Освоєння методів та властивостей в середовищі програмування Delphi.

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
КН
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2007
Тип роботи:
Інші
Предмет:
Методи та засоби КІТ

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Національний університет Львівська політехніка Кафедра ПЗ До лабораторної роботи №1 З курсу “Методи та засоби КІТ” На тему: Освоєння методів та властивостей в середовищі програмування Delphi. Тема: Освоєння методів та властивостей в середовищі програмування Delphi. Мета: Ознайомитись з середовищем програмування Delphi, вивчити властивості компонент, які містяться у цьому середовищі програмування. Середовище Delphi є об’єктно – орієнтованим середовищем програмування. Уся робота в цьому середовищі базується на нанесенні компонент на уже готову форму. Кожний компонент, який ми поміщаємо на цю форму, має своє віддзеркалення у вікні Інспектора Об'єктів (Object Inspector). Object Inspector має дві “колонки” - “Properties” (Властивості) і “Events” (Події). Створення програми в Delphi зводиться до нанесення компонент на форму, як уже й було сказано (яка, до речі, також є компонентом) і настройці взаємодії між ними шляхом: зміни значення властивостей цих компонент написання адекватних реакцій на події.  В процесі виконання лабораторної роботи я використовував такі компоненти, як: MainMenu дозволяє нам помістити головне меню в програму. При приміщенні MainMenu на форму це виглядає, як просто ікона. Ікони даного типу називають "невидимими компонентом", оскільки вони невидимі під час виконання програми. Створення меню включає три кроки: (1) приміщення TMainMenu на форму, (2) виклик Дизайнера Меню через властивість Items в Інспекторі Об'єктів, (3) визначення пунктів меню в Дизайнері Меню. StaticText служить для відображення тексту на екрані. Ми можемо змінити шрифт і колір мітки, якщо двічі клацнемо на властивість Font в Інспекторі Об'єктів. Ми побачимо, що це легко зробити і під час виконання програми. ВitBtn - кнопка на зразок ТВutton, проте на ній можна розмістити картинку (glyph). ТВitBtn має декілька приречених типів (bkClose, bkOK ), при виборі яких кнопка приймає відповідний вигляд. PopUpMenu дозволяє нам помістити спливаюче меню.Має такі самі властивості як MainMenu TrackBar-дозволяє задавати певне значення за значенням повзунка Panel-дозволяє поміщати об’єкти на панель так як на форму. В більшості випадків використовується для дизайну Memo-текстове поле, можна вводити текст в рядками  procedure TForm1.FormActivate(Sender: TObject); var i:byte; begin form1.AlphaBlendValue:=1 ; for i:=20 to 255 do begin form1.Repaint; form1.AlphaBlendValue:=i; application.ProcessMessages; end; end; procedure TForm1.N1Click(Sender: TObject); var i:byte; begin form1.AlphaBlendValue:=255 ; for i:=255 downto 20 do begin form1.Repaint; form1.AlphaBlendValue:=i; application.ProcessMessages; end; close; end; procedure TForm1.N3Click(Sender: TObject); begin form2.ShowModal; end; procedure TForm1.N4Click(Sender: TObject); begin showmessage(edit1.Text); end; procedure TForm1.N5Click(Sender: TObject); begin Form1.Caption:=edit1.Text; end; procedure TForm1.N6Click(Sender: TObject); begin Form1.Caption:=edit1.Text; end; procedure TForm1.N7Click(Sender: TObject); begin close; panel1.Width:=TrackBar1.Position; panel1.Height:=TrackBar1.Position; end; Вікно_1:  Вікно_3:  Висновок: На цій лабораторній роботі я ознайомився із середовищем програмування Delphi, вивчив компоненти, які знаходяться у цьому середовищі та їхні властивості.
Антиботан аватар за замовчуванням

10.02.2013 23:02-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!