ЗАСОБИ СТВОРЕННЯ C#-ПРОГРАМ

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Кафедра програмного забезпечення

Інформація про роботу

Рік:
2009
Тип роботи:
Звіт до лабораторної роботи
Предмет:
Інформаційні технології
Група:
ПІ

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА" Інститут комп’ютерних наук та інформаційних технологій Кафедра програмного забезпечення ЗВІТ До лабораторної роботи № 1 На тему: “ ЗАСОБИ СТВОРЕННЯ C#-ПРОГРАМ ” З дисципліни : "Програмне забезпечення мережевих технологій " Лектор: Проф. каф. ПЗ Мельник Р.А. Львів – 2009 Тема: ЗАСОБИ СТВОРЕННЯ C#-ПРОГРАМ Мета: навчитись користуватись середовищами розробки програм мовою C#, а також засвоїти склад пакетів бібліотеки різних інструментальних засобів Завдання Оцінити можливості кожного з середовищ. Виконати порівняльний аналіз відомих засобів. Теоретичні відомості Java — об'єктно-орієнтована мова програмування, випущена компанією Sun Microsystems у 1995 році як основний компонент платформи Java. Синтаксис мови багато в чому походить від C та C++. У офіційній реалізації, Java програми компілюються у байткод, який при виконанні інтерпретується віртуальною машиною для конкретної платформи. Мета створення С#. 1. Перша компонентно-орієнтовна мова в сімействі С/С++ - розвинена система діагностики та підвищений рівень безпеки; 2. Створити альтернативу Java - зменшити відрив між простими типами та класами; - можливість створювати структурні типи, об'єктам яких не потрібно виділяти пам'ять у кучі; 3. Збільшити надійність програм та їх стійкість до помилок - автоматична сборка сміття Спільне у C#, С++ та Java. C#, C++ та Java є мовами об’єктно-орієнтованого програмування. Відмінне у C#, С++ та Java. С++ підтримує процедурну парадигму, в той час як у C# та Java немає глобальних функцій чи констант, все належить класам. Особливості реалізації Відмінне у C#, С++ та Java.  Спільне C# та Java: немає файлів заголовків, весь код вкладений в пакети чи сборки, не виникає проблем з циклічними залежностями при об'явленні одного класу перед іншим. немає глобальних функцій чи констант, все належить класам. Автоматичне керування пам'яттю.  Спільне у C# та Java: автоматична збірка сміття разом із знищенням вказівників. Арифметичні типи даних: операції, вирази, зведення типів у виразах. Більшість мов має базові типи (int, long), і вищий рівень типів, що в кінці-кінців складається з базових типів. Часто буває корисним мати можливість розглядати базові типи і вищий рівень типів однаковим чином. Наприклад, корисно мати колекції, які можуть бути як цілими, так і рядками. Smalltalk досяг цього пожертвуванням деякої ефективності та розгляданням цілих та довгих як типів типу String чи Form. Java намагається уникнути зменшення ефективності, і розглядає базові (примітивні) типи, як в C чи C++, але забезпечує подібні з виду класи для кожного примітивного - цілий упаковується Integer, double упаковується Double. Шаблони у C++ дозволяють писати код, що використовує будь-який тип, наскільки це дозволяють операції, що можна виконувати над типом. Відмінне у C#, С++ та Java  Спільне у C# та Java: Всі класи породжуються від object та повинні розташовуватись в кучі з новим ідентифікатором Бульовий тип - окремий тип, що не перетинається з арифметичним (як в С++). Це може породжувати деякі незручності при використанні, але сприяє виявленню помилок. Перевага С# - 12-байтні "десяткові" числа з плаваючою точкою Область видимості і права доступу. У C# можна помістити компоненти вихідного коду (класи, структури, делегати і т. ін.) у файли, простори імен та сборки.  Мова значно запозичила синтаксис із C і C++. Зокрема, взято за основу об'єктну модель С++, проте її модифіковано. Усунуто можливість появи деяких конфліктних ситуацій, що могли виникнути через помилки програміста та полегшено сам процес розробки об'єктно-орієнтованих програм. Ряд дій, які в С/C++ повинні здійснювати програмісти покладено на віртуальну машину. Java, передусім, розроблялась як платформо-незалежна мова, тому, вона має менше низькорівневих можливостей для роботи з апаратним забезпеченням. В разі необхідності таких дій, java дозволяє викликати підпрограми написані на інших мовах програмування. На противагу C++, Java більш об'єктно-орієнтована. Всі дані і дії групуються в класи об'єктів. Виключенням з повної об'єктності (як скажімо в Smalltalk) є примітивні типи (int, float тощо). Це було свідомим рішення проектувальників мови задля збільшення швидкості. Через це, Java не вважається повністю об'єктно-орієнтовною мовою. У Java всі об'єкти є похідними від головного об'єкту (він називається просто Object), з якого вони успадковують базову поведінку і властивості. Хоча у C++ вперше стало доступне багаторазове успадкування, але у Java можливе тільки одинарне успадкування, завдяки чому виключається можливість конфліктів між властивостями, які передаються через базові класи. Зважаючи на дуже зручний об'єктно-орієнтований дизайн, C# є гарним вибором для швидкого конструювання різних компонентів - від високорівневої бізнес логіки до системних додатків, що використовують низькорівневий код. Також слід зазначити, що C# є і Web орієнтованим - використовуючи прості вбудовані конструкції мови ваші компоненти можуть бути легко перетворені на Web сервіси, до яких можна буде звертатися з Internet за допомогою будь-якої мови на будь-якій операційній системі. Додаткові можливості і переваги перед іншими мовами приносить в C# використання передових Web технологій, таких як: XML (Extensible Markup Language) і SOAP (Simple Object Access Protocol). Середовище розробки Web сервісів дозволяє програмісту дивитися на існуючі сьогодні Web додатки, як на рідні C# об'єкти, що дає можливість розробникам співвіднести Web сервіси, що є, з їх пізнаннями в об'єктно-орієнтованому програмуванні. Висновок: На цій лабораторній роботі я ознайомився з середовищем Visual Studio 2008 . Провів порівняльну характеристику таких провідних мов програмування як С/С++, Java i C#. Я описав їх основні відмінності і функціональні можливості
Антиботан аватар за замовчуванням

28.01.2013 17:01-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!