xB800,(y1+y-2)*80*2+(x1+x-2)*2+1); // читання з пам’яті tail=(struct w*) malloc(sizeof(struct w)); tail->x=x; tail->y=y; tail->next=head; head=tail; pokeb(0xB800,(y1+head->y-2)*80*2+(x1+head->x-2)*2+1,0x30); // запис у пам’ять pokeb(0xB800,(y1+y-2)*80*2+(x1+x-2)*2, h); /* Зміна зображення динамічного об’єкта, керованого з клавіатури */ do{ if(kbhit()) { c=getch(); if(c==0)c=getch(); refresh=1; } switch(c) { case 72: y--;if(y<1) {y=1; refresh=0;} h=30; break; case 80: y++;if(y>y2-y1+1) {y=y2-y1+1; refresh=0;} h=31; break; case 75: x--;if(x<1) {x=1; refresh=0;} h=17; break; case 77: x++;if(x>x2-x1+1) {x=x2-x1+1; refresh=0;} h=16; break; default: refresh=0; } pokeb(0xB800,(y1+head->y-2)*80*2+(x1+head->x-2)*2, h); if(refresh==1) { q=(struct w*) malloc(sizeof(struct w)); q->x=x; q->y=y; q->next=head; q->before=NULL; head->before=q; head=q; symbol=peekb(0xB800,(y1+y-2)*80*2+(x1+x-2)*2); if(symbol=='+')mark++; pokeb(0xB800,(y1+head->y-2)*80*2+(x1+head->x-2)*2,h); pokeb(0xB800,(y1+head->y-2)*80*2+(x1+head->x-2)*2+1,0x30); if(head->next!=NULL) {pokeb(0xB800,(y1+head->next->y-2)*80*2+(x1+head->next->x-2)*2,' '); pokeb(0xB800,(y1+head->next->y-2)*80*2+(x1+head->next->x-2)*2+1,0x30); } if(symbol==' ') {r=tail; tail=tail->before; tail->next=NULL; pokeb(0xB800,(y1+r->y-2)*80*2+(x1+r->x-2)*2+1, attrib); free(r); } if(symbol=='-') {mark--; r=tail; if(tail->before!=head) { tail=tail->before->before; pokeb(0xB800,(y1+r->before->y-2)*80*2+(x1+ r-> before->x-2)*2+1, attrib); free(r->before); } else if(tail!=head) tail=tail->before; tail->next=NULL; pokeb(0xB800,(y1+r->y-2)*80*2+(x1+r->x-2)*2+1,attrib); free(r); } gotoxy(x,y); delay(Speed?abs(1000-Speed):10000); } time(&t2); }while(c!=27&&(t2-t1<GameTime)); /* Виведення результату гри */ textbackground(BLUE); textcolor(WHITE); clrscr(); gotoxy(25,5);cputs("GAME OVER"); gotoxy(16,6);cprintf("%s %d %s","Your prize makes",mark,"points"); getch(); cursor_on(); } /* Функція виключення курсора */ void cursor_off() { _AH=0x1; _CH=0x20; geninterrupt(0x10); } /* Функція включення курсора */ void cursor_on() { _AH=0x1; _CH=0x6; _CL=0x7; geninterrupt(0x10); } Відлагодження програми:   Висновок: на лабораторній роботі я вивчив способи запису програм на мові Сі, ознайомився з основними конструкціями мови Сі.
Антиботан аватар за замовчуванням

02.12.2012 20:12-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!