Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2011
Тип роботи:
Звіт про виконання лабораторної роботи
Предмет:
Програмування комп’ютерної графіки

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА” Звіт про виконання лабораторної роботи №4 з курсу “ Програмування комп’ютерної графіки” Львів – 2011 Мета роботи: набути практичних навиків в складанні програм для побудови рухомих зображень на екрані комп’ютера за допомогою матричних перетворень. ЗАВДАННЯ Написати програму мовою С++,що дозволяє сформувати на екрані комп’ютера рухоме зображення, використовуючи матричні операції. Таблиця 1. Завдання до лабораторної роботи № варіанту Структура зображення Пояснення  3  d a Рух кульки по видимому ромбовидимму контуру проти годинникової стрілки. Кольори кульки і контуру різні. Параметри: d=18; a=50   Список змінних, які використовуються в коді програми, та їх пояснення: K, C, d, r, a, f, x, y, x1, y1, x2, y2, x3, y3, i, f- змінні типу double. BOOL Rectangle(int x1,int y1,int x2,int y2 )- малює прямокутник х1, у1 задають координати верхнього лівого кута, а х2, у2 правого нижнього кута прямокутника. При успішному виконанні функція повертає TRUE, інакше FALSE. BOOL Ellipse(int x1,int y1,int x2,int y2 )- малює еліпс х1, у1 задають координати верхнього лівого кута, а х2, у2 правого нижнього кута прямокутника, який визначає розміри еліпса. При успішному виконанні функція повертає TRUE, інакше FALSE. BOOL CreateSolidBrush(COLORREF crColor )-ініціалізує суцільний пензель заданими атрибутами. crColor задає колір пензля. Блок-схема алгоритму програми:  Остаточна версія програми: // ChildView.cpp : implementation of the CChildView class // #include "stdafx.h" #include "lab 4.h" #include "ChildView.h" #ifdef _DEBUG #define new DEBUG_NEW #endif // CChildView CChildView::CChildView() { } CChildView::~CChildView() { } BEGIN_MESSAGE_MAP(CChildView, CWnd) ON_WM_PAINT() END_MESSAGE_MAP() // CChildView message handlers BOOL CChildView::PreCreateWindow(CREATESTRUCT& cs) { if (!CWnd::PreCreateWindow(cs)) return FALSE; cs.dwExStyle |= WS_EX_CLIENTEDGE; cs.style &= ~WS_BORDER; cs.lpszClass = AfxRegisterWndClass(CS_HREDRAW|CS_VREDRAW|CS_DBLCLKS, ::LoadCursor(NULL, IDC_ARROW), reinterpret_cast<HBRUSH>(COLOR_WINDOW+1), NULL); return TRUE; } #include "math.h" void CChildView::OnPaint() { CPaintDC dc(this); // device context for painting // TODO: Add your message handler code here // Do not call CWnd::OnPaint() for painting messages double K = 4; double C = 20 * K; double d = 18 * K; double r = d / 2.0; double a = 50 * K; double f = 100; int sleep = 3; double n32 = sqrt(3.0) / 3.45; CPoint p[4]; p[0].x = C; p[0].y = C + (n32 * a); p[1].x = C + a / 2.0; p[1].y = C; p[2].x = C + a; p[2].y = C + (n32 * a); p[3].x = C + a / 2.0; p[3].y = C + 2*(n32 * a); dc.Polygon(p,4); double x,y, x1,y1,x2,y2,x3,y3; x = a / f / 2.0; y = n32 / f; CBrush bBlue; bBlue.CreateSolidBrush(RGB(0, 120, 0)); x1 = p[0].x - r; y1= p[0].y - r; x2 = p[0].x + r; y2= p[0].y + r; dc.SelectStockObject(NULL_PEN); dc.SelectObject(bBlue); dc.Ellipse(x1,y1, x2,y2); for (int i = 0; i < f*4; i++) { if (i > 0 && i <= f) { x = a / f / 2.0; y = a * n32 / f; } if (i > f && i <= f*2) { x = a / f / 2.0; y = -a * n32 / f; } if (i > f*2 && i <= f*3) { x = -a / f / 2.0; y = -a * n32 / f; } if (i > f*3 && i <= f*4) { x = -a / f / 2.0; y = a * n32 / f; } x1 += x; y1 += y; x2 += x; y2 += y; dc.SelectStockObject(WHITE_BRUSH); dc.SelectStockObject(NULL_PEN); dc.Rectangle(0,0, 1000,1000); dc.SelectStockObject(BLACK_PEN); dc.Polygon(p,4); dc.SelectStockObject(NULL_PEN); dc.SelectObject(bBlue); dc.Ellipse(x1,y1, x2,y2);; Sleep(sleep); GdiFlush(); } } Результат роботи програми:  Висновок: При виконанні даної лабораторної роботи я набув практичних навиків у скаданні програм для побудови рухомих зображень на екрані комп’ютера за допомогою матричних перетворень у середовищі Microsoft Visual Studio C++ 2008. Список змінних, які використовуються в коді програми, та їх пояснення: Xmash, Ymash – машинні координати значень х та у які обчислюємо з даного нам рівняння на заданому проміжку; Xcen, Ycen – координати центру від яких і починаємо побудову графіка. CPoint MoveTo(int x, int y)- переміщує поточну вершину. x,y визначають координати нової поточної вершини. Повертає x- та y-координати попередньої поточної вершини як CPoint об'єкт. BOOL LineTo(int x, int y)-малює лінію з поточної вершини до вершини з координатами x, y. Поточна вершина переміщується у вершину з коордиатами x, y. При успішному виконанні функції повертає TRUE, інакше FALSE. BOOL TextOut(int x, int y, const Cstring& str)- виводить стрічку на екран. х,y задають координати початкової вершини виведення тексту. Str об'єкт типу Cstring, який містить текст для виведення. При успішному виконанні функція повертає TRUE, інакше FALSE. Xmash, Ymash, Xcen, Ycen- змінні типу int. D_Xmash, D_Ymash, D_Yreal, D_Xreal, Ymax, Ymin, x, y, Kx, Ky- змінні типу double.
Антиботан аватар за замовчуванням

28.01.2013 18:01-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!