Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2024
Тип роботи:
Методичні вказівки
Предмет:
Інформаційні технології у видавничій справі

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Міністерство освіти і науки України Національний університет «Львівська політехніка» Кафедра АСУ Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни Інформаційні технології у видавничій справі Для студентів бакалаврського рівня підготовки по спеціальності «Видавничо-поліграфічна справа» (шифр - 0927) Лабораторна робота №8 РОБОТА З ТЕКСТОМ Мета роботи: ознайомитися з основними можливостям роботи з текстом Теоретичні відомості 1. Робота з текстом в Adobe Illustrator Прийоми роботи з текстом у всіх графічних пакетах аналогічні — інструменти для створення і введення тексту, а також для визначення його параметрів, у принципі, схожі: завжди можна вибрати той або інший шрифт, змінити його розмір і зображення, перемістити створений текстовий блок і визначити колір тексту в цілому, виконати обтікання текстом графічних об'єктів і т.п. Проте Adobe Illustrator має значно більше можливостей по обробці тексту, а багато результатів досягаються набагато простіше і швидше. Інструменти роботи з текстом дозволяють не тільки створювати текстові об'єкти, але і оперувати ними як векторними контурами і розміщувати їх уздовж будь-якої кривої виконувати обтікання текстом графічних об'єктів, заповнювати текстом блоки довільної форми оформляти текст за допомогою кистей, градієнтних і текстурованих заливок, створювати різні варіанти окантовки тексту і багато що інше. Під іконою інструменту Текст (Type Tool) ховається ціла серія текстових інструментів що істотно полегшують роботу: Type Tool (Текст по горизонталі), Area Type Tool (Текст усередині області), Path Type Tool (Текст по дорозі), Vertical Type Tool (Текст по вертикалі), Vertical Area Type Tool (Текст по вертикалі усередині області), Vertical Path Type Tool (Текст по вертикалі по шляхи). Проте загальноприйнята технологія роботи: вибрати інструмент, клацнути на екрані в місці введення тексту і ввести текст — діє тільки для двох з них — Type Tool і Vertical Type Tool, при виборі всієї решти інструментів підхід повинен бути іншим. За умовчанням створюваний текст має шрифт Arial Cyrillic regular і розмір 12 пунктів, для зміни яких необхідно виділити введений текст, клацнути на ньому правою кнопкою і вибрати із спливаючого меню потрібні шрифт і розмір. Текст створюється у вигляді звичайного векторного об'єкту, який можна виділити інструментами Direct Selection або Selection і застосувати до нього необхідні перетворення. 7.1 Розміщення тексту по вертикалі Слід визнати, що текст розміщується по вертикалі не так часто, але іноді до такого варіанту все-таки вдаються, наприклад при створенні логотипів, банерів і інших подібних графічних елементів. Виберіть інструмент Vertical Type Tool (Текст по вертикалі) і введіть текст. Можна повернути текст на 180°, клацнувши на ньому правою кнопкою і вибравши команду Transform=>Rotate (Трансформация=>Поворот), а потім викличте панель Character (Гарнітура). Щоб відкрити дану панель, виділіть текст, клацніть правою кнопкою миші і виберіть команду Size=>Other (Размер=>Другие) — панель відкриється, але в скороченому варіанті. Можна відкрити її і натисненням комбінації клавіш Ctrl+T. Щоб побачити всі опції в палітрі Character, клацніть на кнопці Show Options (Показати опції), панелі, що знаходиться в правому верхньому кутку. Виберіть шрифт і його розмір, а потім відформатуйте створений текст, перейшовши на вкладку Paragraph (Абзац) і клацнувши на кнопці Align Center (Вирівняти по центру). 7.2 Розміщення тексту по кривій Простій і зручний інструмент роботи з текстом Path Type Tool, що знаходиться у випадному меню панелі Type Tool, дозволяє розташовувати текст практично по будь-якому шляху. Для прикладу інструментом Pen (Перо) створіть шлях довільної форми, наприклад як на мал. 1, — звернете увагу, що у створюваної кривої повинні бути відсутніми як заливка (Fill), так і межа (Stroke). Після цього виберіть інструмент Path Type Tool, клацніть на початку кривою і наберіть потрібний текст (мал. 2). Виділіть текст і відкоректуйте його параметри (шрифт, розмір, колір і ін.).  Мал. 1 Зовнішній вигляд кривої  Мал. 2 Ввід тексту по кривій  Мал. 3 Переміщення тексту по кривій  Мал. 4 Початковий вигляд кнопки  Мал. 5 Створення форми на поверхню кнопки  Мал. 6 Кнопка з тестом розташованим зовні над контуром  Мал. 7 Кнопка з тестом розташованим всередині по контуру  Мал. 8 Зміна розташування тексту по кривій Цілком можливо, що набраний текст виявиться невдало розташованим на кривій. Поправити ситуацію дуже просто — виберіть інструмент Direct Selection, встановіть мишу на перпендикулярний відрізок на початку тексту і переміщайте текст по шляху, утримуючи натиснутою ліву кнопку миші (мал. 3). Великою популярністю користується розміщення тексту по колу. Розглянемо даний варіант на прикладі звичайної кнопки (мал. 4). Створіть поверх кнопки новий контур у вигляді кола (мал. 5) а шар з кнопкою зробіть на якийсь час невидимим (щоб кнопка не заважала роботі), виберіть інструмент Path Type Tool, клацніть в будь-якому місці на межі кола, наберіть потрібний текст і відкоректуйте його параметри і положення. Можливо, результат виглядатиме так само, як на мал. 6. З таким же успіхом текст можна розмістити по контуру і усередині кнопки — для цього достатньо зменшити розміри кола-контура і перемістити її потрібним чином (мал. 7). А можна піти і іншим шляхом. Для переміщення тексту відносно кривій існує спеціальна опція Baseline Shift (Зсув щодо основної лінії) в панелі Character — досить встановити для опції Baseline Shift негативне значення і текст буде зміщене по іншу сторону кривої. Правда, для того щоб текст виглядав пропорційно по відношенню до кнопки, в тій же панелі Character потрібне зменшити його розмір (мал. 8). Результат виглядатиме так само, як і у попередньому випадку. У палітрі Character є і інші цікаві можливості зміни положення тексту — можна, наприклад змінити відстань між символами, відредагувавши значення у вікні Tracking (Трекинг) (мал. 9). Іноді буває необхідно, щоб текст розташовувався не у верхній частині кола, а в нижній. Якщо просто його повернути, то текст виявиться таким, що стоїть вверх ногами. Щоб одержати нормальне положення тексту, виділіть його інструментом Selection і перетягнете відрізок, що відзначає почало тексту, так щоб текст розмістився потрібним чином (мал. 10). При бажанні нескладно розташувати текст і всередині кнопки, змінивши значення в полі Baseline Shift (Зсув щодо основної лінії) — в даному прикладі підійшло значення рівне 9,15 пикселов. У результаті кнопка стала нагадувати ту, що показана мал. 11.  Мал. 9 Зміна міжбуквенної відстані  Мал. 10 Кнопка з тестом розташованим по контуру зовні кнопки  Мал. 11 Кнопка з тестом розташованим всередині кнопки Цікавий варіант розміщення тексту по спіралі. Щоб випробувати його, скористайтеся інструментом Spiral (Спіраль) і створіть спіраль з достатньо великою кількістю витків, наприклад як на мал. 12. Виберіть інструмент Path Type Tool, клацніть в будь-якому місці на межі кола наберіть потрібний текст і відкоректуйте його параметри і положення. Можливо, результат буде нагадувати мал. 13. Ще ефектніше виглядає розташований по спіралі текст, розмір якого плавно зменшується при переміщенні всередину спіралі. Цього ефекту нескладно добитися, якщо при активізованому інструменті Path Type Tool послідовно вибирати фрагменти тексту і зменшувати в них розмір тексту (Font Size) на 1 пиксел в панелі Character. У результаті текст стане нагадувати той, що представлений на мал. 14. Ще цікавіше він виглядатиме на відповідному текстурованому фоні (мал. 15).  Мал. 12 Спіральна крива  Мал. 13 Текст написаний вздовж спіралі  Мал. 14 Ефект зменшення тексту  Мал. 15 Добавлення текстури 7.3 Розміщення тексту усередині області Якщо необхідно вписати текст всередину обмеженої області, то це нескладно здійснити при допомоги інструменту Area Type Tool (Текст усередині області). Для прикладу спробуємо створити звичайне винесення. Сформуйте форму у вигляді того, що округляє прямокутника, додайте в її нижній частині дві нові вузлові точки інструментом Pen (Перо) і витягніть ліву з них у вигляді направляючого куточка винесення. Можливо, у вас вийде винесення що нагадує показану на мал. 16. Якщо її використовувати як форму для заповнення текстом, то в подальшому не можна буде оформити її межу і заливку. Тому зробіть другу копію винесення — скопіюйте винесення в буфер обміну, а потім вставте на передній план командою Edit=>Paste in Front (Редактирование=>Вставить на передній план). Виділіть одне з винесень інструментом Direct Selection, активізуйте інструмент Area Type Tool (Текст усередині області), клацніть мишею на межі області і введіть текст. Результат може нагадувати мал. 17 — звернете увагу, що завдяки другій копії винесення після введення тексту межа винесення не зникла, що відбулося в осоружному випадку.  Мал. 16 Зовнішній вигляд виноски  Мал. 17 Вставка тексту  Мал. 18 Зміна розмірів виноски  Мал. 19 Центрування тексту  Мал. 20 Додавання текстури Очевидно, що розмір винесення був вибраний невдало для даного тексту, тому послідовно виділіть кожне з винесень — порожній з чорною межею і винесення з текстом без межі — і зміните їх розміри (мал. 18). Потім розмістите текст по центру, викликавши натисненням комбінації клавіш Ctrl+T панель Character, перейдіть на вкладку Paragraph і клацніть на кнопці Align Center (Вирівняти по центру) (мал. 19). І наприкінці підберіть більш відповідний шрифт і заливку для копії винесення і накладіть тінь командою Effect=>Stylize=>Drop Shadow (Эффект=>Стилизация=>Наложение тіні). Можливо, у результаті ваше винесення буде схоже на ту, що представлена на мал. 20. 7.4 Об'ємний текст з Blend-ефектом Використання технології живих переходів дозволяє на основі двох зразків тексту різного забарвлення різного розміру і вдало розташованих створювати об'ємний текст за рахунок побудови серії проміжних об'єктів з характеристиками, що забезпечують плавний перехід від одних об'єктів до іншим. Для прикладу надрукуйте довільний текст, наприклад такий, як представлений на мал. 21. Потім створіть його копію і вставте її на задній план командою Edit=>Paste in Back (Редактирование=>Вставить на задній план). Змініть колір у копії тексту, злегка менште розмір шрифту (мал. 22) і перемістите приблизно так, як показано на мал. 23.  Мал. 21 Вихідний текст з параметрами  Мал. 22 Копія тексту з його параметрами  Мал. 23 Два написи відносно один одного Послідовно розбийте обидві копії тексту на окремі векторні контури, кожного разу виділяючи потрібну копію тексту і застосовуючи команду Type=>Create Outlines (Тип=>Создать контур), — ця операція дозволяє перекласти текст в криві і тим самим створити окремі векторні контури кожної букви (мал. 24). Виділіть обидві копії тексту інструментом Direct Selection, потім двічі клацніть на інструменті Blend (Зв'язок) і у вікні параметрів, що відкрилося, встановіть blend-опції приблизно як на мал. 25. Зв'яжіть верхні ліві вузлові точки перших букв копій тексту. У результаті дві незалежні копії тексту стануть зовні єдиним тривимірним об'єктом, приблизно таким, як представлений на мал. 26.  Мал. 24 Контур для кожної букви  Мал.25 blend-перехід  Мал.26 Зовнішній вигляд об’ємного тексту 7.5 Градієнтний текст Звичайним способом закрасити текст градієнтною заливкою не вдається. Проте деякі технічні прийоми допоможуть добитися даного ефекту. Для прикладу надрукуйте початковий текст (мал. 27) — зверніть увагу, що букви в тексті не повинні мати жирне зображення і повинні знаходитися на достатній відстані один від одного, тому в панелі Character значення параметра Tracking (Трекинг) доведеться зробити достатньо великим. Виділіть текст і перетворіть його на окремий векторний контур за допомогою команди Type=>Create Outlines (Тип=>Создать контур), встановіть в вікні Fill (Заповнення) відповідний варіант градієнтної заливки (мал. 28).  Мал.27 Вихідний текст з параметрами  Мал.28 Результат заливки градієнтом Щоб букви виглядали ефектніше, непогано обвести їх, скориставшись командою Object=>Path=>Offset Path. (Объект=>Путь=>Смещение шляхи) при параметрах приблизно як на мал. 29. Зовнішній вигляд тексту зміниться — букви стануть ширшими, а їх межа згладиться (мал. 30). І наприкінці додайте межу (Stroke) відповідного кольору до внутрішніх контурів букви, заздалегідь виділивши їх інструментом Direct Selection при натиснутій клавіші Shift (мал. 31). Можливо, кінцевий результат нагадуватиме мал. 32.  Мал.29 Налаштування параметрів  Мал.30 Обвідка контуру по шляху  Мал.31 Виділення внутрішніх контурів букв  Мал.32 Результат 7.6 Текст з тінню Створити звичайний текст з додаванням тіні в програмі Illustrator не складає труднощів дякуючи наявності відповідних ефектів з групи Stylize або SVG Filter. Надрукуйте текст (мал. 33) потім закрасіть його відповідним чином, наприклад застосувавши команду Type=>Create Outlines (Тип=>Создать контур) і затока відповідним градієнтом (мал. 34). Після цього накладете тінь, застосувавши наприклад, команду Effect=>SVG Filter=>AI Shadow_1 (Эффект=>SVG-фильтр=>Тень), і текст стане нагадувати той, що представлений на мал. 35.  Мал.33 Вихідний текст  Мал.34 Заливка градієнтом  Мал.35 Текст з тінню Складніше йде справа, якщо потрібно згенерувати градієнтну або текстуровану тінь. Але і це можливо, правда не для будь-якого тексту такий варіант тіні виглядатиме вдало. Для прикладу надрукуйте довільний текст, наприклад як на мал. 36. Зробіть копію шару з текстом, вибравши з спливаючого меню палітри Layer команду Duplicate Layer (Дублювати шари). Виділіть в палітрі шарів нижній шар з текстом — це і буде тінь, двічі клацніть на інструменті Shear Tool (Нахил) і встановите параметри нахилу тексту приблизно відповідно до мал. 37. Результат нагадуватиме мал. 38. Після цього перетворите текст, лежачий в нижньому шарі (передбачувану тінь), в криві командою Type=>Create Outlines (Тип=>Создать контур), залийте його відповідним градієнтом і при необхідності трохи змістите. Можливо, отриманий результат нагадуватиме мал. 39.  Мал.36 Вихідний текст  Мал.37 Налаштування параметрів  Мал.38 Текст після нахилу копії  Мал.39 Заливка нахилу градієнтом 7.7 Текст, оформлений кистю Закрасити кистю звичайний надрукований текст неможливо. Проте це вдасться зробити, якщо заздалегідь перетворити текст на окремий векторний контур. Спробуємо виконати це на практиці— надрукуйте довільний текст (мал. 40) і застосуйте команду Type=>Create Outlines (Тип=>Создать контур). Потім встановите для тексту варіанти заливки і межі і підберіть кисть, при використанні якої текст виглядатиме ефектно, наприклад гроно Dry Lnk. Цілком можливо що результат нагадуватиме мал. 41. Украй важливо вдало підібрати заливки (Fill) і межі (Stroke ) — в даному випадку вибрані зелений і білий кольори відповідно. І наприкінці накладете тінь командою Effect=>Stylize=>Drop Shadow (Эффект=>Стилизация=>Наложение тіні) при параметрах приблизно як на мал. 42. Можливо, у результаті текст буде схожий на той, що представлений на мал. 43.  Мал.40 Вихідний текст  Мал.41 Текст після малювання його кісточкою Dry Link  Мал.42 Налаштування параметрів тіні  Мал.43 Кінцевий результат 7.8 Ефекти із спотворенням тексту Adobe Illustrator дозволяє робити написи ефектнішими, спотворюючи їх форму. Для прикладу створіть довільний текст, перетворіть його на окремий векторний контур командою Type=>Create Outlines (Тип=>Создать контур) і заповните відповідним градієнтом (мал. 44). Виділіть всі букви в написи інструментом Direct Selection при натиснутій клавіші Shift, скористайтеся командою Effect=>Warp (Эффект=>Деформация) і виберіть відповідний варіант деформації. У даному прикладі був встановлений варіант Arc Upper при параметрах як на мал. 45, напис в результаті може нагадувати ту, що представлена на мал. 46.  Мал.44 Вихідне зображення  Мал.45 Налаштування параметрів ефектів  Мал.46 Тест після скривлення Цікавих варіантів спотворення тексту можна добитися, скориставшись інструментами з групи Warp Tool (Інструменти деформації). Спробуємо, наприклад, створити графічний заголовок спотворений інструментом Wrinkle Tool (М'яття) і такий популярний, що нагадує, і часто Adobe Photoshop ефект, що реалізовується за допомогою програми, як напис «вогнем». Створіть на чорному фоні довільний напис, перетворіть її на окремий векторний контур командою Type=>Create Outlines (Тип=>Создать контур) і заповните відповідним градієнтом наприклад як на мал. 47.  Мал.47 Вихідне зображення  Мал.48 Налаштування параметрів  Мал.49 Текст після присвоєння параметрів  Мал.50 Параметри налаштування Виділіть напис, клацнувши на текстовому шарі в палітрі шарів, активізуйте інструмент Wrinkle Tool і при параметрах приблизно як на мал. 48 два-три разу клацніть на написі. Якщо одержаний результат вас не задовольнить, то окремі фрагменти букв, що не дуже вдалися, можна підправити виділяючи інструментом Direct Selection по одній вузловій точці і змінюючи її положення або кривизну. Результат може нагадувати мал. 49. Додайте до напису внутрішнє свічення, застосувавши команду Effect=>Stylize=>Inner Glow (Эффект=>Стилизация=>Внутренний світло) при параметрах приблизно як на мал. 50. 7.9 Текст з окантовкою Ефектна окантовка тексту часто виходить в результаті накладення двух-трех текстових шарів, на яких один і той же напис має небагато різне положення, забарвлення і, можливо, різні режими змішування і непрозорості. Надрукуйте довільний текст із заливкою і контрастною по відношенню до неї межею, наприклад як на мал. 52. Зробіть копію напису і вставте її на передній план командою Edit=>Paste in Front (Редактирование=>Вставить на передній план). Змініть у копії тексту колір заливки (мал. 53). Потім перетворіть один з написів на векторний контур командою Type=>Create Outlines (Тип=>Создать контур) і окремо перемістите кожну з букв напису так, щоб з-під верхнього напису переглядав контур напису, лежачого нижче. Можливо, результат нагадуватиме мал. 54. А далі вже все залежить від вашої фантазії — можна, наприклад, експериментувати з непрозорістю і режимом змішування лежачого на передньому плані напису. Встановивши для неї в палітрі Transparency (Прозорість) режим змішування Screen і прозорість в 45%, ви одержите заголовок як на мал. 55, а при режимі змішування Luminosity і прозорості в 90% — як на мал. 66. Не менш оригінальні варіанти заголовків можна одержати, якщо потім поекспериментувати з командою Object=>Path=>Offset Path. (Объект=>Путь=>Смещение шляхи). Зокрема, якщо на представлений на мал. 56 варіант тексту накласти обведення із зсувом шляху як на мал. 57, то вийде приблизно такий же об'ємний текст, як на мал. 58.  Мал.52 Вихідний текст  Мал.53 Видозмінний текст  Мал.54 Початкове зображення тексту з контуром  Мал.55 Текст в режимі змішування Screen  Мал.56 Текст в режимі змішування Luminosity  Мал.57 Налаштування параметрів  Мал.58 Кінцевий вигляд об’ємного тексту з контуром Дуже цікавих варіантів окантовки тексту можна добитися, використовуючи як контура одну кистей. Для прикладу створіть довільний текст, перетворіть його на криві командою Type=>Create Outlines (Тип=>Создать контур), залийте відповідним градієнтом і визначите колір межі (Stroke) (мал. 59). Зробіть копію шару з текстом, вибравши із спливаючого меню палітри Layer команду Duplicate Layer (Дублювати шари). Виділіть в палітрі шарів нижній шар з текстом і в палітрі Brushes (Кисті) виберіть відповідну кисть. У даному прикладі було використане гроно Dry Lnk. Цілком можливо, що результат нагадуватиме мал. 60.  Мал.59 Вихідне зображення  Мал.60 зображення з контуром кісточки DryLnk А зараз спробуємо створити текст з градієнтною заливкою. Для цього спочатку створіть кольоровий текст з контрастною межею (мал. 61). Зробіть копію шару з текстом, вибравши із спливаючого меню палітри Layer команду Duplicate Layer (Дублювати шари). Виділіть в палітрі шарів нижній шар з текстом встановіть для нього в палітрі Stroke (Межа) ширину межі, наприклад, в 6 пикселов (мал. 62). Перетворіть текст нижнього шару на криві командою Type=>Create Outlines (Тип=>Создать контур), а потім скористайтеся командою Object=>Path=>Outline Stroke (Объект=>Путь=>Обвести межу) — це дасть можливість заливати окантовку будь-якими градієнтами і узорами. Клацніть на вікні Stroke в палітрі інструментів і встановите відповідний варіант градієнтної або візерункової заливки для межі. Одержаний у результаті текст представлений на мал. 63. Підсилити ефект допоможе додавання незвичайної тіні — для цього скористайтеся командою Effect=>SVG Filter=>AI Shadow_1 (Эффект=>SVG фильтр=>Тень), і текст стане нагадувати той, що представлений на мал. 64.  Мал.61 Вихідне зображення  Мал.62 Грубий контур  Мал.63 Градієнтний контур  Мал.64 Градієнтний контур з тінню А зараз розглянемо ще один варіант. Іноді потрібно створити напис з окантовкою, яка знаходиться на деякій відстані від тексту. Розглянемо, як добитися подібного ефекту. Надрукуйте початковий текст (мал. 65), скористайтеся командами Type=>Create Outlines (Тип=>Создать контур), а потім Object=>Path=>Offset Path. (Объект=>Путь=>Смещение шляхи) при параметрах приблизно як на мал. 66. Текст стане нагадувати той, що показаний на мал. 67. Зверніть увагу, що автоматично обведення одержує той же колір, що і текст, а в палітрі Layer з'явилися додаткові елементи (мал. 68).  Мал.65 Вихідний текст  Мал.66 Параметри налаштування  Мал.67 Текст з контуром  Мал.68 Вигляд палітри після створення контуру Колір обведення нескладно змінити, якщо по черзі виділяти відповідні елементи палітри Layer і міняти колір заливки тексту (Fill). Тому виділите в палітрі Layer шар Path (Шлях) для першої букви (мал. 69) і зміните колір заливки з чорного на білий (мал. 70). Аналогічну операцію проведіть для всієї решти букв (мал. 71).  Мал.69 Виділення контуру тексту для першої букви  Мал.70 Зміна кольору для першої букви  Мал.71 Зовнішній вигляд тексту після зміни об’єкту  Мал.72 Виділення слоїв з обвідкою тексту  Мал.73 Створення другого контуру  Мал.74 Текст з подвійним контуром  Мал.75 Кінцевий стан палітри Виділіть обведення тексту шляхом виділення відповідних шарів в палітрі Layer (мал. 72) при натиснутій клавіші Shift і сформуйте ще одне обведення командою Object=>Path=>Offset Path. (Объект=>Путь=>Смещение шляхи) при тих же параметрах. Результат нагадуватиме мал. 73. Не знімаючи виділення з тексту, змініть колір другого обведення, наприклад вибравши відповідну текстуру з палітри Swatches (Зразки). Цілком можливо, що текст стане таким, як на мал. 74, а палітра Layer прикмет вигляд відповідно до мал. 75. 7.10 Пересічний текст Ефект пересічного тексту використовується при створенні логотипів, особливо виграшно виглядають оформлені з його допомогою вензелі. Реалізується він шляхом створення відсікаючої маски ( clipping mask), яка дозволяє маскувати непотрібні області зображення, не руйнуючи вмісту шару. Спробуємо створити вензель, букви якого перетинаються. Надрукуйте дві заголовні букви відповідні ініціалам так, щоб вони частково накладалися один на одного (мал. 76). Перетворіть текст в криві командою Type=>Create Outlines (Тип=>Создать контур) — в палітрі Layer буде створена група <Group>, а потім створіть дублікат групи, вибравши із спливаючого меню палітри Layer команду Duplicate <Group> (Дублювати групу) (мал. 77). Після цього інструментом Restangle (Прямокутник) сформуйте в місці перетину букв прямокутник без заливки і без межі (мал. 78). Зверніть увагу, що прямокутник повинен опинитися у верхній групі і над всіма іншими об'єктами (мал. 79).  Мал.76Вихідне зображення  Мал.77 Палітра після дублювання  Мал.78 Прямокутник на місці перетину літер  Мал.79 Палітра після створення прямокутника  Мал.80 Виділення прямокутника і другої літери  Мал.81 Зовнішній вигляд перетину літер Для створення маски шару виділите сформований прямокутник і другу букву (мал. 80) і застосуйте команду Object=>Clipping Mask=>Make (Объект=>Отсекающая маска=>Создать). У результаті букви перетинатимуться приблизно як на мал. 81.
Антиботан аватар за замовчуванням

24.02.2013 23:02-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!