Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2010
Тип роботи:
Звіт про виконання лабораторної роботи
Предмет:
Програмування комп’ютерної графіки

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА” Звіт про виконання лабораторної роботи №2 з курсу “ Програмування комп’ютерної графіки” Львів – 2010 Мета роботи: набути практичних навиків в складанні програм для побудови графіків в середовищі Microsoft Visual Studio C++ 2008 ЗАВДАННЯ Написати програму, яка будує в середині екрану систему координат ХY і на ній графік функції Y = F(X), якщо аргумент або параметр змінюється на проміжку [a , b] з кроком h. Варіанти беруть з таблиці 1 за вказівкою викладача. Таблиця 1. Завдання до лабораторної роботи № п/п Функція Інтервал Крок  3 y=90*cos(x+ln(x)/20) x=[0, 180] h=0.15   Список змінних, які використовуються в коді програми, та їх пояснення: Xmash, Ymash – машинні координати значень х та у які обчислюємо з даного нам рівняння на заданому проміжку; Xcen, Ycen – координати центру від яких і починаємо побудову графіка. CPoint MoveTo(int x, int y)- переміщує поточну вершину. x,y визначають координати нової поточної вершини. Повертає x- та y-координати попередньої поточної вершини як CPoint об'єкт. BOOL LineTo(int x, int y)-малює лінію з поточної вершини до вершини з координатами x, y. Поточна вершина переміщується у вершину з коордиатами x, y. При успішному виконанні функції повертає TRUE, інакше FALSE. BOOL TextOut(int x, int y, const Cstring& str)- виводить стрічку на екран. х,y задають координати початкової вершини виведення тексту. Str об'єкт типу Cstring, який містить текст для виведення. При успішному виконанні функція повертає TRUE, інакше FALSE. Xmash, Ymash, Xcen, Ycen- змінні типу int. D_Xmash, D_Ymash, D_Yreal, D_Xreal, Ymax, Ymin, x, y, Kx, Ky- змінні типу double. Блок-схема алгоритму програми:   Остаточна версія програми: #include "stdafx.h" #include "Lab2.h" #include "ChildView.h" #include "math.h" #ifdef _DEBUG #define new DEBUG_NEW #endif // CChildView CChildView::CChildView() { } CChildView::~CChildView() { } BEGIN_MESSAGE_MAP(CChildView, CWnd) ON_WM_PAINT() END_MESSAGE_MAP() // CChildView message handlers BOOL CChildView::PreCreateWindow(CREATESTRUCT& cs) { if (!CWnd::PreCreateWindow(cs)) return FALSE; cs.dwExStyle |= WS_EX_CLIENTEDGE; cs.style &= ~WS_BORDER; cs.lpszClass = AfxRegisterWndClass(CS_HREDRAW|CS_VREDRAW|CS_DBLCLKS, ::LoadCursor(NULL, IDC_ARROW), reinterpret_cast<HBRUSH>(COLOR_WINDOW+1), NULL); return TRUE; } void CChildView::OnPaint() { CPaintDC dc(this); int Xmash, Ymash, Xcen, Ycen; double D_Xmash, D_Ymash, D_Yreal, D_Xreal; double x, y, Kx, Ky; Xcen=40; Ycen=344; dc.MoveTo(0, Ycen); dc.LineTo(1366, Ycen); dc.MoveTo(Xcen,0); dc.LineTo(Xcen,768); // Знаходження коефіцієнтів розширення double Ymax, Ymin; for(x=0; x<=180; x=x+0.15) { y=90 * cos(x+log(x)/20); D_Ymash = Ycen - y; Ymax=80; Ymin=0; if(y>Ymax) y=Ymax; if(y<Ymin) y=Ymin; } D_Yreal=Ymax-Ymin; D_Ymash=Ycen-D_Yreal; Ky=D_Ymash/D_Yreal; D_Xreal=1360; D_Xmash=Xcen+D_Xreal; D_Xreal=180+Xcen; Kx=D_Xmash/D_Xreal; // Побудова графіка Ymax=Ycen, Ymin=Ycen; for(x=0; x<=180; x=x+0.15) { y=90 * cos(x+log(x)/20); Xmash = Xcen + x*Kx; Ymash = Ycen - y*Ky; { dc.LineTo(Xmash, Ymash); dc.MoveTo(Xmash, Ymash); } } // Малюємо > на Y dc.MoveTo(Xcen, 0); dc.LineTo(Xcen-15, 15); dc.MoveTo(Xcen, 0); dc.LineTo(Xcen+15, 15); // Малюємо > на X dc.MoveTo(1365, Ycen); dc.LineTo(1350, Ycen+10); dc.MoveTo(1365, Ycen); dc.LineTo(1350, Ycen-10); // Підписуємо осі координат const CString Xstring("X"); dc.TextOutW(1340, Ycen+15, Xstring); const CString centr("0"); dc.TextOutW(Xcen-15, Ycen+4, centr); const CString Ystring("Y"); dc.TextOutW(Xcen-20, 0, Ystring); for(int r=-100; r<=100; r+=10) { dc.MoveTo(Xcen-5, Ycen + r * Ky); dc.LineTo(Xcen+5, Ycen + r * Ky); } for(int q=0; q<=180; q=q+10) { dc.MoveTo(Xcen + q * Kx, Ycen-10); dc.LineTo(Xcen + q * Kx, Ycen+10); } //підписуємо осі координат const CString Y1("20"); dc.TextOutW(Xcen-25,Ycen-20*Ky, Y1); const CString Y2("40"); dc.TextOutW(Xcen-25,Ycen-40*Ky, Y2); const CString Y3("60"); dc.TextOutW(Xcen-25,Ycen-60*Ky, Y3); const CString Y4("80"); dc.TextOutW(Xcen-25,Ycen-80*Ky, Y4); const CString Y5("90"); dc.TextOutW(Xcen-25,Ycen-90*Ky, Y5); const CString Y6("-20"); dc.TextOutW(Xcen-25,Ycen+20*Ky, Y6); const CString Y7("-40"); dc.TextOutW(Xcen-25,Ycen+40*Ky, Y7); const CString Y8("-60"); dc.TextOutW(Xcen-25,Ycen+60*Ky, Y8); const CString Y9("-80"); dc.TextOutW(Xcen-25,Ycen+80*Ky, Y9); const CString Y10("-90"); dc.TextOutW(Xcen-25,Ycen+90*Ky, Y10); const CString X1("10"); dc.TextOutW(Xcen+10*Kx,Ycen+5, X1); const CString X2("20"); dc.TextOutW(Xcen+20*Kx,Ycen+5, X2); const CString X3("30"); dc.TextOutW(Xcen+30*Kx,Ycen+5, X3); const CString X4("40"); dc.TextOutW(Xcen+40*Kx,Ycen+5, X4); const CString X5("50"); dc.TextOutW(Xcen+50*Kx,Ycen+5, X5); const CString X6("60"); dc.TextOutW(Xcen+60*Kx,Ycen+5, X6); const CString X7("70"); dc.TextOutW(Xcen+70*Kx,Ycen+5, X7); const CString X8("80"); dc.TextOutW(Xcen+80*Kx,Ycen+5, X8); const CString X9("90"); dc.TextOutW(Xcen+90*Kx,Ycen+5, X9); const CString X10("100"); dc.TextOutW(Xcen+100*Kx,Ycen+5, X10); const CString X11("110"); dc.TextOutW(Xcen+110*Kx,Ycen+5, X11); const CString X12("120"); dc.TextOutW(Xcen+120*Kx,Ycen+5, X12); const CString X13("130"); dc.TextOutW(Xcen+130*Kx,Ycen+5, X13); const CString X14("140"); dc.TextOutW(Xcen+140*Kx,Ycen+5, X14); const CString X15("150"); dc.TextOutW(Xcen+150*Kx,Ycen+5, X15); const CString X16("160"); dc.TextOutW(Xcen+160*Kx,Ycen+5, X16); const CString X17("170"); dc.TextOutW(Xcen+170*Kx,Ycen+5, X17); const CString X18("180"); dc.TextOutW(Xcen+180*Kx,Ycen+5, X18); } Результат роботи програми:  Висновок: При виконанні даної лабораторної роботи я набув практичних навиків у скаданні програм для побудови графіків у середовищі Microsoft Visual Studio C++ 2008
Антиботан аватар за замовчуванням

28.01.2013 18:01-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!