Примітиви OPENGL, основні прийоми побудови двовимірних об'єктів

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
ІКТА
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Захист інформації

Інформація про роботу

Рік:
2012
Тип роботи:
Звіт до лабораторної роботи
Предмет:
Програмування комп’ютерної графіки
Група:
ЗІ-32

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ „ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА” ІКТА Кафедра Захист інформації З В І Т До лабораторної роботи №2 з курсу: „ Програмування комп’ютерної графіки ” на тему: „ Примітиви OPENGL, основні прийоми побудови двовимірних об'єктів ” Львів – 2012 Мета роботи : знайомство з примітивами OPENGL, призначеними для виведення крапок, ліній і багатокутників. Визначення кольору об'єктів. Різні способи замальовування об'єктів. Варіант 1 Завдання: ( Варіант 1,рис. 2 ) Використовуючи примітиви бібліотек намалювати фігуру, намальовану на рис. 1. Для створення даного малюнку використаємо примітив для виведення ламаної лінії. Текст програми: using System; using System.Collections.Generic; using System.ComponentModel; using System.Data; using System.Drawing; using System.Linq; using System.Text; using System.Windows.Forms; using Tao.OpenGl; using Tao.FreeGlut; using Tao.Platform.Windows; namespace WindowsFormsApplication1 { public partial class Form1 : Form { public Form1() { InitializeComponent(); AnT.InitializeContexts(); } private void Form1_Load(object sender, EventArgs e) { Glut.glutInit(); Glut.glutInitDisplayMode(Glut.GLUT_RGB | Glut.GLUT_DOUBLE | Glut.GLUT_DEPTH); Gl.glClearColor(255, 255, 255, 1); Gl.glViewport(0, 0, AnT.Width, AnT.Height); Gl.glMatrixMode(Gl.GL_PROJECTION); Gl.glLoadIdentity(); if ((float)AnT.Width <= (float)AnT.Height) { Glu.gluOrtho2D(0.0, 25.0 * (float)AnT.Height / (float)AnT.Width, 0.0, 25.0); } else { Glu.gluOrtho2D(0.0, 20.0 * (float)AnT.Width / (float)AnT.Height, 0.0, 20.0); } Gl.glMatrixMode(Gl.GL_MODELVIEW); Gl.glLoadIdentity(); } private void button1_Click(object sender, EventArgs e) { Gl.glClear(Gl.GL_COLOR_BUFFER_BIT); Gl.glLoadIdentity(); Gl.glColor3f(255, 0, 255); Gl.glBegin(Gl.GL_LINE_STRIP); Gl.glEnd(); Gl.glFlush(); AnT.Invalidate(); Gl.glBegin(Gl.GL_LINE_STRIP); Gl.glEnd(); Gl.glEnable(Gl.GL_LINE_SMOOTH); Gl.glBegin(Gl.GL_LINE_STRIP); Gl.glVertex2d(6, 12); Gl.glVertex2d(10, 19); Gl.glVertex2d(11, 2); Gl.glVertex2d(11, 14); Gl.glVertex2d(16, 14); Gl.glVertex2d(16, 19); Gl.glVertex2d(24, 5); Gl.glEnd(); Gl.glDisable(Gl.GL_LINE_SMOOTH); } private void button3_Click(object sender, EventArgs e) { Application.Exit(); } private void button2_Click(object sender, EventArgs e) { } } } Результат виконання програми Натиснувши на кнопку “Візуалізувати” побудується малюнок: / Натиснувши на кнопку “Очистити” побудується малюнок зітреться ” / Натиснувши на кнопку “Вийти”, виконання програми завершиться. Висновок: На цій лабораторній роботі я ознайомився з примітивами OPENGL, призначеними для виведення крапок, ліній і багатокутників.
Антиботан аватар за замовчуванням

16.01.2013 12:01-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!