Ознайомлення із середовищем візуального програмування Delphi

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2010
Тип роботи:
Звіт до лабораторної роботи
Предмет:
Застосування засобів об’єктно-орієнтованого програмування у лінгвістичних задачах
Група:
ПРЛ

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Міністерство освіти та науки України НУ „Львівська політехніка” Звіт до лабораторної роботи №2 з курсу: «Застосування засобів об’єктно-орієнтованого програмування в лінгвістичних задачах» на тему: «Ознайомлення із середовищем візуального програмування Delphi» Мета роботи: Познайомитися із середовищем візуального програмування Delphi і одержати практичні навички роботи в ньому. Основою Delphi є графічне середовище розробки додатків, яке називається інтегрованим середовищем розробки (Integrated Development Environment, IDE ). Після завантаження Delphi на екрані відкриваються чотири вікна IDE: головне вікно, вікно проектувальника форм, вікно редактора коду, вікно інспектора об'єктів. Головне вікно складається з трьох частин: меню, панелі інструментів і палітри компонентів. У палітрі компонентів відображаються компоненти, за допомогою яких користувач створює свої додатки. У вікні проектувальника форм відображається форма як візуальний об'єкт. Тут визначається, як буде виглядати ваш додаток з погляду користувача, і створюється графічний інтерфейс користувача. Вибирають компоненти з палітри компонентів і перетаскують їх у форму, використовуючи мишу для точного розташування і визначення розмірів компонента. З допомогою інспектора об'єктів Object Inspector можна змінювати властивості компонентів форми і визначати події, на які повинна реагувати форма чи її компоненти. Вікно інспектора об'єктів має дві вкладки: Properties – властивості і Events – події. У вікні редактора коду можна вводити розроблений код чи редагувати згенерований Delphi код для компонентів розробленої форми. Події – це властивості процедурного типу, призначені для створення користувальницької реакції на ті чи інші вхідні впливи. Усі події в Delphi прийнято іменувати з ”On”. Клацнувши в Інспекторі об'єктів на закладці Events у поле будь-якої події, одержують в програмі заготівку методу – оброблювача цієї події. При цьому його ім'я буде складатися з імені поточного компонента й імені події (без “On”), а відноситися він буде до поточного на формі. Заготівку оброблювача події OnClick можна також одержати двічі клацнувши по розміщеній на формі кнопці. Оскільки події – це властивості об'єкта, їхнє значення можна змінювати під час виконання програми. Ця можливість називається делегуванням. Форма в Delphi- це синонім вікна. Будь-яка програма має як мінімум одну форму. Вона з'являється на екрані в момент старту програми. Для підключення нової форми до проекту досить звернутися до репозиторию і вибрати потрібний різновид форми. Підключення нової форми до проекту приводить до того, що менеджер проекту розміщає її в списку автоматично створюваних форм(вікно Project Option, сторінка Forms, список Auto-create forms). Для того, щоб форма не створювалася автоматично в момент старту програми, необхідно перенести її в список Available forms. У цьому випадку форма створюється в міру необхідності. У момент старту програми на екрані показується тільки одна – головна форма. Кожне наступне вікно стає видно тільки після виклику його методу Show чи ShowModal. Основний спосіб, використовуваний для закриття форми - це виклик методу procedure Close.e Close. Усередині методу Close у першу чергу викликається метод function CloseQuery:boolean. Для закриття форми необхідно, щоб функція CloseQuery повернула True. Для перевірки на можливість закриття CloseQuery викликає оброблювач події OnCloseQuery:TCloseQueryEvent; TCloseQueryEvent-це процедурний тип: TCloseQueryEvent=procedure(Sender:TObject;Var CanClose:boolean) of object; Ви повинні в оброблювачі події перевірити можливість закриття форми і повернути потрібне значення в параметрі CanClose. Останнім при знищенні форми ініціюється подія OnDestroy:TNotifyEvent; Тут програміст може передбачити необхідні дії, наприклад записати значення у файл. Хід роботи Частина 1. Етап 1. Етап 2.   Етап3.  Частина 2.   Висновок: У цій роботі я створила найпростіші додатки, що містять кнопки і найпростіші компоненти для висновку тексту, а також визначила деякі оброблювачі подій, виконавши все в три етапи. А також я розробила форму по обрахунку квадратного рівняння.
Антиботан аватар за замовчуванням

17.02.2013 19:02-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!