Вивчення інтегрованого середовища автоматизованого проектування Active-HDL фірми Aldec Inc

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
КН
Кафедра:
Кафедра ЕОМ

Інформація про роботу

Рік:
2012
Тип роботи:
Звіт до лабораторної роботи
Предмет:
Моделювання

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Міністерство освіти і науки України Національний університет „Львівська політехніка” Кафедра ЕОМ  Звіт з лабораторної роботи №1 з дисципліни: “Моделювання комп’ютерних систем” на тему: “Вивчення інтегрованого середовища автоматизованого проектування Active-HDL фірми Aldec Inc” Вивчення інтегрованого середовища автоматизованого проектування Active-HDL фірми Aldec Inc Мета роботи: ознайомитись з принципами автоматизованого проектування ПЛІС за допомогою пакету Active-HDL, вивчити структуру VHDL-проекту, навчитися працювати з засобами управління проектом Опис засобів Active-HDL для управління проектами. Design Browse вікно перегляду проекту, призначене для для відображення інформації про складові елементи (компоненти) проекту: - файли опису пристрою, - використані в проекті бібліотеки, - допоміжні файли проекту, до яких належать макроси та скрипт-файли, файли результатів симуляції роботи пристрою, допоміжні текстові файли, - структуру проекту, - сигнали та змінні, декларовані в проекті. HDL Editor редактор HDL-тексту з можливістю відображення заданих синтаксичних конструкцій мови різними кольорами; завдяки інтеграції редактора із симулятором компонент дозволяє виконувати зручне покрокове відлагодження пристрою і швидко виявляти помилки. Console вікно призначене для інтерактивного виводу текстової інформації, зокрема повідомленнь середовища; компонент також призначений для вводу команд середовища (Active-HDL commands). Waveform Editor редактор, призначений для графічного відображення та редагування результатів симуляції - часових діаграм. Language Assistant компонент є зручним засобом, який дозволяє розробнику використовувати бібліотеку шаблонів опису стандартних примітивних конструкцій та функціональних блоків; Language Assistant дозволяє розміщувати вибрані шаблони безпосередньо в редагованому файлі та створювати свої власні шаблони. Опис структури VHDL-проекту. Кожний проект записаний в окремому каталозі, який називається каталогом проектів. І каталог і проект мають однакові назви. Кожний каталог проектів може мати підкаталоги, а також файли опису проектів, їхніх інтерфейсів та архітектур. Файли опису інтерфейсів та архітектур мають розширення .vhd. Файли, що є в папці проекту: <design_name>.adf - це файл опису проектів(дані) <design_name>.asf - Діаграма станів <design_name>.wsp - зберігає інформацію про теперішню робочу область <design_name>.lib and *.mgf - зберігають стандартну робочу бібліотеку робочої області compile.cfg, fsm.set, and bde.set - це додаткові блокові/станові діаграми конфігураційних файлів У файлах з розширенням .log зберігається уся додаткова інформація. Перелік об'єктів проекту Modulator та їх інтерфейси. Перелік об’єктів проекту Modulator: SineGenerator.vhd CosineGenerator.vhd sawgenerator.vhd multiplier.vhd Інтерфейси об’єктів: Інтерфейс SineGenerator: entity SineGenerator is port ( CLK: in bit; SinEnable: in bit; SinFreq: integer; SIN1: out real :=0.0 ); end SineGenerator; Інтерфейс CosineGenerator: entity CosineGenerator is port ( CLK: in bit; CosEnable: in bit; CosFreq: in integer; COS1: out real :=0.0 ); end CosineGenerator; Інтерфейс SawGenerator: entity SawGenerator is port ( CLK: in bit; SawEnable: in bit; SawFreq: integer; SAW1: out real :=0.0 ); end SawGenerator; Інтерфейс Multiplier: entity Multiplier is port ( clk: in bit; IN1: in real; IN2: in real; IN3: in real; OUT1: out real :=0.0 ); end Multiplier; Склад та структура проекту, сформованого в результаті роботи Склад проекту створеного вручну на основі пустого проекту: RS_writed.vhd – RS-тригера Згенеровані файли за допомогою Майстра: RS_generated.vhd – RS тригер Counter.vhd – 4-бітний лічильник Перелік об'єктів проекту, сформованого в результаті роботи, та їх інтерфейси Інтерфейс RS тригера написаний вручну: entity RSTRIGGER is port (R,S: in std_logic; Q, NQ: out std_logic); end entity; Інтерфейс RS тригера створений Майстром: entity RSTRIGGER is port( R : in STD_LOGIC; S : in STD_LOGIC; Q : out STD_LOGIC; NQ : out STD_LOGIC ); end RSTRIGGER; Інтерфейс 4-бітного лічильника створеного Майстром: entity COUNTER is port( CLK : in STD_LOGIC; RST : in STD_LOGIC; Q : out STD_LOGIC_VECTOR(4 downto 0) ); end COUNTER; Висновок: я ознайомився з принципами автоматизованого проектування ПЛІС, за допомогою пакету Active-HDL та навчився додавати нові об’єкти за допомогою майстра та описувати їх інтерфейси і архітектуру вручну у відповідних файлах.
Антиботан аватар за замовчуванням

23.03.2013 18:03-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!