Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний авіаційний університет
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2011
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Інформатика

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ФАКУЛЬТЕТ КОМП’ЮТЕРНИХ СИСТЕМ КАФЕДРА КОМП’ЮТЕРНИХ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЗВІТ З ЛАБОРАТОРНИХ РО БІТ з дисципліни «Інформатика видавничо – поліграфічного виробництва» Модуль №1 Лабораторна робота № 1 Тема: Ознайомлення з програмою Microsoft Publisher 2003, створення візитки і резюме за допомогою стандартних шаблонів. Завдання: Створити свою візиту з використанням стандартних шаблонів програми Microsoft Publisher 2003. Створити своє резюме з використанням стандартних шаблонів програми Microsoft Publisher 2003. Хід роботи: 1.1. Запускаємо Microsoft Publisher. В області завдань «Нова публікація натискаємо» на посилання «Публікації для друку», а потім «Візитні картки». У вікні праворуч натискаємо на бажаний макет. У цьому прикладі ми виберемо макет «Візитна картка. Зміщення» (рис.1.1).  Рис.1.1. В області завдань «Параметри візитних карток» вказуємо, чи повинна картка містити емблему, а також вибираємо орієнтацію картки (альбомну або книжкову). У цьому прикладі ми відмовимося від емблеми та виберемо альбомну орієнтацію (рис.1.2).  Рис.1.2. У групі «Копій на аркуші» вибираємо варіант «Декілька». В області завдань «Макети публікації» натискаємо посилання «Колірні схеми» та «Схеми шрифтів» і вибираємо кольори та шрифти (рис.1.3).  Рис.1.3. Завантажуємо необхідні картинки для оформлення візитної картки та заповнюємо необхідні поля. Змінюємо розташування текстових полів, розмірів та накреслення шрифтів так, щоб вони легко читались (оскільки візитна картка дуже мала). Для цього необхідно переглянути візитку у 100% масштабі і, при потребі, змінити налаштування. Результат роботи зображено на рисунку 1.4.  Рис.1.4. 1.2. Запускаємо Microsoft Publisher. В області завдань «Нова публікація натискаємо» на посилання «Публікації для друку», а потім «Резюме» - «Початковий рівень». У вікні праворуч натискаємо на бажаний макет. У цьому прикладі ми виберемо макет «Прямі кути» (рис.1.5).  Рис.1.5. У відповідні поля вписуємо необхідні дані. Форматуємо наш текст: задаємо шрифт Nimes New Roman, розмір шрифта для основного тексту -14 кегль, для заголовку -18. Для фону використовуємо текстурну заливку (Пергамент) (рис.1.6).  Рис.1.6. Лабораторна робота №2 Тема: Створити буклет спеціальності та брошуру за допомогою Microsoft Publisher Завдання: 2.1. Створити буклет спеціальності за допомогою стандартних шаблонів програми Microsoft Publisher. 2.2. Створити брошуру на вибрану тему за допомогою засобів Microsoft Publisher. Хід роботи: 2.1. Запускаємо Microsoft Publisher. В області завдань «Нова публікація натискаємо» на посилання «Публікації для друку», а потім «Буклет» - «Інформаційний буклет». У вікні праворуч натискаємо на бажаний макет. У цьому прикладі ми виберемо макет «Затемнення» (рис.2.1).  Рис.2.1. Щоб буклет привертав увагу потрібно правильно підібрати кольори. Для цього вибираємо «Кольорові схеми» - «Користувацький» та вславлюємо власні кольори (рис.2.2.)  Рис.2.2. Програма дозволяє для різних текстів застосовувати різні гарнітури. Вставляємо необхідну для даного буклету інформацію. Вона повинна бути корисною, інформаційною, цікавою, для того щоб привернути читача до даної спеціальності. Вставляємо та позиціонуємо наші картинки, котрі відповідаю нашій темі. Заголовки створюємо за допомогою WordArt, для привертання уваги читача, та встановлюємо для нього відповідний шрифт та розмір. Для основного тексту ми випростовуємо шрифт Times New Roman, розмір 12 кеглів. Результат роботи зображено на рисунку 2.3.   Рис.2.3. 2.2 Запускаємо Microsoft Publisher. В області завдань «Нова публікація» натискаємо на посилання «Пуста публікація», а потім (рис.2.4).  Рис.2.4 Вставляємо картинку, яка відповідає вибраній темі, створюємо за допомогою WordArt назву нашої брошури, прямокутники для вписування їх інформацію щодо міста та року видання, автора (рис.2.5).  Рис.2.5. Добавляємо необхідну кількість сторінок, на другій сторінці розміщуємо дані щодо року видавництва, назви видання та автора (рис.2.6).  Рис.2.6. На наступних сторінках розміщуємо інформацію, котра набрана шрифтом Nimes New Roman та розміром 12 кеглів, котра буде корисною, цікавою для читача. На останніх сторінках створює зміст, для швидкого пошуку інформації читачем, та основні відомості, про автора, верстальника, підприємства, що випускали брошуру (ри.2.7,2.8).  Рис.2.7.  Рис.2.8. Створюємо нижні колунтикули з нумерацією сторінок. Лабораторна робота №3 Тема: Створити календар та поштову рекламу брошуру за допомогою Microsoft Publisher Завдання: 3.1. Створити календар на рік за допомогою стандартних шаблонів програми Microsoft Publisher. 3.2. Створити поштову рекламу за допомогою засобів Microsoft Publisher. 3.1. Запускаємо Microsoft Publisher. В області завдань «Нова публікація натискаємо» на посилання «Публікації для друку», а потім «Календар» - «На всю сторінку». У вікні праворуч натискаємо на бажаний макет. У цьому прикладі ми виберемо макет «Шоссе» (рис.3.1).  Рис.3.1 В область «Орієнтація» вибираємо альбомна, «Місяць чи рік» - рік, «Календар подій» - відсутнє (рис. 3.2)  Рис.3.2 Натискаємо на «Змінити діапазон дат» і вибираємо діапазон із січня по грудень 2012 року (рис. 3.3).  Рис.3.3. Оформлюємо наш календар, вставляючи картинки, змінюючи колір і т.д. Результат виконаної роботи зображено на рисунку 3.4.  Рис.3.4 3.2. Запускаємо Microsoft Publisher. В області завдань «Нова публікація натискаємо» на посилання «Публікації для друку», а потім «Поштові картки» - «Інформаційні». У вікні праворуч натискаємо на бажаний макет. У цьому прикладі ми виберемо макет «Парча» (рис.3.5).  Рис.3.5. Робимо орієнтацію альбомні, в натискаємо на декількох копіях. В даному випадку поштова реклама буде стосуватись теми весільного салону. Вибираємо опцію «Фон» та вибираємо картинку яка буде служити нашим фоном (рис.3.6).  Рис.3.6. Вставляємо необхідну інформацію та картинки, які можуть зацікавити читача, для головного заголовку котрий є назвою магазину ми встановлюємо шрифт та розмір шрифту, такий щоб зацікавити клієнта, так само і для основного тексті, ми обираємо зручний для читання шрифт та його розмір. Результат роботи наведений на рисунку 3.7.   Рис.3.7. Лабораторна робота №4 Тема: Побудувати графічні зображення символів схем алгоритмів за допомогою графічного редактора Завдання: Побудувати згідно гостів (ДСТУ) графічне зображення символів схем алгоритмів за допомогою графічного редактора Хід роботи: Робота з об'єктами Існує чотири методи для розташування об'єкта у файлі DRAW: створити новий об'єкт, імпортувати частину готових зображень, вставити об'єкт з іншої програми за допомогою Clipboard, чи з бібліотеки Symbols у режимі on-line. Незалежно від походження, усі ці об'єкти поводяться однаково, підкоряючи законам DRAW. Закони DRAW: • об'єкт можна виділити за допомогою мишки, • об'єкт можна вільно переміщати по сторінці, • розмір, орієнтацію і формат об'єкта можна легко змінити, • об'єкт повинний мати контур, товщину і колір якого можна змінити, • якщо ви малюєте замкнутий об'єкт, ви можете задати для нього готову модель кольору, • ви можете роз'єднати об'єкти. Тільки один тип об'єкта є виключенням, це растрові картинки, імпортування в DRAW. До растрових зображень не можна застосувати інструменти Заливання, Контурна лінія, їх не можна розєднати. Їх можна розгорнути, змінити їхній розмір і форму. Все інше підкоряється правилам CorelDRAW. Створення, переміщення і зміна об'єктів Щоб почати роботу з об'єктами, вам потрібно знати як виконується одинарне натискання кнопки миші і подвійне натискання кнопки мишки. Натискання кнопки мишки один раз виділяє об'єкт на чи сторінці колір з палітри квітів. Подвійне швидке натискання виділяє файли в різних діалогових вікнах (Open, Import, Save, Export і т.д.). Виділений об'єкт завжди оточений маленькими чорними покажчиками по периметрі. Метод натискання і буксирування є самим зручної. З його допомогою виконуються наступні дії: • переміщення виділеного об'єкта, заповненого чи кольором затіненого: натисніть кнопку в будь-якім місці усередині об'єкта і переміщайте його; • переміщення незаповненого об'єкта — натисніть кнопку в будь-якім місці контуру об'єкта і переміщайте його; • поворот об'єкта: виділите його, клацніть мишкою на об'єкті ще раз, потім натисніть ліву кнопку мишки і тягніть, як би сватившись за одну зі стрілок. Існують дві інші зручні команди для переміщення об'єктів. Це Move control (керування рухом) у меню Effects/ Transform. Вона дозволяє пересувати об'єкти з точністю до 0.1 крапки. І натискання клавіші Ctrl при переміщенні об'єкта: об'єкт може переміщатися тільки нагору, вниз і в сторони. Імпортування об'єктів DRAW приймає майже усі файли, що ви їй указуєте. DRAW може сприйняти текстові файли, електронні таблиці, зображення з програм, що малюють, векторну графіку (і свою), і навіть зображення з конкуруючих програм. Ключовою вимогою DRAW є: дати спочатку вказівка типу чи файлу дозволити DRAW самої установити тип файлу. При неправильній указівці типу файлу виникне повідомлення про помилку і DRAW запропонує вам неї виправити. Діалогове вікно File/Import, призначене для імпортування. Подібно більшості програм, DRAW очікує визначений формат, щоб позначити розширення імені файлу. Вам слід випливати прийнятим стандартам при створенні своїх файлів. Пропонуємо вам спробувати імпортувати один з файлів з директорії зображень (clip art). Використання заповнення і контурів (Fills і Outlines) Однієї з перших операцій є використання заповнення і контурів виділеного об'єкта. Колірна палітра розташована на екрані. Для Outline і Fill мається багато діалогових вікон і roll-ups. Але виконання основних функцій легко і доступно. Створимо коло і заповнимо його блакитним кольором: 1. Використовуйте інструмент Ellipce для створення кола. Щоб намалювати правильне коло, утримуйте натиснутої клавішу Ctrl при буксируванні мишкою. 2. Знайдіть блакитний колір на колірній палітрі, розташованої в нижній частині екрана і натисніть ліву кнопку мишки. 3. Щоб контур кола став блакитним, скористайтеся правою кнопкою мишки. Любою об'єкт може бути обведений контуром, але тільки закритий об'єкт може бути заповнений. Закритим є такий об'єкт, що має безупинний контур, наприклад, як чи коло прямокутник. Довідатися більше про квіти і відтінки колірної палітри можна в роботі з діалоговими вікнами і roll-ups в інструментах Outline і Fill. Основні функції для роботи з пакетом Динаміка текстового потоку. Текстові параграфи Corel Draw поводяться так само, як текстові блоки Ventura Publisher чи текстові ланцюги PageMaker: текст може спокійно переходити з блоку в блок, зі сторінки на сторінку. При цьому, якщо текст в одному з блоків переформатуєтся, міняється його форма, або він просто редагується,— зміни переносяться в усі наступні блоки, що містять цей текстовий файл. Розриви в рядках автоматично змінюються. Оскільки зміни в текстових параграфах проходять швидше, ніж у художніх, ця особливість являє цінність (хоча деякі користувачі відзначають складності при роботі з багатосторінковими документами). Прив'язка тексту до контуру (Text Enveloping). Звичайно, ця функція не настільки елегантна, як команда Text Wrap у PageMaker, однак Corel Draw цілком пристойно здійснює компонування тексту з різними об'єктами. Для оформлення тексту це виконується цілком природно — через виклик функції Envelope. Простіше, — ви працюєте з текстовим блоком як з будь-яким іншим об'єктом. Сама суть (форма) листа не змінюється, але міняється його сполучення з контурним об'єктом. Розташувавши текстовий блок навколо об'єкта, у вас виникає реальне відчуття того, що текст попросту полегшує об'єкт. Текст усередині об'єкта Це властивість не зовсім відповідає функції Paste Inside, при якій ви попросту заповнюєте рамку будь-якої форми і розміру текстом. Замість цього ви можете застосувати існуючу форму до текстового параграфа. Наприклад, ми могли б установити текстовий блок усередині еліпса , але DRAW цілком запозичила можливості функції Envelope. Якщо ви хочете розташувати текст, допустимо, усередині кола — ви створюєте контур (рамку) тексту, створюєте коло, а потім даєте вказівку, що контур повинний виглядати як коло. Таким чином, два кроки замість одного, однак можливості "окутування" об'єктів компенсують ці незручності. Кроки. Шанувальники NBA (національна баскетбольна асоціація в США) розуміють "кроки" як рух без м'яча, для шанувальників же Corel Draw "кроки" — це перехідні блоки від одного кольору до іншого. Раніш ця можливість була доступна лише на глобальному рівні — для всіх потоків файлу, чи ж на Post Script принтерах за допомогою набору піддіалогових керуючих вікон. Поле steps у діалоговому вікні Fountain Fill дозволяє вам установити необхідна кількість кроків для кожного потоку, ґрунтуючись на здатності принтера, що дозволяє, чи вимогах дизайну. Типові (пропоновані) потоки. Діалогове вікно Fountain Fill надає у ваше розпорядження вікно з уже розробленими потоками (з назвами типу: Ozone Cloud, Pink Neon, Siren...), які можна просто перенести на об'єкт. Більш того, кнопка Save може занести створений вами потік у нагромаджувач для наступного використання. Envelopes. Нова версія Corel Draw дала функції "Обволікання" можливість створювати оболонку на базі існуючих форм, а також керованих вручну рамок текстових параграфів. Додатково надається набір типових контурів для швидкого застосування до об'єктів. Blending (перехід). Опція Blend наповнилася двома цікавими інструментами. Нова кнопка Loop поліпшила колишні можливості Blend по провороту перехідних об'єктів, дозволяючи самостійно встановлювати траєкторію переходу по колу від початкового об'єкта до кінцевого. Дуга кола при цьому визначається ступенем обертання. Ще одним поліпшенням Blend стала поява команд Split і Fuse. Split може ефективно перевести одну взаімопереходячу групу об'єктів у двох взаємозалежних, де елементів поділу стає перехідною проміжною крапкою. Fuse попросту поєднує двох груп в одну — протилежна функція. Extrusions (видавлювання). Поряд з багатьма іншими функціями, кілька програмних елементів беруть участь у створенні швидкого видавлювання. Ви можете установити крапку сходу стосовно центра об'єкта, на додаток крапки 0.0 на лінійці. Зміна не велика, але це маленьке доповнення відкидає необхідність, що набридає, прокручувати сторінку в пошуках крапки сходу. Contours (контури). Це доповнення в Corel Draw було оцінено деякими і зігнороване більшістю, включаючи автора. Але ті, хто користається цією функцією, знають, як витягти з її користь. Cloning (операція розмноження). Ви знайомі з копіюванням, дублюванням, вставкою об'єктів, а також з можливістю переміщення елемента на передній план, залишаючи оригінал за. У Corel Draw є ще один спосіб копіювання об'єкта — cloning (розмноження). Розмноження — це щось більше, ніж просте копіювання. Отриманий цим шляхом об'єкт пам'ятає свій оригінал (майстер копію), якщо міняється оригінал — те ж відбувається з дублікатом. Поліпшена команда Undo. У Corel Draw ваші можливості в плані зміни рішення розширені завдяки багатоступінчастому рівню команди Undo. Спираючи на чотири базових рівні, ви можете доповнювати (розширювати) цю команду власними підрівнями в межах відведеного під неї обсягу пам'яті. Результат роботи :  Загальний висновок: В результаті даних лабораторних робіт було освоєно основні функції та інструменти програми Microsoft Publisher. Ознайомились із принципом друку створених робіт у даній програмі. За допомогою стандартних шаблонів, вставки малюнків, форматування текстів та інших дій було створено візитну картку, буклет, резюме, брошуру, календар та поштову рекламу. Було розглянуто програмний пакет Corel Draw фірми Corel, основні напрямки роботи пакета в області створення графічних об’єктів. Ознайомились із примітивими в Corel Draw, в результаті чого було створено блок-схему пограми.
Антиботан аватар за замовчуванням

07.03.2013 16:03-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!